Nieuwe leden / evenementen
-
- 8 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo Allen, 22 oktober jl heb ik mijn witte Rio 1.2 super pack eindelijk kunnen ophalen. (2 weken op moeten wachten ) Hij is de vervanger van mijn vorige auto, een Renault Laguna 1.8 Dynamique 2002 die teveel mankementen ging vertonen en te duur werd. Dus het is een Rio geworden, na vergelijkingen met de Punto, 208, Corsa, Fabia, Polo en de Ibiza vond ik deze toch het best qua prijs/kwaliteit verhouding plus design. Ben alleen niet zo te spreken over het audiogeluid (was ook erg verwend met het Bose systeem van mijn Laguna) dus die wil ik binnenkort vervangen, staat volgends mij wel ergens op het forum hoe en wat. Het forum ga ik dus vaak gebruiken alvast dank voor de i…
Laatste antwoord door Seafox, -
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Even voorstellen: Mijn naam is Danny, getrouwd en hebben twee kids. Woonachtig in Amersfoort, werkzaam in Harderwijk. Sinds 21 september 2012 ben ik ook in het bezit van een nieuwe witte Kia Rio plus pack. Heel veel plezier van!!! Ik had al eerder wat zitten ''neuzen'' op dit forum maar vond het wel tijd om te registreren. Dus bij deze!
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 2 antwoorden
- 752 weergaven
Hallo mede kia rijders! Mijn naam is Hayden Lin en ik heb sinds 10 juli een Rode Kia Rio 1.2 CVVT met Superpack. Ik bekijk de forum al een tijdje, maar dacht dat nu wel tijd is dat ik me registreer en me voorstel. Vooral omdat ik een probleempje heb met mijn auto... (maar dat vertel ik wel in een andere topic ). In ieder geval aangenaam kennis! Groeten, Hayden
Laatste antwoord door Dave D, -
- 6 antwoorden
- 852 weergaven
Vnadaag de Sportage superpack opgehaald. Besteld op de 5e deze maand dus niets te klagen over levertijden. Eigenlijk helemaal niks te klagen, superbak. Paul
Laatste antwoord door JWP, -
Nieuwe rio rijder
door basdej- 3 antwoorden
- 736 weergaven
Dag allen, Nav verzoek van bigwade stel ik mij hier even voor. Ik ben 24 en bijna kio rijder. Ik heb gekozen voor deze wagen omdat hij mooi en compleet is, met vsm . Ik heb gekozen voor de super pack en de kleur zwart. Vrijdag wordt de auto geleverd en ik heb er veel zin in. Vraag gerust indien je meer wil weten, ik beantwoord eea graag Groet, Bas
- 2 antwoorden
- 702 weergaven
Hallo, Ik heb 2 weken geleden een zwarte Rio 1.2 gekocht met het super pack. Ik verwacht dat de auto ergens eind 2012 begin 2013 vanaf Korea de Nederlandse kust zal bereiken. Groetjes, Robin
Laatste antwoord door Jim Brouns, -
- 2 antwoorden
- 632 weergaven
Hi, ik heb sinds mei 2012 een KIA RIO 1.2 3d Woon in Eindhoven en dit is mijn eerste Koreaan. Ben er tevreden over na 7 jaar Renaut... CLIO en TWINGO RS Kia, is langzamer maar veel meer comfort, lijkt alsof je in een duurdere auto rijd .. Peter
- 1 antwoord
- 742 weergaven
Beste mensen, Ik had me al eens eerder aangemeld op de website van Kiaclub.nl en ook al gepost. Maar op de één of andere manier bestaat mijn account niet meer. Op advies van een administrator dan maar een nieuwe account aangemaakt. Ik ben geïnteresseerd in de website van Kiaclub.nl omdat mijn vriendin in een Kia Pride rijdt. Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik zelf een Toyotarijder ben... Op de website van de Carina-Avensisclub ben ik daarom ook te vinden. Ik hoop vooral kennis te kunnen delen op de website van de Kiaclub. Groeten, Remko
- 7 antwoorden
- 887 weergaven
Hallo, ik ben Eric en heb vandaag een Witte Kia Rio 1.2 Superpack besteld. Dit is de reden van mijn registratie op dit forum omdat ik het leuk vind om o.a alles over dit model te volgen. Ik weet alleen nog niet wat ik met de wielen zal doen, of allluminium velgen en zoja welke en hoeveel inch. Suggesties zijn van harte welkom. ( misschien vind ik via dit forum nog een leuk setje zodat ik mijn stalen velgen voor winterbanden kan gebruiken, wie weet ) Zodra ik hem binnen heb zal ik een foto plaatsen, met of zonder alluminium velgen. Groeten Eric
Laatste antwoord door BarneyRubble, -
- 7 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, Sinds een week of vier ben ik ook een nieuwe Kia rijder. Heb een zwarte Rio 1.2 plus pack van 7 maanden oud gekocht. Het is een nette companycar van Kia geweest met 27.000 km op de teller. Ik heb altijd Franse auto's gehad, dus de Kia was wel even wennen. Misschien iets minder comfort, maar het verbruik en de kwaliteit gaven voor mij de doorslag. Ik ben zeer tevreden over deze Rio. Groet, Peter
Laatste antwoord door PeterPeter, -
- 5 antwoorden
- 777 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Mark uit Voorburg. Ben de trotse eigenaar van een zwarte Cee'd 2012 Premium Pack. Weinig mods want alles zit er al op. Heb wel bij de dealer er 18" Sportage velgen op laten zetten met uiteraard plattere banden Foto's volgen z.s.m. Groet, Mark
Laatste antwoord door Zaa'd, -
- 6 antwoorden
- 988 weergaven
KIA RIO DESIGN EDITION besteld (19 sept)
Laatste antwoord door Nick76, -
- 4 antwoorden
- 770 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben nu ongeveer 2 maanden actief op dit forum. En ben sinds 1 september de trotse eigenaar van een Kia Rio 1.2 Super Pack. Ik heb al meerdere mensen het verzoek zien krijgen zichzelf even voor te stellen. Vandaar dat ik hier ook maar even mijn verhaaltje post. Ik ben Tim en ben 23 jaar. Ik ben keuken verkoper en mijn hobbies zijn fims/series kijken, Gamen en muziek luisteren. Verder vind ik het heerlijk rond te rijden in mij eerste " nieuwe " auto. Hiervoor allemaal occasions gehad die stuk voor stuk kapot gingen. Dit resulteerde erin dat deze Rio al mijn 8e auto is. Ik heb eigenlijk voornamelijk voor een Kia gekozen om de 7 jaar garantie. Omdat ik o…
Laatste antwoord door Presiozo, -
Hallo Allemaal
door Peet99- 3 antwoorden
- 669 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben sinds mei in het bezit van een witte Kia Rio 1.2 Super Pack. Gr Peet99
- 3 antwoorden
- 825 weergaven
BMW ingeruild (kapotte turbo), maar wel iets moois voor terug
Laatste antwoord door xtra40, -
- 3 antwoorden
- 779 weergaven
Hoi mede Kia rijders, Ik ben sinds zaterdag trotse eigenaar van een Rio 1.2 Superpack in het bright silver. Deze auto was een demomodel van een jaar oud met 5200km op de teller. Ik heb even getwijfeld tussen deze demo en een nieuwe design edition , maar de aantrekkelijke prijs , de goede inruilprijs , de extra opties en de snelle levertijd namen mijn twijfels snel weg. Hiervoor had ik Hyundai Getz die zijn werk ook altijd perfect heeft gedaan maar de Rio is toch echt heel veel meer auto. Groeten van een trotse Kia rijder.
- 2 antwoorden
- 758 weergaven
Beste Mensen, even mezelf voorstellen!! Ik ben davy aka booyakaaaah. Heb sinds dit weekend een Kia Picanto 1.0 comfort pack. Het is een zwarte geworden omdat ik dat de mooiste kleur vond. De pica rijdt eigenlijk heel goed en geeft je niet de indruk dat je met een kleine wagen rijdt. Ook leuk het geluid van de 3cilinder is leuk zowat grommend he... allemaal leuk leuk leuk behalve het geluid van de speakers.... gewoon niet goed. Nu heb ik al speakersetjes liggen maar zir nog met wat vragen... voor een ander topic grtzzz
Even voorstellen!
door Dave D- 14 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hoi ik ben Dave. We hebben onlangs een Kia Cee'd s.w. gekocht uit 2011, de 'seven' edition, met als extra een orginele trekhaak door de dealer Kia Helmond laten monteren. Er zit ongeveer 20.000 km erop, momenteel. Superfijne auto en ruim, we waren eerst Citroen rijders, eerst een C3, daarna een C4 2008 (we hebben twee kinderen) en als laaste (die hebben we dus onlangs ingeruild) een Berlingo Multispace 1.6 2009. Die hebben we weggedaan vanwege het enorme gewicht en hij was nogal dorstig... Valt trouwens wel op dat de stoelen van Kia stugger zijn, die op lange afstanden wel prettig zijn voor je rug. Kwam bij Kia terecht omdat mijn pa een Kia rijder is (een nieuwe Rio (2012…
Nieuw hier.
door Twan-San- 6 antwoorden
- 915 weergaven
Heej Hallo, Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van mijn nieuwe Kia Rio Comfort-pack met 17 Inch Phantom wielen. Knettermooie bak meen ik. Ter vervanging van mijn Mercedes-Benz C-klasse C270Cdi. Nog geen spijt. Grtz, Twan-San.
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Na 7 jaar rondgereden te hebben in een Seat Ibiza, werd het eindelijk tijd voor een nieuwe auto. In april had ik al gekeken naar een KIA Rio, maar had toen niet zo'n goed gevoel bij de dealer. Na meerdere merken bekeken te hebben, toch maar eens naar een andere KIA dealer gegaan, in Amsterdam Zuidoost, en jawel hoor..... nadat wij daar wegliepen op een zaterdagmiddag in september, hadden wij een spiksplinternieuwe KIA Rio gekocht. Op 5 oktober was het zover, vanaf die dag zijn wij de trotse eigenaren van een witte KIA Rio superpack. Nu een auto met vijf deuren, zodat onze zoon stukken makkelijker in kan stappen achterin. En uiteraard zijn de prachtige…
- 3 antwoorden
- 823 weergaven
Hallo Ik ben 46 jaar en systeembeheerder Ik houd van fitness, surfen, en mijn lieftallige echtgenoot Waarom de kiaclub? Ik heb me aangemeld om meer te weten over mijn toekomstige leaseauto Het wordt een ceed 2012 1.6 crdi plus pack Kleur is dark gun metal Velgen genua Afneembare trekhaak Ik zal nog ff moeten wachten want ik rij er pas mee vanaf 22-02-2013 Dan loopt het oude contract af van mijn peugeot 207 sw outdoor 1.6 benzine Ik hoop meer plezierige kilometers te maken dan met de peugeot. Groetjes, Speedy-b
- 7 antwoorden
- 752 weergaven
Hallo Allemaal, Sinds twee weken de gelukkige eigenaar van een zwarte Ceed SW uit 2011. Rijdt super en toch iets heel anders dan de Mazda Premacy die ik hiervoor had. Ik hoop vele fijne kilometers te rijden.
Laatste antwoord door Neo, -
- 10 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Mark en heb deze week de nieuwe Kia Cee'd (Superpack in het wit) besteld . Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen en ik hoop dat ik op dit forum leuke reacties kan uitwisselen.
Laatste antwoord door The Wizard, -
Hallo ik ben corne wij heben een ceed . En tot nu toe heel blij mee
Laatste antwoord door xtra40, -
hoi piepeloi
door ginoceros- 1 antwoord
- 710 weergaven
Hoi luitjes, Aangezien onze Corsa ons steeds in de steek liet wordt hij a.s. vrijdag ingeruild op een witte Picanto Exterior Pack van 2012 met die leuke dagrij ledjes en 15 inch lm velgen. Mijn vrouw kan haast niet wachten totdat hij er is want zij zal um elke dag gaan rijden. Nu nog even uitvogelen hoe ze met haar Iphone kan bellen en muziek afspelen. Er zijn nog niet veel geschikte montagemounts voor carkits leverbaar vgl mij ? Heb er 1 van Brodit gevonden maar die zit niet op een fijne plek. groetjes, C&P