Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Kamaya, waar moet je dan vandaan komen? En gezien de verwachte drukte is er misschien wel een forumlid waarmee je kunt carpoulen??

Ik moet ook ruim een uur rijden en bv de laatste meeting was voor mij ook ruim 1,5uur en ik moet ook nog een snipperdag opnemen omdat ik altijd op zaterdag moet werken. Het gaat vooral om de erg gezellige dag die je er voor krijgt en..........je steekt er ook nog veel van op.

Geplaatst

Ik begrijp dat het uiteraard om een gezellige dag en om info te vergaren maar Bedankt maar nee.. Vind het te gewoon te ver...

Probeer de info eerst via forum te verkrijgen..

Gr.

Geplaatst

De bestelling is binnen incl een gratis extra gritt guard. altijd handig :)

Nu wachten op een goede dag om te wassen/waxen. ( geen zon toch voor het opdrogen van de wax )

Dat TRIX is wel een gemeen goedje geloof ik :)

Geplaatst

Wat bedoel je met gemeen? Het werkt ultra goed in wat het moet doen maar is wel PH neutraal dus nooit slecht en te agressief voor de lak.

Geplaatst

haha, nou dat het er wel zo uit ziet ( agressief enz ) dat het werkt dat geloof ik zeker! ben erg benieuwd. ik heb het nog nooit gezegd maar kan niet wachte tot ik mijn auto kan poetsen :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...