robin Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Ik heb de sorento 3.3 v6 besteld met sinners pakket, getint glas en pioneer d3 navi. nu wil ik de auto nog even afmaken door hem te verhogen. heeft iemand foto's hiervan?Of word het een zwabberbak? Is dit weer (gedeeltelijk?) op te lossen met koni's?Groeten RObin. Quote
willem1 Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Oeps, zwabberbak met Koni's?? Sinds 2e week van juli zijn de nieuwe door Koni ontwikkelde dempers voor de Sorento 2 leverbaar en dat rijdt prima! (geen aandelen) Heb die direct laten monteren- Quote
Guest Herman Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 Maar jij hebt hem dan weer niet verhoogd Als je gaat verhogen lever je uiteraard altijd stabiliteit in. Als je hier je rijgedrag op aan past...zal je niet veel merken (minder snel snelwegen op en af draaien etc.) Quote
robin Posted September 30, 2007 Author Posted September 30, 2007 Ik bedoel idd na verhogen.ik hoop dat die koni's het zwabberen compenseren.rijstijl aanpassen zal m wel niet worden....iemand ervaring dus met verhogen in combinatie met de koni's? Quote
josua Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Hoi ik heb hem verhoogd setje van MAD. De wegligging is er beter op geworden maar ik denk er ook aan om de Koni FSD erop te gooien. stuur me jouw e-mail dan zend ik je de fotos. gr. jos Quote
robin Posted October 2, 2007 Author Posted October 2, 2007 Nogmaals bedankt voor de foto's.Waar heb je dit laten doen en wat heeft het gekost? Quote
josua Posted October 3, 2007 Posted October 3, 2007 Hoi ik heb voor het setje ? 450 betaald en ik heb ze door mijn eigen monteur laten monteren ongeveer 3 tot 4 uurtjes. als je dit door de dealer laat doen weet je wat je kwijt bent, en zij redden het niet in 4 uurtjes ( zeggen ze al bijvoorbaat), gr. jos Quote
willem1 Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 En vwb. de set van 4 FSD's van Koni zijn de kosten ca. 900 euri incl. btw Dwz. demontage van de af-fabriek dempers en montage van de FSD 2100-4072 voor de Sorento 2 Levenslange garantie; veel geld maar je krijgt er veel voor terug moet je maar denken Succes! Quote
robin Posted October 5, 2007 Author Posted October 5, 2007 Ok top! Bedankt voor de info allemaal!!!Nu eerst wachten tot ie komt..... Quote
Alex Posted February 3, 2008 Posted February 3, 2008 Is de wegligging en de demping dan zo belabberd met de originele dempers ? Of willen jullie echt een heeeeel goede dempers in plaats van gewoon goede ? Voor het terreinwerk misschien? Alex Quote
Recommended Posts