Nieuwe leden / evenementen
-
- 3 antwoorden
- 808 weergaven
Hallo l.visser, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. l.visser is lid geworden op 3 november 2012 - 09:32. Bekijk l.visser's Profiel
Laatste antwoord door Jim Brouns, -
- 0 antwoorden
- 572 weergaven
Hallo kiart, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. kiart is lid geworden op 3 november 2012 - 08:59. Bekijk kiart's Profiel
Laatste antwoord door Jheroen, -
- 3 antwoorden
- 881 weergaven
IK weet niet of ik dit nu goed doe maar ik wil mij hier even voorstellen. Woensdag krijg ik mijn Ceed SW plus pack, dark gun metal geleverd, na 3 weekjes wachten is het zover. De winterbanden liggen er gelijk op, kunnen we in de winter op het gemak een leuk setje velgen erbij zoeken. Ik heb het forum nu een tijdje gevolgd en zie hier zeker een meerwaarde in, ga zo door!!!
- 0 antwoorden
- 600 weergaven
Hallo vette sajs, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. vette sajs is lid geworden op 2 november 2012 - 23:13. Bekijk vette sajs's Profiel
- 4 antwoorden
- 949 weergaven
Hallo allemaal, Caroden stelt zich voor! Ik ben 42 jaar oud, getrouwd en 2 kinderen. Wij hebben (nog) geen KIA maar zijn ons aan het orienteren. Momenteel rijden we een Ford Mondeo met een 5-cilinder 2.5 liter Turbo uit 2008. Super auto! Toch zijn we aan het rondkijken voor wat anders. Waarom: - na diverse Fords te hebben gereden (Focus/2001 - Mondeo/2003 - C-Max/2008 - Mondeo/2008) valt de kwaliteit van de huidige Mondeo me een beetje tegen. De auto rijdt echt heerlijk en comfortabel maar er gaat te vaak iets kapot wat je niet verwacht bij een 4 jaar jonge auto met 80.000 op de teller. Momenteel lekt er ergens stuurbekrachtigingsvloeistof (waarschijnlijk stuurhuis lek)…
Laatste antwoord door caroden, -
- 0 antwoorden
- 630 weergaven
Hallo Humphrey.tjan, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Humphrey.tjan is lid geworden op 2 november 2012 - 10:00. Bekijk Humphrey.tjan's Profiel
- 1 antwoord
- 684 weergaven
Hallo robkia, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. robkia is lid geworden op 2 november 2012 - 15:55. Bekijk robkia's Profiel
Laatste antwoord door bigwade, -
- 1 antwoord
- 876 weergaven
Hallo N.Bahnen, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. N.Bahnen is lid geworden op 2 november 2012 - 11:47. Bekijk N.Bahnen's Profiel
Laatste antwoord door N.Bahnen, -
- 0 antwoorden
- 534 weergaven
Hallo eclectic, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. eclectic is lid geworden op 2 november 2012 - 11:53. Bekijk eclectic's Profiel
- 1 antwoord
- 692 weergaven
Hallo fredson69, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. fredson69 is lid geworden op 2 november 2012 - 10:13. Bekijk fredson69's Profiel
Laatste antwoord door fredson69, -
- 3 antwoorden
- 746 weergaven
hallo allemaal, wij zijn sinds vorige week in het bezit gekomen van een kia carens. het is een type 3 uit 2007 na 4 jaar een renault laguna te hebben gehad. deze met veel plezier ingeruild voor de kia. het waren 4 drama jaren we hopen met de kia meer succes te hebben. nou dit was even een kort intro. groet een tot nu toe blije kia rijder peterdb
Laatste antwoord door Dave D, -
- 0 antwoorden
- 561 weergaven
Hallo kickske, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. kickske is lid geworden op 1 november 2012 - 22:05. Bekijk kickske's Profiel
- 4 antwoorden
- 881 weergaven
Hallo PETER KIA, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. PETER KIA is lid geworden op 1 november 2012 - 19:20. Bekijk PETER KIA's Profiel
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 0 antwoorden
- 572 weergaven
Hallo YDL, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. YDL is lid geworden op 1 november 2012 - 20:30. Bekijk YDL's Profiel
- 2 antwoorden
- 799 weergaven
Een voorstel topic is er niet voor niets, dus bij deze. Vanwege alles dat duurder wordt, heb ik besloten om mijn Opel Vectra C Business Edition uit 2007 van de hand te doen en om te ruilen voor een Kia Picanto 1.2 Superpack Titanium Silver met de aanvullende opties: middenarmsteun en cruisecontrol. Dat zijn dingen die ik niet kan missen. Ook ik heb al enkele keren het forum bezocht om te bezien wat de voor- en nadelen zijn van de Picanto, dus waarschijnlijk komt er ook nog als optie een subwoofer bij, maar dat wil ik pas besluiten als ik hem heb. Op dit moment wacht ik nog steeds op de levering en de verwachting is eind november dit jaar. We wachten nog (on)geduldig af
- 0 antwoorden
- 589 weergaven
Hallo Joyce2, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Joyce2 is lid geworden op 1 november 2012 - 16:16. Bekijk Joyce2's Profiel
Hallo Allemaal, Aangezien ik binnen afzienbare tijd hoogstwaarschijnlijk in een Kia zal gaan rijden en ik nu al regelmatig op het forum aan het rondneuzen ben, leek het me wel zo netjes om me even voor te stellen. Mijn naam is Niels en ik woon in Amersfoort. Mijn huidige lease contract loopt medio februari af en ik dus moet ik op zoek naar een andere auto. Daarnaast staat m'n vrouw op het punt om te bevallen van onze dochter, dus ook onze behoeftes zijn nogal anders dan toen we onze huidige auto hebben uitgezocht. Ik rijd op dit moment in een BMW 118i High Executive met schuif- kanteldak. Naast dat we een grotere auto willen, willen we eigenlijk ook wel een auto die w…
Laatste antwoord door Motoko, -
- 5 antwoorden
- 773 weergaven
Hallo allemaal. Ik ben Denny uit Assen En vanaf aanstaande vrijdag zijn wij in het bezit van een Kia Sportage 2.0 CVVT XEcutive uit 2009. We hebben deze auto gekocht natuurlijk omdat wij hem mooi vinden maar ook omdat hij ideaal is om onze caravan te trekken. (kwam met een goed rapport uit caravantrekker). Het is onze 1e KIA dus erg benieuwd hoe ons dat bevalt. mvg Denny
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 6 antwoorden
- 941 weergaven
Goedenavond!! Ik ben Sabine Ik ben 21 jaar oud en sinds kort fulltime werkzaam! Hiervoor is een auto nodig. Ik ben opzoek gegaan en terecht gekomen bij de Kia Picanto Design Edition!! Hier wacht ik nu met smart op. Ziet er naar uit dat het nog twee weekjes gaat duren. Foto's volgen dan zo snel mogelijk! Groetjesssss
Laatste antwoord door Edition Bien, -
- 7 antwoorden
- 1,3k weergaven
Heb inmiddels al diverse reacties gegeven maar zal me nu ook eens netjes voorstellen. Ik ben Erik Plat, nog net aan de goede kant van de 30. Werkzaam in de landmeetwereld en woonachtig in het friese Wolvega. Sinds een week of 4 in het bezit van een zwarte Kia Rio 1.2 CVVT Plus Pack 3drs die voor ons al ingereden was , 5 maanden oud. Het is het dagelijkse vervoermiddel van mijn vrouw (José) dus ik kan er alleen maar in het weekend en 's avonds van genieten. We zijn tot aan nu toe erg tevreden ook al zit het beruchte VSM pakket er bij ons ook niet op. Ik bekijk het nuchter en kan niet tot een andere conclusie komen dat het jammer is en dat we echt wel zonder kunnen. Maar d…
Laatste antwoord door plattie, -
Ik ben Jiskefet ja dat is mijn echte naam. heb een speciale nah niet echt ofwel ? KIA RIO 1.2 Zwart Comfortpack. en ik kom út Friesland,. Nou dit lijkt mij wel voldoende voor nu, zodat iig mijn waardevolle postings niet verwijderd zullen worden dat zou ik erg jammer vinden, en nee natuurlijk is dat niet mijn echte naam.
Laatste antwoord door Jiskefet, -
- 7 antwoorden
- 928 weergaven
Hallo, vandaag heb ik me aangemeld, maar ik lees al een tijdje her en der topics. Ik heb een Kia Rio 1.2 Benzine (rood), begin dit jaar aangeschaft.
Laatste antwoord door List, -
- 3 antwoorden
- 844 weergaven
Hallo allemaal Even voorstellen Nieuwe Rio design edition besteld bij de dealer Verwachte leverdatum :eind november. Hij is onderweg. Wacht met smart op deze auto. Maak al wel handig gebruik van dit forum om nieuwtjes te lezen en foto's te bekijken. Met vriendelijke groet Dennis
Laatste antwoord door xtra40, -
Picanto rijder stelt zich voor
door Gast Picantje1.2- 2 antwoorden
- 640 weergaven
Hallo allemaal, Er is veel informatie op dit forum te vinden dus ik ben even lid geworden. Ik ben sinds 10 maanden eigenaar van een picanto 1.2. Gekocht bij de Kia Van Voorden in Almere. Groetjes, Picantje1.2
Laatste antwoord door biancaa, -
Kia rijders:
door R@oul- 3 antwoorden
- 903 weergaven
Dag Kia rijders; Mijn naam is Raoul. Als het goed is ben ik woensdag 31-10-2012 in het bezit van een Kia SPORTAGE. Deze auto is van 10-2006 niet zo nieuw maar voor mij wel nieuw genoeg. Omdat ik niet zo heel veel rij heb ik niet zo'n jonge auto gekocht. Met regelmaat zal ik het forum bekijken om zo nog het een en ander op te steken en/of informatie aan te dragen. Groeten, R@oul
Laatste antwoord door Jim Brouns,