Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Instaplijsten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Net de instaplijsten binnen gekregen, zometeen maar eens gaan plakken.

attachment=4360:IMG_1452.jpg]

leuk, maar dan nooit bij de verkeerde deur instappen, ook al moet een ander rijden eigen deur gebruiken
Geplaatst

Ik heb een stapel in de kofferbak liggen met de namen van vrienden en familie :wink:

hahaha... maar ziet er wel goed uit! ik heb de mijne na de meeting besteld omdat ik ze daar had gezien op 2 auto's :)
Geplaatst

@'Hanske,

Het is misschien handiger om geen prive e-mail adressen te vermelden in dit forum.

Iedere bezoeker kan dit lezen en leiden tot wellicht onaangename verrassingen.

Beter is om, als je iemand een bericht wil sturen, de naam van de persoon aan te klikken

en dan links bovenin de optie "stuur mij een bericht" te gebruiken. Dit kan overigens

alleen als je bent ingelogd. Andere gebruikers en/of bezoeker kunnen dit niet zien.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Het is misschien handiger om geen prive e-mail adressen te vermelden in dit forum.

Iedere bezoeker kan dit lezen en leiden tot wellicht onaangename verrassingen.

Beter is om, als je iemand een bericht wil sturen, de naam van de persoon aan te klikken

en dan links bovenin de optie "stuur mij een bericht" te gebruiken. Dit kan overigens

alleen als je bent ingelogd. Andere gebruikers en/of bezoeker kunnen dit niet zien.

Grtz.

Specialmade

Beste Specialmade, gelijk heb je, vandaar dat ik het al verwijderd heb.

Moet jij natuurlijk ook jou bericht verwijderen want dat kan ik weer niet.

Maar in ieder geval bedankt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...