MiNi0101 Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Hallo Kia Rio 1.2 Supoerpack black met 17" Wolfrace Ravenna velgen... Wij, Milou en Niels (Mi Ni 0101) zijn erg blij ons ook aan deze club te mogen toevoegen! We hebben hem eind februari besteld, er stond er gelukkig nog een op de boot met onze wensen. Ik (en natuurlijk ook mijn vriendin) moet nog tot het einde van de maand wachten, maar daarna is het baai baai carisma... toch, gek genoeg, ga ik hem wel missen, vooral mijn remus sportauspuf De Rio krijgt dit keer geen speciaal uitlaatje, alleen leuke velgies. Ik weet niet wat iedereen allemaal wil horen bij de voorstelronde, roep maar als je wat weten wil. Foto's volgen zodra ik de sleutel/bleeper (hoe heet dat ding) heb... Groetjes, Mi en Ni. Quote
xtra40 Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 Welkom hier op het forum Jij wacht op je auto en wij op je fotos Voor bijde spanend Quote
MiNi0101 Posted March 20, 2012 Author Posted March 20, 2012 Welkom hier op het forum Jij wacht op je auto en wij op je fotos Voor bijde spanend Ben al aan het nadenken waar ik de mooiste foto's kan maken! Quote
anke2304 Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 welkom bij de kia , dat je maar vele kilometers kunt maken op zulke zonnige dagen als deze Quote
MiNi0101 Posted March 24, 2012 Author Posted March 24, 2012 Kreeg vandaag te horen dat ik hem pas na het paas weekend krijg... maarja... mag niet klagen toch? velgen komen wel optijd, die heb ik als het goed is komende woensdag Quote
MiNi0101 Posted March 30, 2012 Author Posted March 30, 2012 Die zijn alvast binnen !!! nu de rest van de accessoires (de auto) nog 1 Quote
Hitmark Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Mooie aanvulling voor de auto, ben benieuwd naar het eindresultaat.... Quote
MiNi0101 Posted April 1, 2012 Author Posted April 1, 2012 Mooie aanvulling voor de auto, ben benieuwd naar het eindresultaat.... ik ook... zie steeds meer RIO's op de weg en in de garage hier op de site... begin wat ongeduldig te worden... stond laatst zelfs opeens een zwarte (zonder packs) bijna voor mijn deur... Quote
xtra40 Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 ik ook... zie steeds meer RIO's op de weg en in de garage hier op de site... begin wat ongeduldig te worden... stond laatst zelfs opeens een zwarte (zonder packs) bijna voor mijn deur... hahahaha ja nu je erzelf eentje (bijna)hebt ga je er opletten he en word de drang naar die van je zelf steedts groooooterrrrrr het word steeds mooier op de weg met al die rio's mooie wielen heb je gekocht trouwens ben erg benieuwd hoe dat staat volgens mij heeeeeeeellllll erug mooi Quote
Presiozo Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Welkom, ben ook zeer benieuwd naar die wielen onder de rio! In een ander topic zijn ze bezig een meeting te organiseren dus als je zin hebt, meld je aan. Kunnen we de velgen ook in het echt bewonderen Quote
MiNi0101 Posted April 18, 2012 Author Posted April 18, 2012 Helaas kan ik alleen nog maar tussen mijn velgen in gaan zitten met mijn Garmin en vroem vroem roepen... heb mijn KIO nog steeds niet, hij is al wel bij KIA nederland aangekomen... Quote
MiNi0101 Posted April 20, 2012 Author Posted April 20, 2012 We hebben de KIO!!! kijk voor foto's in mijn "garage". Vanmiddag om 3 uur opgehaald zijn nu echte Kia members! Quote
bigwade Posted April 20, 2012 Posted April 20, 2012 Van Harte maar dit "Helaas kan ik alleen nog maar tussen mijn velgen in gaan zitten met mijn Garmin en vroem vroem roepen" had ik graag visueel gehad.. Quote
MiNi0101 Posted April 20, 2012 Author Posted April 20, 2012 Van Harte maar dit "Helaas kan ik alleen nog maar tussen mijn velgen in gaan zitten met mijn Garmin en vroem vroem roepen" had ik graag visueel gehad.. Dan moet je wachten tot ik de winterbanden er om heb, ga nu niet de velgen er weer af halen Quote
Recommended Posts