joepnd Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Stel je bestelt de picanto met het superpack,hierin zit de climate control, kan je dan de airco weglaten? Quote
pica3deur Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Climate controle is een automatische airco, ja dus. Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 nee natuurlijk niet een climaat controle is een kachel met een airco maar met sensoren om de temperatuur in te stellen een normale airco moet je handmatig de temperatuur instellen maar met een climaat controle zet je de temperatuur op 20 graden en de computer die zorgt ervoor dat het niet warmer of kouder word dan 20 graden dus de airco staat altijd aan tenzij je hem handmatig uit zet dus wil je geen airco dan kan je dus ook geen climaat controle hebben (simpel gezegt) Quote
phoenix2149 Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Inderdaad, climate control is gewoon een iets luxere airco met automatische regeling via thermostaat. Quote
elmerblues Geplaatst 7 Maart, 2012 Geplaatst 7 Maart, 2012 nee natuurlijk niet een climaat controle is een kachel met een airco maar met sensoren om de temperatuur in te stellen een normale airco moet je handmatig de temperatuur instellen maar met een climaat controle zet je de temperatuur op 20 graden en de computer die zorgt ervoor dat het niet warmer of kouder word dan 20 graden dus de airco staat altijd aan tenzij je hem handmatig uit zet dus wil je geen airco dan kan je dus ook geen climaat controle hebben (simpel gezegt) Ik weet niet exact hoe het bij zo'n picanto zit, maar wat je zegt is niet helemaal waar. Climate control is niet per definitie airco met automatische temperatuurregeling. Er zijn handmatige bediende airco's waarbij je wel de temperatuur kunt instellen maar waarbij je wel handmatig de blowersnelheid en de uitstroomopeningen moet bedienen. Ik noem dat maar voor het gemak halfautomatisch. Bijna elke airco is tegenwoordig halfautomatisch, dus met temperatuurregeling. Bij climate control wordt echt alles electronisch aangestuurd. Blowersnelheid en uitstroomopeningen (vaak wel handmatig nog aan te passen). Bijv. de blower gaat automatisch harder blazen om het snel warm of koud te krijgen, of automatische voorruitontwaseming, dat zijn typische verschijnselen van een climate control. Bij een halfautomaat moet je zelf de blower hoger zetten en zelf de voorruit selecteren om te ontwasemen. Quote
xtra40 Geplaatst 7 Maart, 2012 Geplaatst 7 Maart, 2012 @elmerblues het ging mij niet zo zeer om de details zo ik weet heel goed wat er wel en niet is en hoe het werkt word er voor betaald snap ie ging mij meer om dat als je geen airco wilt je automaties ook geen climaat controle kan hebben het hoord nu eenmaal bij elkaar Quote
joepnd Geplaatst 7 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2012 Stel je neemt een Picanto met comfort/plus pack dan moet je airco erbij nemen. Neem je het superpack en laat je de airo vallen dan zou het superpack gratis zijn. of je betaalt 800,- te veel. Quote
pica3deur Geplaatst 7 Maart, 2012 Geplaatst 7 Maart, 2012 Staat er niet ergens dat het superpack alleen verkrijgbaar is icm de airco? Zo was het bij de comfortpack wel volgens mij. Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 7 Maart, 2012 Geplaatst 7 Maart, 2012 Ik heb mijn eerdere post verwijderd omdat het antwoord niet juist was. Bij elk pack of pakket dat je besteld komt automatisch de optie ''airco'' erbij. Het superpack kost dus €895 (comfort pakket) + €795 (pluspack) + €795 (superpack) + €800 (airco)= €3285 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.