Sportage3 Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Vandaag de Stebel Magnum geinstalleerd in de Sportage . Behoorlijk lang mee bezig geweest omdat ik het netjes wilde hebben en alles in originele ribbelbuis heb weggewerkt. Na alles weer te hebben dichtgeschroefd valt mij op dat de naad tussen koplamp en de chromen grill aan de linkerzijde vrijwel 0mm is en aan de rechterzijde bijna 3mm. Wellicht een beetje mierenn**kerij maar ik zat ik te denken heb ik hem wel weer goed in elkaar gezet? De grill is natuurlijk niet van de bumper afgeweest maar alleen de afdekking is wat naar voren getrokken. Nou was ik benieuwd of jullie dit ook hebben bij de grill? Quote
bigwade Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 solist hè...HAHA! even serieus; de SP3 staat nou niet bekend om zijn strakke bouwwijze w.b. naadjes. We gaan het morgen, de 28e zien bij 7 SP3's grtz! Quote
Sportage3 Geplaatst 28 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 28 April, 2012 solist hè...HAHA! Ik zou jullie alleen maar ophouden met mijn tempo Btw een goede plek om een relais weg te werken en waarbij hij niet opvalt is onderaan de zekeringenkast bij de rechterkoplamp. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.