Prickie05 Geplaatst 8 Mei, 2012 Geplaatst 8 Mei, 2012 Hallo Kia rijders, ik ben sedert 2 maanden trotse bezitter van een Sportage 1.6 GDI Plus Pakket en ben zeer tevreden met de nieuwe aanwinst. Ik kan echt maar een minpunt aangeven en dat is de kwaliteit van de deur panelen.Als je er bij wijze van spreken al naar kijkt, dan zie je er vegen op die je niet meer weg krijgt. De vegen komen natuurlijk door het in en uitstappen, maar het kan toch niet zo zijn dat je deze vegen bijna niet weg krijgt. Heb dat in al m'n vorige auto's niet gehad. Heeft hier nog iemand last van en weet iemand een tip op deze vegen weg te krijgen (cockpitspray helpt niet echt.....) Met vriendelijke groet, Prickie Quote
elmerblues Geplaatst 8 Mei, 2012 Geplaatst 8 Mei, 2012 Het klinkt heel gek, maar probeer het eens met een gummetje. Wat je ook gebruikt bij potloden en zo... Quote
Prickie05 Geplaatst 8 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 Mei, 2012 Hallo Elmerblues, ik zal je tip zeker gaan opvolgen! Heb je er zelf ook last van? Gr. Prickie Quote
elmerblues Geplaatst 8 Mei, 2012 Geplaatst 8 Mei, 2012 Ja, iedereen wel denk ik. Bijna niet te voorkomen met in- en uitstappen. Quote
Specialmade Geplaatst 8 Mei, 2012 Geplaatst 8 Mei, 2012 Bij het in- en uitstappen de deur ver genoeg openen helpt bij het voorkomen van deze strepen. Als er toch strepen ontstaan zijn deze uitstekend te verwijderen met Turtle Ice interieur. Gebruik een pad om in te poetsen en daarna uitwrijven met de andere (zachte) kant van de pad. Heb hier zelf goede ervaringen mee. Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.