Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo mensen.

We zijn er uit.

Het was Wel een Torx, en wel maatje t40.(Kippige oogjes)

Het inbouwen is sucsesvol verlopen.

de stuurbediening werkt op mijn pioneer f904bt.

Hallo Klosjos,

Had je nog een verloopstekker voor de pioneer nodig of direct inpluggen zoals in onderstaande link beschreven.

http://www.ebay.com/itm/KIA-PICANTE-2011-12-13-Steering-Wheel-Remote-Control-Switch-Set-No-heating-op-/251296694826

Alvast bedankt voor je reactie.

• 5 maanden later...
Geplaatst

Nog een vraagje over de stuurbediening, onze dealer beweert bij hoog en laag dat het knopje voor het opnemen (op de rechterhelft) en het knopje met het spraak icoontje erop (linker helft) beiden dezelfde functie hebben en dus niet apart te configureren zijn op onze avic550. Ergo, we hebben dus eigenlijk maar 7 functies in plaats van 8. Volgens het schema wat ik hier van het forum heb gedownload lijkt dit niet zo bedoelt te zijn, maar het wordt mij niet echt duidelijk. Is er iemand die hetzelfde ervaren heeft of juist het tegenovergestelde ??

Alvast bedankt

Geplaatst

in het instructieboekje staat dat die toets op het linker gedeelte is voor spraak opdrachten aan je radio, werkt misschien alleen maar op een originele kia radio ?

Geplaatst

Hallo Klosjos,

Had je nog een verloopstekker voor de pioneer nodig of direct inpluggen zoals in onderstaande link beschreven.

http://www.ebay.com/itm/KIA-PICANTE-2011-12-13-Steering-Wheel-Remote-Control-Switch-Set-No-heating-op-/251296694826

Alvast bedankt voor je reactie.

ik had geen verloopstekkertje nodig het is gewoon de bijgeleverde kabel in prikken en het werkt gelijk ( bij mij dan ik heb een pluspack ) er zit aan dat kabeltje een wit en een zwart stekkertje voor op de stuurbediening, het zwarte stekkertje moet in het gedeelte met de telefoon knopjes

Geplaatst

Kun je wel 8 functies toekennen in de radio?

Ik heb toen ik een Witson in de auto had het linker knopje voor sprasksturing ingesteld als mute.

Origineel zijn de functies een beetje overlappend; met de groene knop rechts ga je rechtstreeks naar de "Bellen"-functie, met de spraakknop links kun je ook koppelingen en dergelijke doen.

Tenzij de interface van Pioneer voorgeconfigureerd is kun je zelf dus 8 functies toewijzen, aangezien de knopjes 8 verschillende waarden genereren...

Geplaatst

Kun je wel 8 functies toekennen in de radio?

Ik heb toen ik een Witson in de auto had het linker knopje voor sprasksturing ingesteld als mute.

Origineel zijn de functies een beetje overlappend; met de groene knop rechts ga je rechtstreeks naar de "Bellen"-functie, met de spraakknop links kun je ook koppelingen en dergelijke doen.

Tenzij de interface van Pioneer voorgeconfigureerd is kun je zelf dus 8 functies toewijzen, aangezien de knopjes 8 verschillende waarden genereren...

alle knopjes op de stuurbediening werken bij mij maar die met het spraak symbooltje heb ik nog niet geprobeerd, ga ik morgen eens uitproberen, ik dacht in eerste instantie al dat het een mute functie zou hebben

Geplaatst

Los van de symbolen op de toetsen is het volgens mij mogelijk om iedere toets binnen de pioneer zijn eigen functie te geven. Als ik zou besluiten om de volume up/down knop aan iets anders toe te wijzen kan dat, want volgens mij doet de stuurbediening niets anders, dan een ander voltage doorsturen als er een toets ingedrukt wordt. Deze moet dan weer geinterpreterd worden door de daaraan gekopppelde audio unit.

Als ik echter de voice toets (waar wij de mute functie aan gekoppeld hadden op de 550) en de telefoon opnemen toets (waar wij dus inderdaad de telefoon mee opnemen) gebruik, geeft opnemen ook mute, of vice versa. maar het lijkt alsof hij beide toetsen hetzelfde interpreteerd. Geen idee of er nu iets niet goed is in het stuur, danwel in de afhandeling van het signaal door de AVIC-550 (die veel meer dan 8 functies biedt om aan toetsen te koppelen trouwens).

Geplaatst

Ik zou proberen 1 van de toetsen dan een TOTAAL andere functie te geven.

AM/FM ofzo.

En dan kijken of ze nog steeds gelijk reageren.

Het zou kunnen dat de verschillen niet groot genoeg zijn voor de Pioneer. Of net aan/over de grens van get meetbereik zitten, waardoor ze gelijk uitlezen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...