MiNi0101 Posted May 9, 2012 Posted May 9, 2012 Ik had het zekerweten op mijn vorige auto, heb nu ook flon, maar weet eigenlijk niet welke... Quote
bigwade Posted May 9, 2012 Posted May 9, 2012 Ik zou het even googelen Poetsers vinden het maar matig http://tinyurl.com/d4w52c2 Quote
Guest Warmentuuter Posted May 9, 2012 Posted May 9, 2012 Ik had op mijn vorige auto Flon 4000 (ptfe) Je heb die verhalen misschien ook gekregen dat de lakken van tegenwoordig minder zijn en moeten beschermd worden En Flon was weer veel beter dan Waxoil. Dus uiteindelijk heb ik me over laten halen en inderdaad de eerste zes a zeven maanden zag onze zwarte auto er schitterend uit. Het water liep er mooi vanaf als het regende maar dat werd na dat half jaar minder. Dus ben ik terug gegaan en moest ik Flon auto shampoo gebruiken ipv de gewone auto shampoo. Dat gaf niet veel verbetering en er onstond een licht grijze waas over de zwarte lak. Dit kon met veel moeite weg krijgen met een vochtige doek. Uiteindelijk heb ik maar een flesje Turtle wax Ice gehaald en de auto ouderwets met de hand gepoetst. De beloofde drie jaar niets te hoeven doen kwam niet helemaal uit terwijl ik daar wel voor betaald hebt. Flon 4000 nano geeft men 5 jaar en voor de Flon 4000 ptfe geeft men 3 jaar. Misschien dat de Nano een maandje langer werkt. Het viel mij dus tegen en voor dat geld zijn andere middelen te koop bij Halfords zoals van Turtle wax of Meguairs. En er valt hier genoeg te lezen over Shampoo's, cleaners en Waxen. Quote
Alex VB Posted May 10, 2012 Posted May 10, 2012 JA.. Floon en Waxoil.. Breek mij de bek niet open daarover... Inkoop is bijna niks (Euro 25 - Euro 50) en verkoop is 10 tot 20 keer zoveel voor max 6 maanden bescherming. Daarvoor wil ik je auto ook wel ff onderhanden nemen.. Ik blijf erbij dat al die behandelingen dikke onzin is. De kritieken zijn er meer dan voldoende en de diverse demo filmpjes op Youtube ook. Quote
bigwade Posted May 10, 2012 Posted May 10, 2012 Dus die Flon 4000 is een soort Waxoil. Zijn er nog meer producten/merken die onder dezelfde categorie vallen ? Hebben we die ook maar even gehad. Quote
Alex VB Posted May 10, 2012 Posted May 10, 2012 nope! Dit zijn de 2 bekenste en meest gebruikte.. Er zullen er ongetewijfeld nog meer ronddolen op onze aardkloot, maar deze zijn mij niet bekend.. Quote
Smart Posted May 10, 2012 Posted May 10, 2012 Jazeker wel! Ik kan er zomaar nog één opnoemen....PROTECH! Quote
Recommended Posts