Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Instaplijsten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heb je maar 4mm voor de voorbumper gebruikt!??

Ja klopt 6mm zou net passen maar moet aan de zijkanten

Aan gepast moeten worden voor een mooie passing

Geplaatst

Thanks, heb ik aangeschaft.

Ik heb nog andere liggen maar die laat los... ;)

terwijl ik het goed ontvet

Klopt daarom heb ik meteen die tape die er standaard op zit er meteen af getrokken

En er andere tape van inotech opgeplakt

Heb ik ookw instap lijsten mee vast gezet is ff betere kwalitijd

Geplaatst

mijn instaplijsten van Kia had over de hele breedte zitten, dat was wel goed. :)

Die van mij nu ook zaten maat een paar stukjes op vond ik wat te kort

Zou er niet graag een verliezen ondanks dat ze niet zo duur waren

Gast Galvatron
Geplaatst

Van het weekend de originele Kia Nederland accessoires laten monteren:

• Achterkleplijst RVS hoogglans gepolijst
  • Instaplijsten vierdelig RVS met Rio logo

Ben er erg blij mee..

Voor foto's zie mijn profiel/voertuigen :-)

Gast Galvatron
Geplaatst

De dealer had (afgelopen zaterdag) tijdens het monteren van de kofferbakstrip krassen op de lak gemaakt. Echter kwam ik daar later op die dag tegen. V

andaag de kofferbak strip weer laten verwijderen. Ze hebben de onderste rand opnieuw gespoten.

Nieuwe strip kan er opgezet worden als de lak is uitgehard, echter twijfel ik nog of ik de (nieuwe) strip er op laat zetten.

De strip is vlijm scherp en maakt zoiezo krassen op de lak.

Geplaatst

De dealer had (afgelopen zaterdag) tijdens het monteren van de kofferbakstrip krassen op de lak gemaakt. Echter kwam ik daar later op die dag tegen. V

andaag de kofferbak strip weer laten verwijderen. Ze hebben de onderste rand opnieuw gespoten.

Nieuwe strip kan er opgezet worden als de lak is uitgehard, echter twijfel ik nog of ik de (nieuwe) strip er op laat zetten.

De strip is vlijm scherp en maakt zoiezo krassen op de lak.

Nou ik heb hem er zelf opgeplakt (de originele van de dealer) en zonder krasjes.. Dus dat lijkt mij geen rede het te laten.. Maar goed.

Gast Galvatron
Geplaatst

Ik heb het bewust laten doen door de dealer, dit ivm garantie op de strip en dergelijke.

Heb al verhalen gehoord dat de strip mogelijk los komt te zitten.

Vandaar beroep op de dealer gedaan, maar helaas... schade.

Dit hebben ze vandaag opgelost door de onderste rand van de klep te spuiten.

Heb zelf de strip in handen gehad vandaag, maar is inderdaad erg scherp.

Dus mensen, kijk er goed mee uit.. dit is puur informatief. :online2long:

Geplaatst

Garantie heb ik ook op mijn strip hoor....

zelfs met loslaten zou eventueel kunnen zijn door de verkeerde lijm op de strip.

Anyway... enorm slecht van de schade en ik vind het TOTALE onkunde van de dealer... gadver!!

Wat een bullsh*t van scherp... ik heb hem ook, waar is hij scherp dan? hij is netjes afgerond hoor aan de zijkant..... een bot mes kun je ook vlees mee snijden... maar zo is alles scherp.. je jas met een rits ook.. kwestie van oppassen.

Plakken en dat ding komt niet meer los, dus kan hij ook niet meer krassen..

Of je doet het zelf.. krijg je nog geld terug ook. :)

Gast Galvatron
Geplaatst

Garantie heb ik ook op mijn strip hoor....

zelfs met loslaten zou eventueel kunnen zijn door de verkeerde lijm op de strip.

Anyway... enorm slecht van de schade en ik vind het TOTALE onkunde van de dealer... gadver!!

Wat een bullsh*t van scherp... ik heb hem ook, waar is hij scherp dan? hij is netjes afgerond hoor aan de zijkant..... een bot mes kun je ook vlees mee snijden... maar zo is alles scherp.. je jas met een rits ook.. kwestie van oppassen.

Plakken en dat ding komt niet meer los, dus kan hij ook niet meer krassen..

Of je doet het zelf.. krijg je nog geld terug ook. :)

Hi Remko,

De strip was inderdaad afgerond, maar van de afronding naar de achterzijde was het scherp.

Maar first of all, het is absoluut onkunde geweest. Kreeg ook te horen dat de persoon die hem heeft geplaatst in feite de strip niet mocht plaatsen..

Lekker handig allemaal, maarja.. het is niet anders..

Heb wel een mail gestuurd naar de dealer en dat ik compensatie verwacht, dit ivm vrij nemen etc etc..

Geplaatst

Weten jullie waar ik een kofferbak sierstrip kan bestellen? Kom ze op ebay niet tegen... Alvast bedankt

Geplaatst

Weten jullie waar ik een kofferbak sierstrip kan bestellen? Kom ze op ebay niet tegen... Alvast bedankt

Bij de dealer. Of een sierstrip op ebay bestellen en die zelf op maat knippen en plakken.

Geplaatst

Onze strip is nu voor de 3e keer geplakt...

De eerste keer zat de strip al na 1 dag los.

De 2e keer liet de strip in het midden los.

Strip laten zitten en dealer heeft er een melding van gemaakt naar kia nl

Woensdag was het dus zover, nieuwe strip voor de 3e keer geplakt, nu zo goed vast geplakt dat je een plamuurmes nodig hebt om los te maken.

Alles uiteraard gedaan onder garantie..en zonder krassen of beschadigingen..top.Waren steeds nieuwe strips..was iets mis met de plakrand kwaliteit..

Geplaatst

Net de instaplijsten binnen gekregen, zometeen maar eens gaan plakken.

attachment=4360:IMG_1452.jpg]

post-6447-0-41288300-1337702392_thumb.jpg

• Like 3
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Leuk idee met de voornamen er op.

Geplaatst

Leuk, waar heb je die vandaan? :)
Geplaatst

Leuk, waar heb je die vandaan? :)

Via bobtuning, graveren is gratis en kon ook vier verschillende teksten zijn :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...