andrefc101 Posted April 8, 2012 Posted April 8, 2012 Ik heb in mijn nieuwe Rio een fabriekssysteem laten monteren, en ben daar in grote lijnen erg tevreden mee! Dit topic wil ik graag starten om te zien of de mensen, die ook zo'n systeem hebben, voor- of nadelen zien. Aangezien ik mijn Rio pas 1 dag in bezit heb, kan ik nog niet veel zeggen. Het eerste "ergernisje" dat ik vind, is dat je wanneer je muziek luistert via usb of cd, er geen pauze of stopknop is. Je kan alleen het geluid "muten", overschakelen naar een andere bron, of het systeem uitzetten. Soms is een pauzeknop wel erg handig, mis ik iets? Het tweede is dat ik altijd de navi gebruik zonder stembegeleiding, zit niet op die stem te wachten. Ik kan deze uitzetten, maar bij iedere start van een routebegeleiding moet dit weer opnieuw. Is daar een betere manier voor misschien? Quote
Derrek Posted April 8, 2012 Posted April 8, 2012 Tot nu toe vind ik het een geweldig syteem. Ik heb altijd TomTom gebruikt en wilde nooit een ander navigatiesysteem, maar deze is veel nauwkeuriger zowel in plaats op de weg als de huisnummers van bestemming en de stemaaanwijzingen. Bovendien is het scherm groot en (daardoor) duidelijk. TMC werkt ook prima en geen abonnement nodig. Naast navigatie is ook de radio gemakkelijk met het aanraakscherm en ben ik zeer tevreden over de geluidskwaliteit. Goed hoog (door de tweetertjes in de raamstijlen) en laag. Weinig mis mee. Maar ik ben ook geen geluidsfanaticus. Koppelen telefoon snel en eenvoudig en het wordt saai, maar dat werkt ook prima. Zelfs de stemherkenning werkt beter dan bij ons vorige Parrot BlueTooth systeem. Quote
Recommended Posts