Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb de hoogglans, staat juist heel mooi, is gelijk aan het hoogglans van het paneel met de knoppen voor de verwarming.

Maar smaken verschillen ;)

Ja vind hoogglans wel leuk alleen links bij je stuur is natuurlijk beetje de doffe kleur van je standaart  dashboard maar smaken verschillen idd :wink:

Geplaatst

Ik heb ook de glans versie maar inderdaad staat best mooi samen met het glanspaneel van de verwarming/airco.

Dacht ook dat het lelijk werd maar eenmaal ingebouwd ..... een plaatje! :tt1:

Maakt het helemaal af.

Uiteraard een persoonlijke mening :wink:

• Like 1
Geplaatst

Volgens mij scheelt het 50 of 100 euro met the states, maar ik weet het niet zeker

Geplaatst

Ja vind hoogglans wel leuk alleen links bij je stuur is natuurlijk beetje de doffe kleur van je standaart  dashboard maar smaken verschillen idd :wink:

maar met een paar spuitbussen van de Acetion maak je de rest ook mooi in kleur dan past het geheel weer goed bij elkaar  :-)  :-)

Gast Vitara 2
Geplaatst

Dat stukje links van mij stuur had ik nog niet over nagedacht, zal zo ff kijken.... Als het idd niet mooi is wrap ik het gewoon in hoogglans . Heb nog een stuk liggen in precies dezelfde kleur hoogglans zwart.

Geplaatst

Is het een kwestie van stekkers aansluiten of moet je meer doen

in pricipe is het alleen maar stekkers inelkaar drukken 

ik haal dan de kilometer teller er ook uit om daar achter de gps antenne te plaatsen 

het lastigste is om het oude front te verwijderen 

maar je kan hier  https://www.facebook.com/pimpmasters.kiario/media_set?set=a.111003485723188.19530.100004406111111&type=3  op mijn facebook zien hoe het moet 

• Like 2
Gast Vitara 2
Geplaatst (aangepast)

Met de facebook foto's van de masters is het heeeel goed zelf te doen, ik heb alleen de kilometer teller aten zitten en de gps antenne tussen de twee luchtuitlaten geplakt. Werk perfect zolang je niets van metaal boven op je dashboard legt. Zou ook niet weten waarom je daar iets zou willen neerleggen ;)

P.s. Als je toch bezig bent ......sluit dan gelijk een achter camera aan. Kost maar iets van €12,- en heel veel plezier van.

aangepast door Vitara 2
Gast Vitara 2
Geplaatst

Gewoon stuur naar beneden dan kan je net bij het hoekje van het radioframe. Ik trek hem gewoon los met mijn vinger. Na eerste klik gewoon langzaam langs het randje verder los klikken

Verstuurd vanaf mijn Sony Xperia met Taptalk

Geplaatst

Met de facebook foto's van de masters is het heeeel goed zelf te doen, ik heb alleen de kilometer teller aten zitten en de gps antenne tussen de twee luchtuitlaten geplakt. Werk perfect zolang je niets van metaal boven op je dashboard legt. Zou ook niet weten waarom je daar iets zou willen neerleggen ;)

P.s. Als je toch bezig bent ......sluit dan gelijk een achter camera aan. Kost maar iets van €12,- en heel veel plezier van.

Lijkt me idd een mooie oplossing. Kan je me iets meer vertellen hoe je dat gedaan hebt (qua plaatsing).

Ga zelf de 29ste naar de Pimpmasters om o.a. een Pioneer AVIC-F30BT te installeren en ga de mic in de A-Stijl plaatsten (dat ie er mooi uitsteekt en de kabels weggewerkt zijn) maar heb geen zin dat de GPS-ontvanger op me dahsboard ligt.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Mijn GPS ontvanger ligt ook niet op het dashboard, maar tussen de twee luchtrooster onder het dashboard, als je de HU er uit hebt zie je vanzelf een ruimte tussen de luchslangen.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Die is echt mooi.

Mooie einddemper, spoilers net aanwezig zonder te schreeuwen. Ik zeg TOP

Geplaatst

Ik zie dat ze daar ook parking sensors voor in de voorbnumper hebben.

Kunnen die net zo worden aangesloten als die van achter, dus inc accoustisch signaal en plaatje in km teller

Geplaatst

Ja, ze hebben wel leuke opties daar in het land van de zuiderburen! 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...