Gast Timo0103 Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Weet iemand dit toevallig, wat doen ze exact bij de kleine beurt bij de sportage. Vindt 365 euro echt bezopen veel. Mijn eigen garage vraagt niet meer als 180 euro. Ik weet dat er 8 liter olie in moet maar dan nog. Quote
betominice Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Hoi Timo Als je eigen garage bovag is aangesloten mag je het ook daar laten uitvoeren Quote
Micle Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 En op mijn kia kun je exact zien wat er tijdens welke beurt gedaan wordt. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Bovag heeft er niets mee te maken, mag ook gewoon zonder bovag. Lees maar: http://www.rendement.nl/mijn-rendement/nieuws/id1848-vrije-keuze-garage-bij-onderhoud-auto.html Quote
bigwade Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Weet iemand dit toevallig, wat doen ze exact bij de kleine beurt bij de sportage. Vindt 365 euro echt bezopen veel. Mijn eigen garage vraagt niet meer als 180 euro. Ik weet dat er 8 liter olie in moet maar dan nog. Het staat idd niet bij "Mijn Kia" of de OH pdf van Kia. Ik zou de dealer eens bellen wat ze precies doen. Ik weet dat ze bij Bosch universele garages exact dezelfde beurten kunnen en mogen geven en die zijn doorgaans goedkoper. Als jouw garage dezelfde werkzaamheden met materiaal als een dealer uit kan voeren voor de helft, dan wist ik het wel. Maar idd die moet dan wel bovag zijn. Quote
bigwade Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Bovag heeft er niets mee te maken, mag ook gewoon zonder bovag. Lees maar: http://www.rendement...rhoud-auto.html dit regeltje Wel mag de autofabrikant u verplichten om onderhoud dat onder de garantie valt uit te laten voeren door een aangewezen garage. zou ik even serieus nemen, en btw je road assist vanuit Kia vervalt ook Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 dit regeltje Wel mag de autofabrikant u verplichten om onderhoud dat onder de garantie valt uit te laten voeren door een aangewezen garage. zou ik even serieus nemen, en btw je road assist vanuit Kia vervalt ook Ja maar dat is logisch en ook voor niemand een probleem want dan gaat het om garantie en dat kost doorgaans niks. tja die road assist neem ik wel voor lief. Quote
vanelli Geplaatst 18 Mei, 2012 Geplaatst 18 Mei, 2012 Weet iemand dit toevallig, wat doen ze exact bij de kleine beurt bij de sportage. Vindt 365 euro echt bezopen veel. Mijn eigen garage vraagt niet meer als 180 euro. Ik weet dat er 8 liter olie in moet maar dan nog. Nog geen idee aanstaande vrijdag moet ie binnen voor een 30000km beurt, dan weet ik het je te vertellen. Grt, Vanelli Quote
vanelli Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Weet iemand dit toevallig, wat doen ze exact bij de kleine beurt bij de sportage. Vindt 365 euro echt bezopen veel. Mijn eigen garage vraagt niet meer als 180 euro. Ik weet dat er 8 liter olie in moet maar dan nog. Mijn SP3 een AWD 2.0 diesel is zonet uit de garage gerold voor zijn 30000km beurt, de rekening 190,49 euro. Hij is bij een erkende KIA dealer binnen geweest voor zijn onderhoud. Groet, Vanelli Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Mijn SP3 een AWD 2.0 diesel is zonet uit de garage gerold voor zijn 30000km beurt, de rekening 190,49 euro. Hij is bij een erkende KIA dealer binnen geweest voor zijn onderhoud. Groet, Vanelli Uitstekende prijs, alleen wel raar dat deze Dealer zich niet aan de vastgestelde prijs houdt. Vreemd. Quote
bigwade Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Zulte.. ten z/o van Gent, BE dus en daardoor waarschijnlijk andere prijzen.. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 http://www.kia.be/Kia-Service/FAQ/ Puntje 7 mogen ze schrappen van het lijstje want daar kunnen ze problemen mee krijgen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.