Jump to content

uitstaande cruiscontroll toch werkend?

MrBubbels

Recommended Posts

Ook het volgende probleem heb ik gekregen bij constant 110 of 120 km zonder cruisecontrol AAN gaat de auto soms harder en zachter uit zichzelf en ik heb geen trillende gasvoet rararara wat is het , de dealer weet van niks en gaat het via internet ??? uitzoeken zei ie.

weten jullie anders de oplossing voo dit probleem??

Als er geen alcohol in het spel is (zoals bij Marco Bakker) is het misschien een wat op- of aflopende weg ? :wink:

(Ik kan het zelf niet beoordelen want ik rijd eigenlijk altijd met de CruiseControl aan.)

Bij de carens van mijn vader merkte je heel goed als de airco in kwam, de snelheid zakte dan iets en je moest gas bij geven om op snelheid te blijven. Bij het uitschakelen van de airco was het net andersom. Kan dit het probleem zijn?

Bij de carens van mijn vader merkte je heel goed als de airco in kwam, de snelheid zakte dan iets en je moest gas bij geven om op snelheid te blijven. Bij het uitschakelen van de airco was het net andersom. Kan dit het probleem zijn?

Het gaat hier om cruisecontrol..

Wat frankd bedoelt is dat bij inschakeling van de airco dat merkbaar is bij de ingestelde snelheid m.b.t. de cruisecontrol.

Dus het vermogen neemt af bij inschakeling en neemt weer toe bij uitschakeling van de airco.

Ik heb eerder het idee dat het gas(pedaal) blijft hangen o.i.d. Ik hoop voor je dat ze het snel vinden.

Hallo, ik denk dat Smart in de buurt komt, het is echt als ik een constante snelheid aanhoud van zeg maar 120 kiiometer dat je dan echt voelt dat ie harder gaat en ook weer automatisch zachter (op 120) uitkomt.

• 2 months later...

Gevonden, het blijkt dat het gaspedaal een "drive by wire" is en nu kan het zijn dat deze "spoel"niet goed werkt , dus er zit nu een nieuw gaspedaal opo en jawel je voet dat het anders is, dus problemen met je cruise of stotterende gaspedaal, terug naar je dealer.

Bubbels.