Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb de sorento 3.3 v6 besteld met sinners pakket, getint glas en pioneer d3 navi. nu wil ik de auto nog even afmaken door hem te verhogen. heeft iemand foto's hiervan?Of word het een zwabberbak?

Is dit weer (gedeeltelijk?) op te lossen met koni's?Groeten RObin.

Posted

Oeps, zwabberbak met Koni's??

Sinds 2e week van juli zijn de nieuwe door Koni ontwikkelde dempers voor de Sorento 2 leverbaar en dat rijdt prima! (geen aandelen) :wink:

Heb die direct laten monteren-

Posted

Maar jij hebt hem dan weer niet verhoogd :wink:

Als je gaat verhogen lever je uiteraard altijd stabiliteit in. Als je hier je rijgedrag op aan past...zal je niet veel merken (minder snel snelwegen op en af draaien etc.)

Posted

Ik bedoel idd na verhogen.ik hoop dat die koni's het zwabberen compenseren.rijstijl aanpassen zal m wel niet worden....iemand ervaring dus met verhogen in combinatie met de koni's?

Posted

Hoi ik heb hem verhoogd setje van MAD. De wegligging is er beter op geworden maar ik denk er ook aan om de Koni FSD erop te gooien.

stuur me jouw e-mail dan zend ik je de fotos.

gr. jos

Posted

Hoi ik heb voor het setje ? 450 betaald en ik heb ze door mijn eigen monteur laten monteren ongeveer 3 tot 4 uurtjes. als je dit door de dealer laat doen weet je wat je kwijt bent, en zij redden het niet in 4 uurtjes ( zeggen ze al bijvoorbaat),

gr. jos

Posted

En vwb. de set van 4 FSD's van Koni zijn de kosten ca. 900 euri incl. btw

Dwz. demontage van de af-fabriek dempers en montage van de FSD 2100-4072 voor de Sorento 2

Levenslange garantie; veel geld maar je krijgt er veel voor terug moet je maar denken :wink:

Succes!

• 3 months later...
Posted

Is de wegligging en de demping dan zo belabberd met de originele dempers ? Of willen jullie echt een heeeeel goede dempers in plaats van gewoon goede ? Voor het terreinwerk misschien?

Alex