Jump to content

jammer hoor!!!!!achter de feiten aanlopen

Recommended Posts

jammer dat als je jezelf al een half jaar hebt aangemeld en de contributie hebt betaald,je niks maar dan ook niks meer te horen krijgt.

ja een mailtje met sorry we zijn druk......ja me hoela ben ik ook!!!!

vervolgens meerdere mails aan een penningmeester,met als antwoord,komt op het treffen op de maasvlakte wel goed,dan ontvang je je pasje,maar nee dus.de penningmeester hierop aangesproken en tot mijn verbazing zei de man dat hij van niks wist.en dat terwijl ik hem via de mail eerder die week gesproken had!!!!

overigens heeft de club wel een paar steken laten vallen daar op de meeting.niemand nam ook maar de moeite om nieuwe mensen te begroeten cq te verwelkomen,op een persoon na (willem)van het bestuur niemand,

hier krijg ik dus en sorry dat ik het zo zeg,oudhollands de schijt van.

dacht te maken te hebben met een serieuze club maar het blijkt maar weer totaal anders.losers :twisted::twisted:

Ik ben ook een nieuw club lid, en mijn ervaring is ook dat je nooit iets hoor of zie. :twisted:

En dat je tijdens de het 4x4 rijden in Rotterdam gewoon aan je lot wordt overgelaten. :evil: (wel een leuk gesprek gehad met Willem) van het bestuur niemand gezien (was ook niet zo moeilijk, want ze zijn ook niet voorgesteld........dus zou ik ze ook niet herkennen)

Ik sluit me dan ook volledig aan bij het bovenstaande standpunt.........!

Beste Mensen,

Even rustig aan met het taalgebruik a.u.b.. Ik kan begrijpen dat sommige mensen gefrustreerd zijn maar dat kan toch ook anders. Op het laatste evenement aan de Maasvlakte zijn wij zelf helaas niet aanwezig geweest omdat we priv? andere zaken hadden. Het is jammer dat een en ander anders is gegaan dan verwacht. Ik hoop ook dat dat de volgende keer beter zal gaan en dat iedereen met een smile op z'n gezicht naar huis keert. Als er zaken beter kunnen of als je goede idee?n hebt en de handen uit je mouwen wil steken kun je natuurlijk ook in de commissie plaats nemen.

rustig aan?????

we hebben al genoeg geduld met dat zooitje ongeregeld gehad op deze manier.maar het antwoord is duidelijk,je moet grote vrienden met mekaar zijn blijkt uit het antwoord.ben je dat niet kan je naar de donder lopen.ga wel een mail naar kia nederland de deur uitdoen met de vraag of op deze manier een""club""zich wel een club mag noemen,en of zij achter de werkwijze van deze prutsers staan :twisted::twisted::twisted:

• Create New...