Smart Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Ik zag ze ook voorbij komen. Je was mij net voor! Quote
Smart Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Ik heb gisteren een Aldi folder ontvangen, waarin ze vermeld staan. Op www.aldi.nl was het snel te vinden. Kijk hier! Quote
jutter Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Ik heb gisteren een Aldi folder ontvangen, waarin ze vermeld staan. Op www.aldi.nl was het snel te vinden. Kijk hier! Thanks Smart! Quote
vand.m Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Dank je! Ik ga vast voor de deur liggen! Als ik ik geen kou vat! Groet, vand.m Quote
Martin1977 Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Misschien een hele domme vraag maar passen die dragers ook op de Rio? Quote
bigwade Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Misschien een hele domme vraag maar passen die dragers ook op de Rio? Wat denk je zelf ? Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Geschikt voor auto's met dakrail, ja dat gaat dus niet passen. http://www.rent-a-skibox.nl/thule-dakdragers-kia-rio-mk-ii.html Zoiets wordt het dan denk ik. Quote
Martin1977 Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Wat denk je zelf ? Was maar een vraag hoor! Quote
Martin1977 Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Geschikt voor auto's met dakrail, ja dat gaat dus niet passen. http://www.rent-a-sk...-rio-mk-ii.html Zoiets wordt het dan denk ik. Bedankt voor het normaal antwoord geven. Quote
bigwade Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Was maar een vraag hoor! Jeetje joh, er mag hier ook gelachen worden hoor Quote
MrBubbels Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 en je hebt gelijk na het lachen je antwoord, ook dit wordt gedaan op het forum!!! 1 Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Hij wist het niet, vandaar de vraag. Wat denk je zelf? Geen idee, daarom vraag ik het ook. :D :D Quote
Kofferbak Geplaatst 21 April, 2012 Geplaatst 21 April, 2012 Doe er je voordeel mee. Nog bedankt voor de tip , krijg wel de folders, neem ze wel eens door, maar kijk ook wel eens over dingen heen, dus zo'n tip is mooi meegenomen. Heb ze vandaag even gehaald, het filiaal waar ik kwam had er 16 bij de opening en 5 minuten later had hij er zeker al 4 minder....... Nu maar hopen dat ze passen, BTW, iemand al deze dingen icm het panoramadak en geeft dat soms problemen of kan het panoramadak gewoon gebruikt worden of moet ik bij de montage nog ergens rekening mee houden? Beter leren van iemands ervaring dan door schade en schande wijzer worden Quote
Specialmade Geplaatst 21 April, 2012 Geplaatst 21 April, 2012 Ben net bij de Aldi geweest voor de universele dakdragers. Hadden een paar sets staan. Voor de duidelijkheid: deze passen op de SP3. SLA JE SLAG, maar wacht niet te lang. Grtz. Specialmade Quote
mika kjelld Geplaatst 21 April, 2012 Geplaatst 21 April, 2012 heb ze net gehaald en erop gezet en ze passen prima valt mij niet tegen gr patrick Quote
Kofferbak Geplaatst 21 April, 2012 Geplaatst 21 April, 2012 heb ze net gehaald en erop gezet en ze passen prima valt mij niet tegen gr patrick Voor het geld kan het in vergelijking met de andere aanbiedingen niet snel tegenvallen, dank je voor je voor je feedback Patrick......... je hebt toch niet toevallig ook nog een panoramadak Quote
mika kjelld Geplaatst 21 April, 2012 Geplaatst 21 April, 2012 Voor het geld kan het in vergelijking met de andere aanbiedingen niet snel tegenvallen, dank je voor je voor je feedback Patrick......... je hebt toch niet toevallig ook nog een panoramadak nee ik heb geen panormadak maar volgens moet het niks uitmaken want als jij je dak openzet komt hij volgens mij niet boven je dakrails uit dus naar mijn mening moet het gewoon passen en de dragers zitten een cm of 8 boven je rails gr patrick Quote
sollebol Geplaatst 18 Mei, 2012 Geplaatst 18 Mei, 2012 Heb net nog een set opgehaald voor mijn toekomstige Sportage. Lagen er nu nog 3 (Aldi Zuidbroek) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.