betominice Geplaatst 26 Oktober, 2012 Geplaatst 26 Oktober, 2012 vanavond rond 18.00 kan je mij ermee zien rijden dus op passen even proefritje maken Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 26 Oktober, 2012 Geplaatst 26 Oktober, 2012 vanavond rond 18.00 kan je mij ermee zien rijden dus op passen even proefritje maken Ben benieuwd naar je reactie. Quote
Smart Geplaatst 26 Oktober, 2012 Geplaatst 26 Oktober, 2012 vanavond rond 18.00 kan je mij ermee zien rijden dus op passen even proefritje maken Bedankt voor de melding....we blijven angstvallig binnen! Quote
betominice Geplaatst 26 Oktober, 2012 Geplaatst 26 Oktober, 2012 Nou proefrit hoefde niet lang te zijn om me te overtuigen auto rijdt heerlijk wel even wennen een extra versnelling Ik denk dat we volgend jaar januari wel een nieuwe ceed zullen rijden hij word zwart(geen witte dus ) en zal dan een pluspack zijn . Fijn gesprek gehad met de dealer. 1 Quote
Smart Geplaatst 26 Oktober, 2012 Geplaatst 26 Oktober, 2012 Gelukkig geen witte....anders hadden we daarover weer een boom moeten opzetten. Je weet, er zitten hier tere zieltjes die wit zien als iets teveel van het goede....zeg maar grondverf! We zijn benieuwd naar de definitieve keuze, maar ik neem aan dat jouw vrouw de kleur kiest...? We kennen haar een klein beetje...... :mrgreen: Quote
bigwade Geplaatst 26 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Oktober, 2012 @Smart, die broodjes waren best oké, ik zou haar er zeker bijhouden als ik Raymond was. Kan me nog iets van een folie-dakje herinneren. Mevrouw Betominice had een hele sterke voorkeur, haha ! Quote
Smart Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 Dat bedoel ik.....ook in positieve zin hoor, hahaha! Maar ja, na het kiezen van de kleur en het carbondakje blijft er niet meer zoveel te wensen over.... Quote
betominice Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 Vandaag toch nog een nieuwe dealer opgezocht werd nog vrolijker van deze offerte nog twee te gaan en dan gaan we een knoop doorhakken . Carbon dakje moet dan wit zijn bigwade kan dat ? Quote
bigwade Geplaatst 27 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2012 wit carbon ???????? Quote
Smart Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 wit carbon ???????? Het bestaat....zeker! Quote
Smart Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 Wel sjiek de friemel zo'n wit carbon dakje...... Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 Vandaag toch nog een nieuwe dealer opgezocht werd nog vrolijker van deze offerte nog twee te gaan en dan gaan we een knoop doorhakken . Dat is wel een idee Raymond om meerdere dealers langs te gaan. De koffie is net zo lekker als bij van der Valk alleen bij de dealer is het gratis en vaak met een koekje. :-) Je ziet toch maar dat het de moeite loont om meerdere dealers af te gaan. Het zijn jou spaarcentjes en die kan je maar één keer uitgeven en dat wil je met een zo goed mogelijke deal. Succes bij de laatste twee. of .......huhhhh wordt het toch nog een Venga Quote
betominice Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 Nee mag niet van me vrouw nee hoor ook na gekeken maar helaas vind ik de ceed iets mooier en heb iets meer ruimte . En het loont zeker om meerdere dealers af te gaan 1 ziet mij nooit meer terug deze heeft bij mij nu echt afgedaan . En ik wilde ze nog wel een kans geven. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.