Remko .me Geplaatst 12 Mei, 2012 Geplaatst 12 Mei, 2012 heb je maar 4mm voor de voorbumper gebruikt!?? Quote
xtra40 Geplaatst 12 Mei, 2012 Geplaatst 12 Mei, 2012 heb je maar 4mm voor de voorbumper gebruikt!?? Ja klopt 6mm zou net passen maar moet aan de zijkanten Aan gepast moeten worden voor een mooie passing Quote
Remko .me Geplaatst 12 Mei, 2012 Geplaatst 12 Mei, 2012 heb je link naar 4mm? er zijn zoveel verschillende. Quote
xtra40 Geplaatst 12 Mei, 2012 Geplaatst 12 Mei, 2012 heb je link naar 4mm? er zijn zoveel verschillende. Ik heb deze in de bumper http://www.ebay.nl/itm/200721337097?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_4097wt_849 Quote
Remko .me Geplaatst 12 Mei, 2012 Geplaatst 12 Mei, 2012 Thanks, heb ik aangeschaft. Ik heb nog andere liggen maar die laat los... terwijl ik het goed ontvet Quote
xtra40 Geplaatst 12 Mei, 2012 Geplaatst 12 Mei, 2012 Thanks, heb ik aangeschaft. Ik heb nog andere liggen maar die laat los... terwijl ik het goed ontvet Klopt daarom heb ik meteen die tape die er standaard op zit er meteen af getrokken En er andere tape van inotech opgeplakt Heb ik ookw instap lijsten mee vast gezet is ff betere kwalitijd Quote
Remko .me Geplaatst 12 Mei, 2012 Geplaatst 12 Mei, 2012 mijn instaplijsten van Kia had over de hele breedte zitten, dat was wel goed. Quote
xtra40 Geplaatst 12 Mei, 2012 Geplaatst 12 Mei, 2012 mijn instaplijsten van Kia had over de hele breedte zitten, dat was wel goed. Die van mij nu ook zaten maat een paar stukjes op vond ik wat te kort Zou er niet graag een verliezen ondanks dat ze niet zo duur waren Quote
blackviper Geplaatst 13 Mei, 2012 Geplaatst 13 Mei, 2012 De mijne vandaag gemonteerd: voor: Achter Quote
Gast Galvatron Geplaatst 14 Mei, 2012 Geplaatst 14 Mei, 2012 Van het weekend de originele Kia Nederland accessoires laten monteren: Achterkleplijst RVS hoogglans gepolijst Instaplijsten vierdelig RVS met Rio logo Ben er erg blij mee.. Voor foto's zie mijn profiel/voertuigen Quote
Gast Galvatron Geplaatst 16 Mei, 2012 Geplaatst 16 Mei, 2012 De dealer had (afgelopen zaterdag) tijdens het monteren van de kofferbakstrip krassen op de lak gemaakt. Echter kwam ik daar later op die dag tegen. V andaag de kofferbak strip weer laten verwijderen. Ze hebben de onderste rand opnieuw gespoten. Nieuwe strip kan er opgezet worden als de lak is uitgehard, echter twijfel ik nog of ik de (nieuwe) strip er op laat zetten. De strip is vlijm scherp en maakt zoiezo krassen op de lak. Quote
blackviper Geplaatst 16 Mei, 2012 Geplaatst 16 Mei, 2012 De dealer had (afgelopen zaterdag) tijdens het monteren van de kofferbakstrip krassen op de lak gemaakt. Echter kwam ik daar later op die dag tegen. V andaag de kofferbak strip weer laten verwijderen. Ze hebben de onderste rand opnieuw gespoten. Nieuwe strip kan er opgezet worden als de lak is uitgehard, echter twijfel ik nog of ik de (nieuwe) strip er op laat zetten. De strip is vlijm scherp en maakt zoiezo krassen op de lak. Nou ik heb hem er zelf opgeplakt (de originele van de dealer) en zonder krasjes.. Dus dat lijkt mij geen rede het te laten.. Maar goed. Quote
Gast Galvatron Geplaatst 16 Mei, 2012 Geplaatst 16 Mei, 2012 Ik heb het bewust laten doen door de dealer, dit ivm garantie op de strip en dergelijke. Heb al verhalen gehoord dat de strip mogelijk los komt te zitten. Vandaar beroep op de dealer gedaan, maar helaas... schade. Dit hebben ze vandaag opgelost door de onderste rand van de klep te spuiten. Heb zelf de strip in handen gehad vandaag, maar is inderdaad erg scherp. Dus mensen, kijk er goed mee uit.. dit is puur informatief. Quote
Remko .me Geplaatst 16 Mei, 2012 Geplaatst 16 Mei, 2012 Garantie heb ik ook op mijn strip hoor.... zelfs met loslaten zou eventueel kunnen zijn door de verkeerde lijm op de strip. Anyway... enorm slecht van de schade en ik vind het TOTALE onkunde van de dealer... gadver!! Wat een bullsh*t van scherp... ik heb hem ook, waar is hij scherp dan? hij is netjes afgerond hoor aan de zijkant..... een bot mes kun je ook vlees mee snijden... maar zo is alles scherp.. je jas met een rits ook.. kwestie van oppassen. Plakken en dat ding komt niet meer los, dus kan hij ook niet meer krassen.. Of je doet het zelf.. krijg je nog geld terug ook. Quote
Gast Galvatron Geplaatst 16 Mei, 2012 Geplaatst 16 Mei, 2012 Garantie heb ik ook op mijn strip hoor.... zelfs met loslaten zou eventueel kunnen zijn door de verkeerde lijm op de strip. Anyway... enorm slecht van de schade en ik vind het TOTALE onkunde van de dealer... gadver!! Wat een bullsh*t van scherp... ik heb hem ook, waar is hij scherp dan? hij is netjes afgerond hoor aan de zijkant..... een bot mes kun je ook vlees mee snijden... maar zo is alles scherp.. je jas met een rits ook.. kwestie van oppassen. Plakken en dat ding komt niet meer los, dus kan hij ook niet meer krassen.. Of je doet het zelf.. krijg je nog geld terug ook. Hi Remko, De strip was inderdaad afgerond, maar van de afronding naar de achterzijde was het scherp. Maar first of all, het is absoluut onkunde geweest. Kreeg ook te horen dat de persoon die hem heeft geplaatst in feite de strip niet mocht plaatsen.. Lekker handig allemaal, maarja.. het is niet anders.. Heb wel een mail gestuurd naar de dealer en dat ik compensatie verwacht, dit ivm vrij nemen etc etc.. Quote
clouddy Geplaatst 17 Mei, 2012 Geplaatst 17 Mei, 2012 Weten jullie waar ik een kofferbak sierstrip kan bestellen? Kom ze op ebay niet tegen... Alvast bedankt Quote
blackviper Geplaatst 17 Mei, 2012 Geplaatst 17 Mei, 2012 Weten jullie waar ik een kofferbak sierstrip kan bestellen? Kom ze op ebay niet tegen... Alvast bedankt Bij de dealer. Of een sierstrip op ebay bestellen en die zelf op maat knippen en plakken. Quote
Hitmark Geplaatst 17 Mei, 2012 Geplaatst 17 Mei, 2012 Onze strip is nu voor de 3e keer geplakt... De eerste keer zat de strip al na 1 dag los. De 2e keer liet de strip in het midden los. Strip laten zitten en dealer heeft er een melding van gemaakt naar kia nl Woensdag was het dus zover, nieuwe strip voor de 3e keer geplakt, nu zo goed vast geplakt dat je een plamuurmes nodig hebt om los te maken. Alles uiteraard gedaan onder garantie..en zonder krassen of beschadigingen..top.Waren steeds nieuwe strips..was iets mis met de plakrand kwaliteit.. Quote
Jim Brouns Geplaatst 22 Mei, 2012 Geplaatst 22 Mei, 2012 Net de instaplijsten binnen gekregen, zometeen maar eens gaan plakken. attachment=4360:IMG_1452.jpg] 3 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 22 Mei, 2012 Geplaatst 22 Mei, 2012 Net de instaplijsten binnen gekregen, zometeen maar eens gaan plakken. attachment=4360:IMG_1452.jpg] Leuk idee met de voornamen er op. Quote
Demoniac Geplaatst 22 Mei, 2012 Geplaatst 22 Mei, 2012 Net de instaplijsten binnen gekregen, zometeen maar eens gaan plakken. attachment=4360:IMG_1452.jpg] Leuk, waar heb je die vandaan? Quote
Jim Brouns Geplaatst 22 Mei, 2012 Geplaatst 22 Mei, 2012 Leuk, waar heb je die vandaan? Via bobtuning, graveren is gratis en kon ook vier verschillende teksten zijn Quote
blackviper Geplaatst 22 Mei, 2012 Geplaatst 22 Mei, 2012 Leuk, waar heb je die vandaan? Bob tuning denk ik met eigen gekozen tekst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.