kialoog Geplaatst 19 Augustus, 2012 Geplaatst 19 Augustus, 2012 Ja dat bedoel ik dus, dus de vraag aan Logan wie is die dealer zal moeilijk zijn want die moet ook nog een paar keer terug denk ik. Quote
bigwade Geplaatst 19 Augustus, 2012 Geplaatst 19 Augustus, 2012 Met zoveel onbenul ga je toch sowieso iets anders zoeken ? Kia heeft een behoorlijk netwerk met dealers, dat is het probleem niet. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 @logan, Dit is wel even een minder leuk begin. En dan hebben we het over vijf simpele dingen. Dat had toch wel in één keer gekund denk je dan. Je draagt zelfs dingen voor dat er een update is. De monteur had beter kunnen zeggen van ik weet er niet van maar we gaan het navragen. Hetzelfde voor de klep, als het zelf niet lukt breng die auto desnoods naar een plaatwerker waar het wel kan. Dan van we hebben het geprobeerd maar het lukt niet. En dan die O.H. verhalen over de olie en dan nog het verkeerde meegeven. Lijkt mij dat die monteur toch eens een opfriscursus moet krijgen. Het valt me gewoon op dat in vele branches de klant het eerder weet dan de leverancier. In dit tijdperk waar internet een belangrijke rol speelt moet men er veel beter mee omspringen ipv van er wordt zoveel op internet gezegd. (positief of negatief) Nogmaals als je het in één keer goed oplost zoals in jou geval had je geen negatief verhaal gehad. Dan had je misschien een stukje geschreven van er waren wat probleempjes maar het is prima verholpen dus een prima garage. Dat is helaas niet zo. Hopelijk wordt het nu wel snel opgelost. Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Kia heeft een behoorlijk netwerk met dealers, dat is het probleem niet. Voor de meesten niet nee, laat ik nu net in dat ene gedeelte van Nederland wonen waar de dichtstbijzijnde Kia dealer in alle windrichtingen minimaal 40 km rijden is... niet praktisch dus. En nog even over het noemen/beoordelen/reviewen van dealers: Ik ben er principieel tegen om namen te noemen van bedrijven (zowel positief als negatief) omdat er maar heel weinig mensen in staat zijn om dit objectief te doen. Er wordt vaak gereageerd in een staat van euforie (aanschaf nieuwe auto bijvoorbeeld) of uit rancune. Verder is het meestal een verhaal van één kant en weet je nooit hoe de vork nu echt in de steel zit (hoor en wederhoor). Het gezegde '' Een goede naam komt te voet en gaat te paard'' bestaat niet voor niets. Iedereen maakt fouten maar om daar bedrijven publiekelijk voor af te branden gaat mij te ver. Aan de andere kant zijn er dealers (echt waar) die klanten vragen om een positief verhaal op internet te zetten in ruil voor korting of accessoires. Ik vind het de taak van de media om de échte misstanden (notoire oplichters/prutsers) aan de kaak te stellen en het is aan de importeurs om te zorgen dat hun dealers goed functioneren. In een MijnKia omgeving bijvoorbeeld zou de importeur heel makkelijk een voorziening kunnen opnemen waar klanten hun opmerkingen/klachten over dealers kenbaar kunnen maken. En als de importeur daar vervolgens echt iets mee gaat doen en feedback geeft aan de klant (want daar ontbreekt het vooral aan: communicatie) moet het volgens mij veel beter worden. En misschien is een ranking systeem wel een uitkomst: de 1,2 of 3 sterren dealer Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.