MarkCuracao Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Beste Picanto rijders, Ik heb sinds een week mijn donker grijze Picanto 1.2 Hij rijd helemaal super maar helaas zitten er wieldoppen onder met smalle bandjes. De maten zijn: 165/60 R14 inch Nu wil ik die graag vervangen door zwarte velgen en ik zat te denken aan 195/40 R16 inch. Nu is mijn vraag voor de zekerheid, of deze maat aan te raden is, of dat ik misschien zelfs naar een bredere 205 toe kan, of zelfs een 17 inch? Klopt het dat de Picanto een ET waarde heeft van 40? Graag jullie meningen en adviezen Groet Mark Quote
Smart Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Hallo Mark, misschien hier even ideetjes opdoen! Heb je dan nog vragen, dan zijn er zat forummers die je graag op weg helpen. Quote
Picanto2011 Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Mijn Kia Picanto 2011 heeft origineel stalen velgen : 14 inch, 4x100, ET 49 !! Met name de ET waarde is van belang als je bredere velgen zou willen. Ben Quote
Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2012 Geplaatst 3 Mei, 2012 kijk eens op b.v. de site van www.velgen-online.nl Hier staan alle mogelijkheden aangegeven. Tevens wordt er aangegeven of deze velgmaat geschikt is voor jouw type auto. Kun je ideeën opdoen. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.