Twinbear Geplaatst 22 Mei, 2012 Geplaatst 22 Mei, 2012 Hallo lui hier, Jan uit Velp (bij Arnhem) en sinds vandaag eigenaar van een Sportage 1.6, Na wat inruilstress (inruilauto gaf 3 dagen voor inruil motorstoringslampjes in display en dan was euro-ernstig).. afijn nu dus precies een week later dan gepland een blije man. Had je jaren terug gezegd dat ik een Kia kopen zou, had ik dat niet geloofd. Maar Kia/Hyundai maakt echt grote sprongen vooruit ! Had dit forum al stukgelezen waarvoor alsnog dank en zal er nog regelmatig komen. Groets Jan (twinbear) Quote
Jim Brouns Geplaatst 22 Mei, 2012 Geplaatst 22 Mei, 2012 Welkom en veel plezier met de nieuwe aanwinst . Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 (aangepast) Mooie auto Jan. Welkom op het forum en veel veilige kilometers toegewenst 25 Mei, 2012 aangepast door Warmentuuter Quote
bigwade Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Welkom Jan, doe je vervolg posts maar met het standaard lettertje. Dit is niet zo leesbaar op een ipad. Quote
Smart Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Jan, welkom op het forum. Mooie auto en kleur. Veel lees- en post plezier! Quote
Twinbear Geplaatst 24 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Mei, 2012 Bedankt voor jullie reacties hier, Voel me welkom, v.w.b. lettertype had ik comic sans gekozen, dat vind ik altijd lekker duidelijk maar op mijn ipad was dat idd ook vrij onleesbaar met dunne (te) sierlijke letter tot mijn verbazing, zal 't niet meer doen! Komend weekend ga ik wat meer uitzoeken, door werk komt er nu niet veel van, stuurkarakter begint te wennen, na een cabrio die kleeft aan 't asfalt is dit toch pcies anders, maar dat wist ik... Groet Jan Quote
Specialmade Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Mooie bak Jan. Welkom op het forum en veel veilige kilometers toegewenst Mooie bak ???? mooie auto zul je bedoelen En Jan welkom op dit forum en veel plezier met je bolide Grtz. Specialmade Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Mooie bak ???? mooie auto zul je bedoelen En Jan welkom op dit forum en veel plezier met je bolide Grtz. Specialmade Waar zie jij bak staan :-) :-) Quote
Ronaldceed Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Gefeliciteerd met je aankoop Twinbear. Wat voor kleur heb jij uitgekozen? Sirius Silver? Quote
Twinbear Geplaatst 25 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Mei, 2012 Yep Soulfan, Sirius Silver inderdaad, vind ik niet zo silver, meer Sand Track light o.i.d., kleur idee is sterk afhankelijk van de kleur van het daglicht. groet Quote
Specialmade Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Yep Soulfan, Sirius Silver inderdaad, vind ik niet zo silver, meer Sand Track light o.i.d., kleur idee is sterk afhankelijk van de kleur van het daglicht. groet Da's wel de mooiste kleur van allemaal. Heb je overigens meerdere kleuren voor de prijs van één. Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.