Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Speaker maten voor de picanto 2012 3 deurs ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag ben ik even bij de dealer binnengelopen om te luisteren naar de subwoofer, ingebouwd in een picanto. Ik vond het verschil enorm, mooie diepe en volle klanken. Na wat pingelen heb ik hem uiteindelijk voor 260 euro incl. inbouw besteld.

Geplaatst

Vandaag ben ik even bij de dealer binnengelopen om te luisteren naar de subwoofer, ingebouwd in een picanto. Ik vond het verschil enorm, mooie diepe en volle klanken. Na wat pingelen heb ik hem uiteindelijk voor 260 euro incl. inbouw besteld.

As vrijdag moet ik voor een kleine beurt.

Hoop dat de dealer hem ook te beluisteren heeft.

Als het goed klinkt, ga ik er dan ook zeker wat vanaf praten want ga geen €310 ervoor betalen, €260 is tog 50eu eraf, dus ben benieuwd hoeveel mijn dealer er eventueel af wilt doen.

Geplaatst

Ik zie op de KIA.nl site staan Pioneer actieve-subwoofer kit incl. montage materiaal; € 309,00 incl. montage.

Ben benieuwd waaruit dit "montage materiaal" bestaat en hoe lang ze ermee bezig zijn.

Bij citybugparts.nl betaal je voor dezelfde subwoofer maar € 159,00 (zonder kiaclub korting). Dat is al een verschil van € 150,00 !!

Geplaatst

Ik zie op de KIA.nl site staan Pioneer actieve-subwoofer kit incl. montage materiaal; € 309,00 incl. montage.

Ben benieuwd waaruit dit "montage materiaal" bestaat en hoe lang ze ermee bezig zijn.

Bij citybugparts.nl betaal je voor dezelfde subwoofer maar € 159,00 (zonder kiaclub korting). Dat is al een verschil van € 150,00 !!

Ja zels met inbouw is het bij citybugparts veel goedkoper (inbouwkosten €32,50)

Kom je dus totaal uit op nog geen 200eur, dit is zonder de 10% korting.

Komt er inkel indien nodig wat bekabelingskosten bij, totaalbedrag zal dan rond de 230 ongeveer zijn inclusief korting.

Scheeld behoorlijk met de 310eur wat de Kia vraagt ja

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...