bigwade Geplaatst 8 Maart, 2012 Geplaatst 8 Maart, 2012 Tja, je geeft mensen toch graag de ruimte hè..... Quote
mr_pimp_ Geplaatst 7 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2012 heb er meer naar de kia dealer geweest was een honderd euro kwijt de afzetters! ze hebn me niet redelijk met mijn pietj Quote
mr_pimp_ Geplaatst 7 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2012 ja ben aan kijkn vo een moment sleutel hoeveel Nm moet da zijn vo aantespannen ? Quote
kia-ceed-rijder Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 ja ben aan kijkn vo een moment sleutel hoeveel Nm moet da zijn vo aantespannen ? Bij het aandraaien van wielmoeren of bouten altijd een 1/4 slag stoppen voor het afdraaien. Quote
mr_pimp_ Geplaatst 7 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2012 Bij het aandraaien van wielmoeren of bouten altijd een 1/4 slag stoppen voor het afdraaien. hoe bedoeld u? welk gereedschapvoor nodig? Quote
xtra40 Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 hoe bedoeld u? welk gereedschapvoor nodig? dat is gewoon een uitdrukking die word gebruikt als je namenlijk een 1/4 slag voor dat iets afbreekt stopt met draaien zit het goed vast maar drai je een 1/4 slag door dan is de bout stuk en dus ook los maar voor het vast draaien van een wiel is een 140nm 14 kilo zeg maar meer dan zat dit zl wel niet het corecte anhaal moment zijn maar wel safe te gebruiken voor de meeste wielen Quote
Urbanfoto Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 heb er meer naar de kia dealer geweest was een honderd euro kwijt de afzetters! ze hebn me niet redelijk met mijn pietj Typisch de WARH uit Schelle! Kheb een beter garage gevonden . Quote
mr_pimp_ Geplaatst 8 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 April, 2012 dat is gewoon een uitdrukking die word gebruikt als je namenlijk een 1/4 slag voor dat iets afbreekt stopt met draaien zit het goed vast maar drai je een 1/4 slag door dan is de bout stuk en dus ook los maar voor het vast draaien van een wiel is een 140nm 14 kilo zeg maar meer dan zat dit zl wel niet het corecte anhaal moment zijn maar wel safe te gebruiken voor de meeste wielen ik had er 1 zien lign voor wielen vn het merk jeep was maar 100Nm is dat niet weinig?gr. Quote
xtra40 Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Dat zou ik niet doen beetje weinig maar zo iets als ik in het linkje er bij heb gedaan Kan er goed voor huis en tuin gebruik en kost ook niet als te veel http://www.ebay.nl/itm/Franklin-TA666-BEAM-TYPE-TORQUE-WRENCH-1-2-Dr-/180522282889?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item2a07f76f89#ht_1635wt_745 Quote
Smart Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Ik heb een soortgelijke aangeschaft bij ATU in Duitsland, zie hier. Quote
xtra40 Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 Ik heb een soortgelijke aangeschaft bij ATU in Duitsland, zie hier. Dit is helemaal een mooie en ook een mooie prijs En deze geeft een klik als je op de ingestelde kracht komt Toppie heel mooi Quote
Smart Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 Dit is helemaal een mooie en ook een mooie prijs En deze geeft een klik als je op de ingestelde kracht komt Toppie heel mooi Klopt! Ik heb een iets afwijkend model waarbij de ingestelde waarde met een moer onderaan wordt vastgezet. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 10 April, 2012 Geplaatst 10 April, 2012 De ouderwetse momentsleutels (met lange wijzer) die bij de kijkshop werden verkocht zijn ook heel goed. Die doen echt niet onder voor de dure instelbare professionele handel. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.