Nieuwe leden / evenementen
-
- 0 antwoorden
- 569 weergaven
Hallo Seifewaiday, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Seifewaiday is lid geworden op 17 november 2012 - 02:58. Bekijk Seifewaiday's Profiel
Laatste antwoord door Jheroen, -
- 0 antwoorden
- 536 weergaven
Hallo EncorbCebrano, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. EncorbCebrano is lid geworden op 17 november 2012 - 01:31. Bekijk EncorbCebrano's Profiel
- 1 antwoord
- 590 weergaven
Hallo mede Kia rijders. Mijn naam is Mark Smeets en ik ben sinds een paar weken in het bezit van een Kia Sorento 3,5 liter V6 bouwjaar 2006 Ambition. Auto bevalt me prima en loopt op een G3 gasinstallatie. Ik wil er nog het nodige aan verspijkeren zoals een set andere velgen. Liefst de originele EXECUTIVE velgen in 18 inch dus mocht iemand ze hebben liggen in de verkoop hoor ik het graag. Ook wil ik hem voorzien van een bull bar. Voor zover mijn korte introductie en ik hoop dat ik veel kan opsteken en bijdragen in dit forum. Groetjes Mark
Laatste antwoord door Jim Brouns, -
- 0 antwoorden
- 520 weergaven
Hallo funboy, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. funboy is lid geworden op 16 november 2012 - 23:34. Bekijk funboy's Profiel
- 0 antwoorden
- 559 weergaven
Hallo Ossie, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Ossie is lid geworden op 16 november 2012 - 23:27. Bekijk Ossie's Profiel
- 0 antwoorden
- 502 weergaven
Hallo BloogSarl, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. BloogSarl is lid geworden op 16 november 2012 - 22:26. Bekijk BloogSarl's Profiel
- 0 antwoorden
- 551 weergaven
Hallo autohulp, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. autohulp is lid geworden op 16 november 2012 - 20:47. Bekijk autohulp's Profiel
- 1 antwoord
- 612 weergaven
Hallo fvankes, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. fvankes is lid geworden op 5 november 2012 - 16:09. Bekijk fvankes's Profiel
Laatste antwoord door fvankes, -
- 0 antwoorden
- 521 weergaven
Hallo DindRefe, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. DindRefe is lid geworden op 16 november 2012 - 19:30. Bekijk DindRefe's Profiel
- 0 antwoorden
- 557 weergaven
Hallo HermanD, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. HermanD is lid geworden op 16 november 2012 - 19:03. Bekijk HermanD's Profiel
- 1 antwoord
- 573 weergaven
Hallo Wingie, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Wingie is lid geworden op 16 november 2012 - 17:30. Bekijk Wingie's Profiel
Laatste antwoord door Wingie, -
- 0 antwoorden
- 535 weergaven
Hallo rcmjansen, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. rcmjansen is lid geworden op 16 november 2012 - 14:26. Bekijk rcmjansen's Profiel
- 2 antwoorden
- 686 weergaven
Hallo KAYGO, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. KAYGO is lid geworden op 16 november 2012 - 10:03. Bekijk KAYGO's Profiel
- 0 antwoorden
- 494 weergaven
Hallo Sannie, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Sannie is lid geworden op 16 november 2012 - 10:56. Bekijk Sannie's Profiel
- 0 antwoorden
- 629 weergaven
Hallo Never VW, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Never VW is lid geworden op 15 november 2012 - 22:57. Bekijk Never VW's Profiel
- 0 antwoorden
- 608 weergaven
Hallo kiapicanto2004, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. kiapicanto2004 is lid geworden op 15 november 2012 - 22:12. Bekijk kiapicanto2004's Profiel
- 0 antwoorden
- 533 weergaven
Hallo ariba72, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. ariba72 is lid geworden op 15 november 2012 - 19:32. Bekijk ariba72's Profiel
- 0 antwoorden
- 548 weergaven
Hallo psmeijers, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. psmeijers is lid geworden op 15 november 2012 - 18:35. Bekijk psmeijers's Profiel
- 0 antwoorden
- 520 weergaven
Hallo lucu, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. lucu is lid geworden op 15 november 2012 - 17:55. Bekijk lucu's Profiel
- 0 antwoorden
- 740 weergaven
Hallo djhinf, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. djhinf is lid geworden op 15 november 2012 - 10:27. Bekijk djhinf's Profiel
Even voorstellen
door Nimo- 3 antwoorden
- 763 weergaven
Hey mensen, Ik ben Nimo, kom uit Dordt (Dordrecht) en rij sinds maandag in mijn Kia Rio 1.2 Superpack. Na mijn leasebak (Volvo C30 R-Design) in te moeten leveren, ben ik op zoek gegaan naar een auto. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel veel verstand van auto's heb. Maar na veel twijfel (tussen Seat ibiza of Kia Rio) heb ik uiteindelijk voor de Rio gekozen. Bevalt tot nu toe prima, hoewel het lijkt alsof ie kleine afwijking naar rechts hebt! Ook krijg ik mijn usb met mp3's niet werkend, maar ik moet denk ik ook de boekjes lezen Mocht je wat willen weten, vraag maar raak. Ik zal binnenkort wel een foto toevoegen Grt.
- 1 antwoord
- 579 weergaven
Hallo ricardokia, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. ricardokia is lid geworden op 14 november 2012 - 20:44. Bekijk ricardokia's Profiel
Laatste antwoord door ricardokia, -
- 1 antwoord
- 555 weergaven
Hallo onno, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. onno is lid geworden op 14 november 2012 - 18:56. Bekijk onno's Profiel
Laatste antwoord door onno, -
- 0 antwoorden
- 545 weergaven
Hallo Throwaway, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Throwaway is lid geworden op 14 november 2012 - 18:09. Bekijk Throwaway's Profiel
- 0 antwoorden
- 685 weergaven
Hallo Nina_Solomons, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Nina_Solomons is lid geworden op 14 november 2012 - 16:05. Bekijk Nina_Solomons's Profiel
Laatste antwoord door Jheroen,