Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

proficiat Anne en Betominice

ik ben sedert vandaag 17,30u ook een gelukkige kia cee'd rijder :-)

Jij ook gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf! Veel veilige km's gewenst.

Geplaatst

hoe lang heb je moeten wachten?

had 'm besteld eind oktober, er was gezegd 2 maanden levertijd, dit is uiteindelijk 10/1/2013 geworden.

dus ong 2,5maand wachttijd

• Like 1
Geplaatst

Hier istie dan!

Hmmm had er een foto bij gedaan, maar blijkbaar fout gegaan ofzo... Oft wil niet via de iphone...

Geplaatst

ik heb hem op 15 oktober 2012 besteld en heb hem nog steeds niet. kan ongeveer duren tot eind januari.een kia ceed matrix brown premium pack 1.6

ee

Geplaatst

ik heb hem op 15 oktober 2012 besteld en heb hem nog steeds niet. kan ongeveer duren tot eind januari.een kia ceed matrix brown premium pack 1.6

ee

pfff 3.5 maanden. dat is geen fijn nieuws..:(

Geplaatst

lukt het niet Anne wil hem wel zien je kan ook naar bestand bijvoegen en dan zoeken waar hij staat en dan voeg dit bestand toe klikken we of te wel ik op het plaatje maar wel voledige editor gebruiken .

nog steedse gelukkige ceed rijder :wink:

Geplaatst

zo, nu moet het gelukt zijn....

De kleur van de auto komt niet heel mooi uit op de foto (gemaakt met iphone), maar ik kan een ieder die twijfelt om de Cee'd in de kleur Sand Track te bestellen dit echt aanraden.

Het is mij opgevallen dat wanneer je met de auto rijdt, je vaak nagekeken word. Hier in de buurt ben ik ook nog maar 1 andere tegen gekomen. Een echte zeldzame, schitterende verschijning!

post-2871-0-22084000-1358064859_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

Gefeliciteerd Anne, mooie auto heb je daar op de oprit! Kun je trots op zijn.

Geplaatst

zo, nu moet het gelukt zijn....

De kleur van de auto komt niet heel mooi uit op de foto (gemaakt met iphone), maar ik kan een ieder die twijfelt om de Cee'd in de kleur Sand Track te bestellen dit echt aanraden.

Het is mij opgevallen dat wanneer je met de auto rijdt, je vaak nagekeken word. Hier in de buurt ben ik ook nog maar 1 andere tegen gekomen. Een echte zeldzame, schitterende verschijning!

hoi anne

ik heb ook de sand track kleur op mijn cee'd staan

valt inderdaad mooi uit die kleur hé

en van dat nakijken klopt inderdaad. heb da ook hier maar vind ik niet erg ze :-)

Geplaatst

Morgen halen wij onze nieuwe Cee'd op! Wel een beetje minder wat het weer betreft, maar dan kan ik wel direct de traction control goed uit proberen :-)

Geplaatst

Ben zeer blij met de Cee'd! Helaas hebben we hem nog niet echt goed kunnen proberen door een griep invasie die mij en gezinsleden heeft getroffen... Nog maar iets van 60 km kunnen rijden. De eerste lange rit van 300 km staat gepland voor komend weekend en dan ook weer 300 km naar huis natuurlijk. Dan zullen ons vast dingen opvallen (positief danwel negatief). Maar dat laat ik nog wel ff weten.

Geplaatst

Morgen halen wij onze nieuwe Cee'd op! Wel een beetje minder wat het weer betreft, maar dan kan ik wel direct de traction control goed uit proberen :-)

Gefeliciteerd alvast! Hier int hoge noorden ligt geen cm sneeuw!

Geplaatst

Vandaag onze nieuwe Cee'd opgehaald. De Cee'd staat nu op winterbanden dus nog ff wachten tot maart om de mooie 17"velgen er onder te zien. Vooralsnog kan ik weinig over het rijden zeggen want we zijn van de dealer naar huis gereden. Er staat nu welgeteld 12 KM op de teller! Heb al wel de "lelijke" garantiesticker van de het raam verwijderd.

Hier de 1e foto van onze nieuwe Ceed. Het is echt wel Dark Gun Metal,hij lijkt wel blauw op deze foto...

1edag.jpg

• Like 2
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Zo je bent een ZPP-er Xceed :-)

Veel plezier en veel veilige km toegewenst.

Ik blij het iedere keer weer zeggen: Wat wordt het toch mooi op de weg met al die Kia's :-)

Geplaatst

Nice car! Veel rijplezier en veilige km's toegewenst!

Gekozen kleur vind ik ook één van de mooiste.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...