Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Twee maal terug geweest met de kia rio superpakket ivm zure lucht van de airco.

Uiteindelijk heb ik 50 euro moeten betalen voor antischimmel behandeling.

Gevraagd wat de oorzaak hiervan is.

Plaats van de verdamper kan een oorzaak zijn deze zit bij de rio vrij laag.

Vervolgens werd gezegd dat eer men gaat stoppen de airco eerder uit te zetten.

Gelijk verteld dat hij automatsch ontwasemt.

Ook verteld dat ik al 2x een nieuwe auto heb gehad waarbij dit verschijnsel pas naar 5 jaar kwam.

Momenteel is de auto 8 maandenoud, zure lucht kwam al bij de 5de maand.

Wordt een dure aangelegenheid

Geplaatst

Ik heb de airco nu 5000KM amper uit gehad dus ik ben benieuwd. Ik hoop het niet dat hij gaat stinken want daar ga ik mooi geen 50 piek voor betalen. Er zijn hier trouwens al meer topic's over...remko heeft het ook. Maar ik blijf het van de zotte vinden dat je een airco 10 min voor aankomst uit moet zetten. Ga ik niet doen, als je ruiten beslagen zijn dan moet je de airco wel aan zetten ander zie je geen moer.

Geplaatst

Bij al mijn wagens heb ik nooit de airco uitgezet! Ok, hij verbruikt iets meer maar nooit heb ik problemen met geurtjes of aangeslagen vensters.

Geplaatst

Bij al mijn wagens heb ik nooit de airco uitgezet! Ok, hij verbruikt iets meer maar nooit heb ik problemen met geurtjes of aangeslagen vensters.

Same here + altijd een comfortabel klimaat in de auto in combinatie met evt. climate control.

Daar heb je zo'n ding tenslotte voor en niet om alleen maar aan te doen als het een zomerse dag is of dat de ramen zijn beslagen.

Geplaatst

Ik heb gemerkt, dat als ik de airco VAKER aan doe, dus eigenlijk altijd, de zure lucht weg gaat...

that's weird.

50 euro NIET betalen, ben je gek dit is niet jouw schuld. De airco zou altijd aan moeten kunnen staan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...