Nieuwe leden / evenementen
-
Karten. Animocheck
door PerryP- 17 antwoorden
- 5,4k weergaven
Laatst weer is wezen karten. Misschien kunnen we dit is een keer met ze alle gaan doen. Ik zat zelf te denken aan Raceplanet te Delft. Ligt naast de A13. Te bereiken via de A4. https://maps.google.... delft&ie=UTF-8 Eerst maar is een animo check. Voor we dingen gaan regelen. Graag je naam + dag die je het beste uit komt. Karters: 1. PerryP Zondag Indeweglopend toeschouwer /koffieleuter: 1. Bigwade
Laatste antwoord door betominice, -
- 3 antwoorden
- 732 weergaven
Hallo wurre, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. wurre is lid geworden op 10 november 2012 - 10:54. Bekijk wurre's Profiel
Laatste antwoord door Jim Brouns, -
Nieuw hier!
door Flupke- 2 antwoorden
- 611 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb 3 weken geleden een zwarte Kia Picanto Design Edition gekocht. Deze wordt eind december geleverd. Ik kan niet wachten!! Het enige minpuntje vind ik de motor: een 1.0. Ik ben nogal een 'snelle' rijder en dat gaat niet echt lukken met die 1.0 (van 0 tot 100 in 14 seconden ). Het liefst zou ik de auto staks chip tunen maar ik heb begrepen dat dat nogal omslachtig is met een benzine motor. En ook dat je dan het risico loopt dat de 7 jaar garantie vervalt. Dat vind ik erg jammer. Maar de combi van het complete sportieve pakket en de actie prijs was dat ik toch besloten heb deze te kopen. Het wordt m'n eerste Kia. Niet de eerste Aziatische auto wan…
- 0 antwoorden
- 509 weergaven
Hallo Flupke, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Flupke is lid geworden op 10 november 2012 - 12:04. Bekijk Flupke's Profiel
Laatste antwoord door Jheroen, -
- 0 antwoorden
- 535 weergaven
Hallo jacky, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. jacky is lid geworden op 10 november 2012 - 11:02. Bekijk jacky's Profiel
- 0 antwoorden
- 673 weergaven
Hallo Frans Bolk, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Frans Bolk is lid geworden op 9 november 2012 - 23:19. Bekijk Frans Bolk's Profiel
- 0 antwoorden
- 487 weergaven
Hallo Capisce, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Capisce is lid geworden op 9 november 2012 - 16:02. Bekijk Capisce's Profiel
- 0 antwoorden
- 524 weergaven
Hallo Antage, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Antage is lid geworden op 9 november 2012 - 13:44. Bekijk Antage's Profiel
- 0 antwoorden
- 518 weergaven
Hallo Boeffie, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Boeffie is lid geworden op 9 november 2012 - 12:53. Bekijk Boeffie's Profiel
- 1 antwoord
- 594 weergaven
Hallo zwerver1961, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. zwerver1961 is lid geworden op 9 november 2012 - 10:13. Bekijk zwerver1961's Profiel
Laatste antwoord door zwerver1961, -
- 0 antwoorden
- 510 weergaven
Hallo Leendert, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Leendert is lid geworden op 8 november 2012 - 18:48. Bekijk Leendert's Profiel
- 0 antwoorden
- 707 weergaven
Hallo Jeronimo, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Jeronimo is lid geworden op 8 november 2012 - 14:29. Bekijk Jeronimo's Profiel
- 0 antwoorden
- 533 weergaven
Hallo pelidee, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. pelidee is lid geworden op 8 november 2012 - 13:49. Bekijk pelidee's Profiel
- 0 antwoorden
- 567 weergaven
Hallo rauwad, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. rauwad is lid geworden op 8 november 2012 - 13:34. Bekijk rauwad's Profiel
- 0 antwoorden
- 531 weergaven
Hallo Skidzo, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Skidzo is lid geworden op 8 november 2012 - 09:21. Bekijk Skidzo's Profiel
- 0 antwoorden
- 504 weergaven
Hallo firefighterlady, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. firefighterlady is lid geworden op 7 november 2012 - 19:29. Bekijk firefighterlady's Profiel
- 2 antwoorden
- 622 weergaven
Hallo rmonk, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. rmonk is lid geworden op 6 november 2012 - 10:43. Bekijk rmonk's Profiel
- 0 antwoorden
- 494 weergaven
Hallo alexxxk, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. alexxxk is lid geworden op 7 november 2012 - 15:44. Bekijk alexxxk's Profiel
- 0 antwoorden
- 556 weergaven
Hallo Nicky34, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Nicky34 is lid geworden op 7 november 2012 - 14:35. Bekijk Nicky34's Profiel
- 0 antwoorden
- 517 weergaven
Hallo coever, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. coever is lid geworden op 7 november 2012 - 12:18. Bekijk coever's Profiel
lekke koppakking
door aj9700- 2 antwoorden
- 928 weergaven
Hallo Allemaal even voorstellen mijn naam is aj Ben lid geworden om dat ik mijn Kia Pride uit 2000 van een nieuwe koppakking moet gaan voor zien Het is een 5 deurs en ik vermoed dat er een 1300 motortje in zit Ik hoop op wat info om de rep uit te kunnen voeren . de adviezen die ik gekregen heb zijn helemaal goed . waarde van de auto overstijgt de rep en materiaal kosten . ga mijn vraag nog in het juiste forum eenmaal stellen alvast bedankt voor jullie reacties en tijd
Laatste antwoord door betominice, -
- 0 antwoorden
- 545 weergaven
Hallo aj9700, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. aj9700 is lid geworden op 7 november 2012 - 08:27. Bekijk aj9700's Profiel
- 2 antwoorden
- 661 weergaven
Hallo jeroenklust, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. jeroenklust is lid geworden op 6 november 2012 - 16:22. Bekijk jeroenklust's Profiel
Laatste antwoord door bigwade, -
- 0 antwoorden
- 507 weergaven
Hallo Willemfred, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Willemfred is lid geworden op 6 november 2012 - 18:00. Bekijk Willemfred's Profiel
- 0 antwoorden
- 596 weergaven
Hallo c_priem, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. c_priem is lid geworden op 6 november 2012 - 14:25. Bekijk c_priem's Profiel
Laatste antwoord door Jheroen,