Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heb last van condens in rechterkoplamp van mijn sportage van 2011.

Ben bij de garage geweest deze hebben foto's gemaakt welke worden opgestuurd naar kia.

Zijn er meer mensen met deze problemen?

Posted

Heb ik ook reeds vanaf ik de wagen had condens in beide koplampen. En deze week ook in de linkerachterlicht ook al stond de auto in volle lentezon, toch ging het condens niet weg. Ik weet via kia en hun KGIS (Kia Global Info System) dat dit een normaal verschijnsel is en niet valt onder de garantiebepalingen, tenzij er water vloeiend zichtbaar is. Dus het is een normaal verschijnsel dat ook voorkomt bij andere automerken.

Posted

Net telefoon gehad van de garage,hebben een nieuwe koplamp unit besteld en wordt eind van de week gemonteerd.

garantie Kia.

Guest remcob
Posted

Het grappige is dat ik bij mijn Renault nooit last heb van condens. Wat is daar grappig aan denken jullie, nou ik rij met koplampkappen waar een gat inzit van rond 25mm omdat ik er xenon in gehad heb :)

Dus je kan alles hermetisch afsluiten maar je kan sommige dingen beter gewoon laten ventileren :)