fonzie Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Wilde voor de vakantie een armsteun monteren.Dit rijdt wat relaxter, en ik ben deze voorziening gewend van mijn vorige auto. Vind de originele Kia armsteun schandalig duur. Heb eergisteren een (echt)- lederen armsteun bij Citybug parts besteld. Vandaag binnengekomen. Wat een schitterend afgewerkt product. Zelf de binnenkant is mooi afgewerkt. En dat voor nog geen 1/3 van de prijs die Kia vraagt. Monteren stelt niets voor, je mist alleen de bekerhouder achter, maar krijgt er veel extra bergruimte in de beklede armsteun-bak voor terug. (n.b. Is het bekend dat leden van de Picanto-club 10% korting kunnen krijgen bij Citybug-parts?) Quote
BaBaCC Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Het verschil is volgens mij alleen dat de jouwe lager is dat de originele, omdat die in de zijkant van de bestuurdersstoel wordt gemonteerd. Maar met een dergelijk prijsverschil incl. de 10% extra korting heb je toch extra comfort. Veel steunplezier! BaBaCC Quote
BioBak Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Wilde voor de vakantie een armsteun monteren.Dit rijdt wat relaxter, en ik ben deze voorziening gewend van mijn vorige auto. Vind de originele Kia armsteun schandalig duur. Heb eergisteren een (echt)- lederen armsteun bij Citybug parts besteld. Vandaag binnengekomen. Wat een schitterend afgewerkt product. Zelf de binnenkant is mooi afgewerkt. En dat voor nog geen 1/3 van de prijs die Kia vraagt. Monteren stelt niets voor, je mist alleen de bekerhouder achter, maar krijgt er veel extra bergruimte in de beklede armsteun-bak voor terug. (n.b. Is het bekend dat leden van de Picanto-club 10% korting kunnen krijgen bij Citybug-parts?) Pics or it didn't happen! Maar heb je fotos van de gemonteerde armsteun? Ik overweeg ook eentje te bestellen van citybugparts. Quote
phoenix2149 Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Ik overweeg nog steeds om hem te bestelen. Foto's zijn welkom. Quote
BioBak Geplaatst 25 Mei, 2012 Geplaatst 25 Mei, 2012 Wilde voor de vakantie een armsteun monteren.Dit rijdt wat relaxter, en ik ben deze voorziening gewend van mijn vorige auto. Vind de originele Kia armsteun schandalig duur. Heb eergisteren een (echt)- lederen armsteun bij Citybug parts besteld. Vandaag binnengekomen. Wat een schitterend afgewerkt product. Zelf de binnenkant is mooi afgewerkt. En dat voor nog geen 1/3 van de prijs die Kia vraagt. Monteren stelt niets voor, je mist alleen de bekerhouder achter, maar krijgt er veel extra bergruimte in de beklede armsteun-bak voor terug. (n.b. Is het bekend dat leden van de Picanto-club 10% korting kunnen krijgen bij Citybug-parts?) Een vraagje aan de TS. Krijg je de auto in de oorspronkelijke staat na het losmonteren van deze armsteun of moet je ergens gaten in boren? Quote
fonzie Geplaatst 25 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Mei, 2012 Bij de-montage blijven er vier kleine schroefgaatjes aan de zijkant van de middenconsole over. Deze zie je alleen als je de stoelen helemaal naar voren schuift. Waarom zou je de armsteun weer verwijderen? Als je deze gewend bent wil je niet meer zonder, en met armsteun verkoopt de auto weer beter bij inruil. Quote
fonzie Geplaatst 26 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Mei, 2012 Bijgaand een foto van de gemonteerde armsteun Quote
phoenix2149 Geplaatst 28 Mei, 2012 Geplaatst 28 Mei, 2012 Vind persoonlijk het leer niet echt passen bij de bekleding. Als ik er een bestel wordt het de stoffen variant. Maar ziet er prima uit! Quote
Gast velour100 Geplaatst 29 Mei, 2012 Geplaatst 29 Mei, 2012 @Fonzie: Begrijp ik goed dat je in de achterste bekerhouder gaatjes moet boren, voor dat je dit kan vast zetten? Ik heb klusdislexie, dus als dat zo is, dan waag ik me er niet aan om het zelf te doen Verder, ik vind dat de armsteun er heel erg mooi uit ziet! Quote
pica3deur Geplaatst 29 Mei, 2012 Geplaatst 29 Mei, 2012 Valt erg mee hoor. Het passtuk komt in de bekerhouder en onderzijde komt om de console heen. Stoel naar voren schuiven en aan beide zijde de bijgeleverde parker erin schroeven. Kan niet missen want de adapter is al voorzien van gaten. 2 minuten werk. Quote
Gast velour100 Geplaatst 30 Mei, 2012 Geplaatst 30 Mei, 2012 Okeej, dan moet dat gaan lukken . Bedankt! Quote
BioBak Geplaatst 1 Juni, 2012 Geplaatst 1 Juni, 2012 thanks voor de pics ik wil nu ook een leren bestellen, maar hoe krijg je die 10% Club-korting ? Quote
fonzie Geplaatst 1 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Juni, 2012 thanks voor de pics ik wil nu ook een leren bestellen, maar hoe krijg je die 10% Club-korting ? Op de website is een mailadres te vinden. Even een mail sturen, dan krijg je bericht terug hoe je 10% korting kan krijgen. Quote
J.v.B Geplaatst 6 Juni, 2012 Geplaatst 6 Juni, 2012 Ik heb de lederen armsteun van citybugparts nu ook in mijn Picanto. €260 Kia origineel vind ik het gewoon niet waard. Hij past prima in het interieur icm stoffen bekleding. Stuur en pook zijn immers ook van leer bij mij. Daarnaast is het makkelijker schoon te maken wat belangrijk is aangezien je in de zomer vaak met korte mouwen erop zit en je vette huid vlekken kan maken op stof. Let wel op dat, hoewel de armsteun stevig vastzit, wij nog wel wat speling heeft in de zin van dat de hele console meebeweegt. Dit is in het gebruik verre van storrend in mijn optiek. Quote
BioBak Geplaatst 6 Juni, 2012 Geplaatst 6 Juni, 2012 Ik heb de lederen armsteun van citybugparts nu ook in mijn Picanto. €260 Kia origineel vind ik het gewoon niet waard. Hij past prima in het interieur icm stoffen bekleding. Stuur en pook zijn immers ook van leer bij mij. Daarnaast is het makkelijker schoon te maken wat belangrijk is aangezien je in de zomer vaak met korte mouwen erop zit en je vette huid vlekken kan maken op stof. Let wel op dat, hoewel de armsteun stevig vastzit, wij nog wel wat speling heeft in de zin van dat de hele console meebeweegt. Dit is in het gebruik verre van storrend in mijn optiek. Bedoel je dat de middenconsole waar ie vast aan zit meebeweegt of alleen de armsteun zelf? Ik heb hem inmiddels ook binnen, alleen twijfel ik enorm of ik wel gaten in mn console wil boren. hij is nog geen week oud Quote
J.v.B Geplaatst 6 Juni, 2012 Geplaatst 6 Juni, 2012 Bedoel je dat de middenconsole waar ie vast aan zit meebeweegt of alleen de armsteun zelf? Ik heb hem inmiddels ook binnen, alleen twijfel ik enorm of ik wel gaten in mn console wil boren. hij is nog geen week oud Ja zoals ik al zei, de console die meebeweegt. Wel alleen als je kracht zet maar ik zou er niet op gaan zitten haha. Die 2mm gaatjes uit het zicht lig ik niet wakker van. Quote
P-GTT Geplaatst 17 November, 2012 Geplaatst 17 November, 2012 Bijgaand een foto van de gemonteerde armsteun Even een vraag ivm de armsteun, want dat kan ik niet goed zien op de foto. Het deel wat over de console valt, loopt dat door tot op de vloermat ? Heb onlangs ergens anders een middenarmsteun gekocht en bij deze kwam het deel wat over de console paste, maar tot de helft van de console, zodat je nog met een rand zat, die je zag. Vond dit niet mooi en heb deze toen teruggestuurd. Ik wil daarom graag weten of die van Citybugs wel doorloopt tot op de vloermat. Mvg, Peter Quote
fonzie Geplaatst 20 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2012 Even een vraag ivm de armsteun, want dat kan ik niet goed zien op de foto. Het deel wat over de console valt, loopt dat door tot op de vloermat ? Heb onlangs ergens anders een middenarmsteun gekocht en bij deze kwam het deel wat over de console paste, maar tot de helft van de console, zodat je nog met een rand zat, die je zag. Vond dit niet mooi en heb deze toen teruggestuurd. Ik wil daarom graag weten of die van Citybugs wel doorloopt tot op de vloermat. Mvg, Peter De armsteun komt inderdaad maar tot de helft van de console. Alleen valt dat helemaal niet op. De kleur van het kunsstof is hetzelfde. En alleen als je achterin gaat zitten, zou het kunnen opvallen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.