Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• 5 weken later...
Geplaatst

heb er meer naar de kia dealer geweest was een honderd euro kwijt :( de afzetters! ze hebn me niet redelijk met mijn pietj

Geplaatst

ja ben aan kijkn vo een moment sleutel hoeveel Nm moet da zijn vo aantespannen ?

Geplaatst

Bij het aandraaien van wielmoeren of bouten altijd een 1/4 slag stoppen voor het afdraaien.

hoe bedoeld u? welk gereedschapvoor nodig?

Geplaatst

hoe bedoeld u? welk gereedschapvoor nodig?

dat is gewoon een uitdrukking die word gebruikt als je namenlijk een 1/4 slag voor dat iets afbreekt stopt met draaien zit het goed vast maar drai je een 1/4

slag door dan is de bout stuk en dus ook los

maar voor het vast draaien van een wiel is een 140nm 14 kilo zeg maar meer dan zat

dit zl wel niet het corecte anhaal moment zijn maar wel safe te gebruiken voor de meeste wielen

Geplaatst

heb er meer naar de kia dealer geweest was een honderd euro kwijt :( de afzetters! ze hebn me niet redelijk met mijn pietj

Typisch de WARH uit Schelle!

Kheb een beter garage gevonden ;).

Geplaatst

dat is gewoon een uitdrukking die word gebruikt als je namenlijk een 1/4 slag voor dat iets afbreekt stopt met draaien zit het goed vast maar drai je een 1/4

slag door dan is de bout stuk en dus ook los

maar voor het vast draaien van een wiel is een 140nm 14 kilo zeg maar meer dan zat

dit zl wel niet het corecte anhaal moment zijn maar wel safe te gebruiken voor de meeste wielen

ik had er 1 zien lign voor wielen vn het merk jeep was maar 100Nm is dat niet weinig?gr.

Geplaatst

Ik heb een soortgelijke aangeschaft bij ATU in Duitsland, zie hier.

Geplaatst

Ik heb een soortgelijke aangeschaft bij ATU in Duitsland, zie hier.

Dit is helemaal een mooie en ook een mooie prijs

En deze geeft een klik als je op de ingestelde kracht komt

Toppie heel mooi

Geplaatst

Dit is helemaal een mooie en ook een mooie prijs

En deze geeft een klik als je op de ingestelde kracht komt

Toppie heel mooi

Klopt! Ik heb een iets afwijkend model waarbij de ingestelde waarde met een moer onderaan wordt vastgezet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...