Nieuwe leden / evenementen
-
- 0 antwoorden
- 784 weergaven
Hallo Zundapp, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Zundapp is lid geworden op 10 november 2012 - 23:50. Bekijk Zundapp's Profiel
Laatste antwoord door Jheroen, -
- 0 antwoorden
- 594 weergaven
Hallo M&M-Ebell, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. M&M-Ebell is lid geworden op 10 november 2012 - 22:12. Bekijk M&M-Ebell's Profiel
- 1 antwoord
- 659 weergaven
Hallo Sjoerd Lemmer, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Sjoerd Lemmer is lid geworden op 10 november 2012 - 21:06. Bekijk Sjoerd Lemmer's Profiel
Laatste antwoord door Sjoerd Lemmer, -
- 0 antwoorden
- 600 weergaven
Hallo mikedh070, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. mikedh070 is lid geworden op 10 november 2012 - 20:59. Bekijk mikedh070's Profiel
Karten. Animocheck
door PerryP- 17 antwoorden
- 5,6k weergaven
Laatst weer is wezen karten. Misschien kunnen we dit is een keer met ze alle gaan doen. Ik zat zelf te denken aan Raceplanet te Delft. Ligt naast de A13. Te bereiken via de A4. https://maps.google.... delft&ie=UTF-8 Eerst maar is een animo check. Voor we dingen gaan regelen. Graag je naam + dag die je het beste uit komt. Karters: 1. PerryP Zondag Indeweglopend toeschouwer /koffieleuter: 1. Bigwade
Laatste antwoord door betominice, -
- 3 antwoorden
- 828 weergaven
Hallo wurre, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. wurre is lid geworden op 10 november 2012 - 10:54. Bekijk wurre's Profiel
Laatste antwoord door Jim Brouns, -
Nieuw hier!
door Flupke- 2 antwoorden
- 685 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb 3 weken geleden een zwarte Kia Picanto Design Edition gekocht. Deze wordt eind december geleverd. Ik kan niet wachten!! Het enige minpuntje vind ik de motor: een 1.0. Ik ben nogal een 'snelle' rijder en dat gaat niet echt lukken met die 1.0 (van 0 tot 100 in 14 seconden ). Het liefst zou ik de auto staks chip tunen maar ik heb begrepen dat dat nogal omslachtig is met een benzine motor. En ook dat je dan het risico loopt dat de 7 jaar garantie vervalt. Dat vind ik erg jammer. Maar de combi van het complete sportieve pakket en de actie prijs was dat ik toch besloten heb deze te kopen. Het wordt m'n eerste Kia. Niet de eerste Aziatische auto wan…
- 0 antwoorden
- 564 weergaven
Hallo Flupke, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Flupke is lid geworden op 10 november 2012 - 12:04. Bekijk Flupke's Profiel
- 0 antwoorden
- 603 weergaven
Hallo jacky, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. jacky is lid geworden op 10 november 2012 - 11:02. Bekijk jacky's Profiel
- 0 antwoorden
- 730 weergaven
Hallo Frans Bolk, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Frans Bolk is lid geworden op 9 november 2012 - 23:19. Bekijk Frans Bolk's Profiel
- 0 antwoorden
- 543 weergaven
Hallo Capisce, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Capisce is lid geworden op 9 november 2012 - 16:02. Bekijk Capisce's Profiel
- 0 antwoorden
- 584 weergaven
Hallo Antage, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Antage is lid geworden op 9 november 2012 - 13:44. Bekijk Antage's Profiel
- 0 antwoorden
- 588 weergaven
Hallo Boeffie, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Boeffie is lid geworden op 9 november 2012 - 12:53. Bekijk Boeffie's Profiel
- 1 antwoord
- 676 weergaven
Hallo zwerver1961, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. zwerver1961 is lid geworden op 9 november 2012 - 10:13. Bekijk zwerver1961's Profiel
Laatste antwoord door zwerver1961, -
- 0 antwoorden
- 563 weergaven
Hallo Leendert, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Leendert is lid geworden op 8 november 2012 - 18:48. Bekijk Leendert's Profiel
- 0 antwoorden
- 778 weergaven
Hallo Jeronimo, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Jeronimo is lid geworden op 8 november 2012 - 14:29. Bekijk Jeronimo's Profiel
- 0 antwoorden
- 586 weergaven
Hallo pelidee, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. pelidee is lid geworden op 8 november 2012 - 13:49. Bekijk pelidee's Profiel
- 0 antwoorden
- 621 weergaven
Hallo rauwad, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. rauwad is lid geworden op 8 november 2012 - 13:34. Bekijk rauwad's Profiel
- 0 antwoorden
- 598 weergaven
Hallo Skidzo, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Skidzo is lid geworden op 8 november 2012 - 09:21. Bekijk Skidzo's Profiel
- 0 antwoorden
- 574 weergaven
Hallo firefighterlady, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. firefighterlady is lid geworden op 7 november 2012 - 19:29. Bekijk firefighterlady's Profiel
- 2 antwoorden
- 729 weergaven
Hallo rmonk, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. rmonk is lid geworden op 6 november 2012 - 10:43. Bekijk rmonk's Profiel
- 0 antwoorden
- 552 weergaven
Hallo alexxxk, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. alexxxk is lid geworden op 7 november 2012 - 15:44. Bekijk alexxxk's Profiel
- 0 antwoorden
- 615 weergaven
Hallo Nicky34, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Nicky34 is lid geworden op 7 november 2012 - 14:35. Bekijk Nicky34's Profiel
- 0 antwoorden
- 581 weergaven
Hallo coever, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. coever is lid geworden op 7 november 2012 - 12:18. Bekijk coever's Profiel
lekke koppakking
door aj9700- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo Allemaal even voorstellen mijn naam is aj Ben lid geworden om dat ik mijn Kia Pride uit 2000 van een nieuwe koppakking moet gaan voor zien Het is een 5 deurs en ik vermoed dat er een 1300 motortje in zit Ik hoop op wat info om de rep uit te kunnen voeren . de adviezen die ik gekregen heb zijn helemaal goed . waarde van de auto overstijgt de rep en materiaal kosten . ga mijn vraag nog in het juiste forum eenmaal stellen alvast bedankt voor jullie reacties en tijd
Laatste antwoord door betominice,