Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is de laatste maanden een zeldzaamheidje geworden dat ik hier op het forum aanwezig was. Vandaar dat ik gisteren aan Jeroen gevraagd heb of hij mij zou willen ontdoen van mijn moderatorprivileges. Een forum heeft mijns inziens niets aan een moderator die toch nooit 'thuis' is.

Op het gemiddelde forum is veel meer te 'beheren' en beheersen dan de gemiddelde bezoeker ooit zal bedenken. Gelukkig laten de moderatoren van dit forum veel gebeuren voordat er ingegrepen wordt. Zelfregulering is het toverwoord en over het algemeen gaat dat ook heel goed.

Ik wil de beheerder, de moderatoren van het Kia forum en natuurlijk Bigwade (voor het voordragen) bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen.

Ook al is het voor mij niet meer vanzelfsprekend dat ik hier iedere dag kom buurten, toch kan ik mij heel goed voorstellen dat er hier veel bezoekers zijn die dat wel doen. Ik zou hun toch willen oproepen om even na te denken over het moderatorschap. Volgens mij doen zij de rest van het team een groot plezier wanneer er een paar enthousiaste figuren naar voren stappen om mee te modereren. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, maar vooral ook, vele handen maken licht werk.

Bedankt allemaal.

Geplaatst

Blij verrast weer eens een bericht te lezen van een bekende forummer....... en boomfluisteraar ;)

Moderatoren komen natuurlijk én gaan, maar jij blijft toch op dit forum....goed goân!

Bedankt voor je inzet als moderator. Je was streng maar rechtvaardig....volgens mij hoor?

Wolter, bedankt voor het modereren....je hebt hem verdiend!

Moderator.png

Geplaatst

Wolter, bedankt voor het modereren....je hebt hem verdiend!

Moderator.png

Nou geef jij mij toch echt teveel krediet Smart. Mijn bijdrage is echt maar heel marginaal geweest. Tenzij je natuurlijk bedoelt dat ik ooit door een lid werd gerapporteerd om mijn eigen 'ongepaste' bericht te verwijderen. :?

:lol:

Geplaatst

Ja, dat was inderdaad zeldzaam en uniek. We kunnen erom lachen...ahum!

Eigenlijk diep triest natuurlijk. Maar dat hebben wij nooit laten blijken, TOCH? :lol:

We hebben er nooit een mening over gehad hoor.....muppets-1.jpg

• Like 1
Geplaatst

Wolter is een verlies voor ons team. Via deze weg wil ik hem toch bedanken voor zijn aanwezigheid en inzichten mbt zijn moderatorschap..

Echter is het nu wel zo dat er een plaats of enkele plaatsen bij de moderatoren vrij zijn gekomen die ik toch graag gevuld zie.. Dus wie vult zich geroepen ons te versterken?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...