rash Posted February 24, 2012 Posted February 24, 2012 Volgende week krijgen we onze nieuwe Picanto. Meerdere van jullie hebben de auto inmiddels al. Dus hierbij mijn vraag: waar moet ik allemaal op letten bij de aflevering? Gr. Quote
rash Posted February 24, 2012 Author Posted February 24, 2012 Of er een motor inzit. Die optie hebben we achterwegen gelaten, was net boven ons budget... Quote
kialoog Posted February 24, 2012 Posted February 24, 2012 Ogen goed de kost geven, gezien de laatste afleveringen hier te lezen op het forum; uitpoetswerk, krassen binnen en buitenkant, niet verwijderde folie's enz. Lees ze zelf even terug, huiswerk dus. Succes Quote
xtra40 Posted February 24, 2012 Posted February 24, 2012 Ogen goed de kost geven, gezien de laatste afleveringen hier te lezen op het forum; uitpoetswerk, krassen binnen en buitenkant, niet verwijderde folie's enz. Lees ze zelf even terug, huiswerk dus. Succes het beste is meestal om hem na de aflevering thuis met daglicht rustig op je gemak lekker de auto te bekijken en te ondekken lekker er mee speelen dan zie je de dingen die e.v.t niet kloppen even beter dan staat er ook geen verkoper om je heen te draaien en als je dan iets opvalt kan je het gewoon melden dus dat hoeft echt niet meteen veel plezier van je nieuwe picanto maar dat komt wel goed denk ik Quote
Recommended Posts