Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

gisteren zijn m,n achteruitrij sensors ermee gestopt.

ja sensors zijn schoon op de bumper voordat hihi.

vrijdag word er al naar gekeken en tevens m,n voetverwarming update uitgevoerd.

Geplaatst

Mijn sensoren hebben het ook maar even gedaan. De mijne gaat volgende week donderdag naar de garage voor zijn 1000km beurt, waarbij hier ook naar gekeken wordt. Ik hoor hem inschakelen met één piepje, en ik zie heel even de auto in mijn display maar die verdwijnt na 1-2 seconden.

Geplaatst

Mijn sensoren hebben het ook maar even gedaan. De mijne gaat volgende week donderdag naar de garage voor zijn 1000km beurt, waarbij hier ook naar gekeken wordt. Ik hoor hem inschakelen met één piepje, en ik zie heel even de auto in mijn display maar die verdwijnt na 1-2 seconden.

Bij onze rio komt ook het piepje bij het inschakelen en de auto verdwijnt ook na 1-2 sec. Maar als dan een opstakel in het beeld van de sensoren komt komt de auto weer

terug met de afstand streepjes erbij!

Geplaatst

klopt ik het het zelfde probleem

Geplaatst

Bij het inschakelen van de achteruit is idd een maar een kortdurend piepje hoorbaar en verschijnt maar 1 0f 2 seconden de auto in het scherm en verdwijnt daarna, waarna er daarna bij het achteruit rijden een object dichtbij komt, komt de auto met de afstand streepjes weer tevoorschijn. Volgens mij id dit gewoon zoals het hoort, omdat dan ook pas het alarmeringssignaal in werking treedt van de PDC. Als er niks in de buurt is, zie en hoor je dus ook niks!

• Like 1
Geplaatst

Toen ik de auto net had bleef bij ingeschakelde achteruit de auto continu zichtbaar in het display.

Geplaatst

heel vreemd toch want ook bij mij werkt het zo als het hier is uitgelegd

een piepje en het autotje met streepjes komt pas in beeld als er iets word gededecteerd

Geplaatst

heel vreemd toch want ook bij mij werkt het zo als het hier is uitgelegd

een piepje en het autotje met streepjes komt pas in beeld als er iets word gededecteerd

idem hier, nooit anders geweest

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...