Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Waar is jouw Rio Verzekerd?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet je wat storend is smart?

elke keer jou reactie en drang naar reactie

Grtz Listige

Ps :synoniem voor storend

bezwarend, boos, delicaat, difficiel, gemelijk, gevaarlijk, gênant, heavy, hinderlijk, lam, moeilijk, moeizaam, netelig, onaangenaam, ongelegen, ongemakkelijk, ongerieflijk, penibel, storend, veeleisend, verstoord, vervelend, zeurig

Geplaatst

Voel jij je aangesproken dan?

Geplaatst

Ik zit zo eens terug te lezen en dan krijg ik toch een beetje een bang gevoel als ik een nog eens een vraag wil stellen... blijkbaar moet ik dan eerst alle andere topics langs om te kijken of het niet al eens is genoemd... ja sorry dat ik nieuw ben en niet al 3 jaar hier alle topics heb gelezen.

Dat is beslist niet nodig.

De zoekfunctie van het forum is matig maar met je vraag, bijv. "verbruik Rio", en "kiaclub.nl" in de zoekterm in google kom je heel ver.

Topicstarter wordt daarnaast keurig geholpen door mensen met meer tijd en dat er meer is over zijn vraag.

Ik heb ook al 5x verteld hoe makkelijk het is om je mistlampen te vervangen...Ik doe dat misschien nog 1x en dan ben ik daar ook mee klaar.. maar over een maand of 3 zal ik waarschijnlijk ergens weer hetzelfde vertellen omdat er dan iemand is die nieuw is en die niet alles na kan lezen.

Verwijs dus naar de zoekfunctie of link.

Het gaat er ook een beetje om info bij elkaar te houden.

Ik heb ook tig USB topics verwezen naar de algemene.

Die werkt voor iedere Kia het zelfde tenslotte.

Diegene die al jaren op het forum zitten kennen het van binnen en van buiten maar je kan niet verwachten dat iedereen alles kan vinden.

Je hebt volstrekt gelijk, jij bent net zo op bezoek op dit forum als ik.

Maar er wordt door mensen met meer tijd gewoon geholpen.

Verder zie boven.

Zelf heb ik ook gezegd dat het mij niet boeit wat er in het sportage gedeelte wordt gezegd of ergens anders op het forum...sorry als ik iemand daarmee beledig maar dat is mijn mening.

Het is je vergeven :-)

Ik snap ook de commotie niet om het regelen van sponsoring voor een meeting. Als iemand zich in wil zetten voor 23 mede rio rijders dan is dat toch leuk en aardig? dat er iemand overgeslagen wordt omdat die in een contactgroep zit, jah dat kan gebeuren...ik wist daar ook niks van tot ik een reactie zag dat er iemand gepasseerd was. Dat kon onder het mom van respect ook wel wat vriendelijker, net als op dit forum er een kleine groep is die nogal fel kan reageren omdat sommige niet de hele dag de tijd hebben om alle forums af te lopen en het bij het rio gedeelte willen houden. als je niet weer ergens op wil reageren reageer dan gewoon helemaal niet. als iemand geen reactie krijgt dan zakt het topic vanzelf weg en als er wel behoefte aan is blijft hij bovenin staan. Forum regelt zichtzelf daarmee toch?

Tja en daar gaat het mis.

Een zomaar Riomeeting is prima.

Zomaar Kia bellen vanwege die zomaar Riomeeting is ook prima.

Wat niet prima is, is dat dat via de KiaClub.nl te regelen zonder overleg met wie dan ook.

Zelf ben ik geen lid meer van de KCG, maar het heeft moeite genoeg gekost om een lijntje te krijgen met KiaNL

Dat popiejopiehorken KiaNL gaan bellen vanwege sponsoring Rioclubje namens dit forum op een veldje ergens (niks mis mee btw) gaat te ver en beschadigd

de zorgvuldig opgebouwde relatie met Kia NL

Waarvan Akte!

Geplaatst

Grtz Listige

Ps :synoniem voor storend

bezwarend, boos, delicaat, difficiel, gemelijk, gevaarlijk, gênant, heavy, hinderlijk, lam, moeilijk, moeizaam, netelig, onaangenaam, ongelegen, ongemakkelijk, ongerieflijk, penibel, storend, veeleisend, verstoord, vervelend, zeurig

Ga jij hier nog eens wat + bijdragen ?

Denk anders dat je hier anders snel weg bent, al dan niet gedwongen..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...