Nieuwe leden / evenementen
-
hallo allemaal
door lausberg- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hoi Allemaal, Ik ben Robert 34 jaar, mijn vrouw heeft een Rio uit 2004 met de nodig kwaaltjes. Daarom ben ik hier op het forum terecht gekomen. Iemand toevallig Dé oplossing voor een natte achterbak? Gr.
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
Hallo allemaal. Vandaag hebben wij onze Kia opgehaald bij de occasion-dealer. Het is een Cee'd Sporty Wagon 1.6 CVVT X-ecutive. Bouwjaar 2008, 50.000K op de teller en echt bomvol optie's. Ik lees al een tijdje mee maar vanaf nu tellen we echt mee Martin & Samantha
Laatste antwoord door Specialmade, -
Even voorstellen
door dee82- 3 antwoorden
- 917 weergaven
Hallo allemaal! ik ben Dennis, 30 jaar en woon in Maastricht. Zelf rijdt ik op dit moment een Kia Soul en een Renault Twingo. Beide auto's zijn van 2010 (september en oktober). De reden waarom ik me hier aanmeldt is omdat ik op internet niet zo heel veel over de soul kan vinden.
Laatste antwoord door Smart, -
ben nieuw op het forum. vandaag een picanto besteld. nog een week of 5 wachten en dan komt hij. het wordt er een met een een comfort pack in de kleur cafe mocha. twijfel alleen of ik de stootlijsten er bij moet nemen... minder mooi maar misschien wel functioneel aangezien ik op een parkeer plaats sta waar het een komen en gaan is.
Laatste antwoord door bloempje, -
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo Kia rijders. Mijn naam is Perry, 19 jaar oud. Ik Rij NOG geen kia. Ik ben een beetje aan het rond kijken. Maar me ogen vielen al heel snel op een Kia Picanto. Mooie auto lekker sportief. Ik heb al een auto (een mini cooper). Deze wil ik dan ook ingaan ruilen. de kosten van een mini zijn absurt. ben alleen al meer als 2000 € kwijt aan onderhoud. sinds nov 2011. en dan nog niet eens getankt. want 1/10 is al zuinig rijden... Dus wil ik een overstap gaan maken naar een Kia Picanto. Het wordt naar alle waarschijnlijkheid een Kia Picanto 1.2 CVVT Super Pack ISG Als jullie nog tips hebben over de pakket keuze wat wel en niet. Hoor ik dit natuurlijk graag
Laatste antwoord door bigwade, -
- 7 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hey Kia rijders Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb besloten ook maar eens lid te worden! ik ben Joshua, 23 jaar uit Capelle aan den IJssel. Ik heb twee maanden geleden een witte Kia Rio plus pack besteld, deze wordt over ongeveer 2 weken afgeleverd. Helaas heb ik wel mijn Toyota Celica in moeten ruilen, na veel auto's te hebben bekeken vond ik de Kia Rio toch wel de leukste in zijn klasse en kreeg hier ook de beste inruilprijs terug voor mn Celica. Dus de keuze was niet zo moeilijk!
Laatste antwoord door 200PKminder, -
wegenwachthulp
door pican- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Heeft iemand ervaring met de Kia wegenwachthulp? Ik zit te dubben of ik mijn ANWB wegenwachthulp nu wel of niet moet opzeggen? Is Kia snel aanwezig bv als je een lege accu hebt thuis? En als ik in het buitenland een ongeluk krijg, heb ik dan ook snelle hulp voor het afwikkelen van de schade en eventueel vervoer naar huis? Ben zeer benieuwd naar tips en ervaringen. alvast bedankt!
Laatste antwoord door The Wizard, -
Voorstellen
door Emtee27- 2 antwoorden
- 893 weergaven
Hallo allemaal, Op 15 juni heb ik mijn handtekening gezet onder het koopcontract voor een KIA Rio 1.2 Pluspack in de kleur graphite grey. In verband met de BPM zou de auto voor 1 juli geleverd worden. Dat werd eind juli en nu is mij verteld dat het (eind) augustus zal worden. Weet iemand toevallig wanneer er weer een boot uit Korea komt? Ik hoop echt dat het augustus wordt! Ik rij nu in een C1. Met deze auto is niets mis mee maar ik ben voor mijn werk meer kilometers gaan maken en hierdoor verlang ik toch naar meer comfort. We wachten gewoon af, en ik hou jullie op de hoogte!
Laatste antwoord door Emtee27, -
Nieuwe Cee'd rijder
door Wimke- 2 antwoorden
- 920 weergaven
Hoi allemaal, Vrijdag is het zover dan ga ik mijn nieuwe Cee'd halen in Ermelo bij Schouten. Het is een zwarte geworden met Plus pack en 17"LM velgen. Hiervoor een Volvo S40 MY08 gereden, dus heel iets anders. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen, maar ik hou jullie op de hoogte. Verder rijd ik ook nog een Triumph Thruxton en een Mitsubishi Spacestar uit 2000.
Laatste antwoord door Specialmade, -
Hallo allemaal
door de don- 1 antwoord
- 788 weergaven
Ik heb me vandaag aangemeld bij jullie club, omdat ik sinds deze week de trotse bezitter ben van een Kia Sportage 2.0 AWD. Rijdt prima en voldoet tot nu toe aan al mijn verwachtingen. Ik hoop met jullie dekundige steun nog jaren rij plezier te beleven. Gr. De don
Laatste antwoord door Smart, -
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal ik ben Kees en rijdt sinds mei 2012 in een nieuwe kia rio met ecomotor benzine.
Laatste antwoord door Jim Brouns, -
- 2 antwoorden
- 970 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb mij vandaag geregistreerd als lid van de Kia Club. Ik ben sinds een maandje de trotse eigenaar van een Kia Optima 1.7 CRDi met Premium pack. De auto is helemaal super en ik wil hem voorlopig dan ook niet meer kwijt. Ik zal volgende week wat foto's plaatsen van mijn bolide. Mijn echtgenote, ook lid van dit forum, jeaninetje1970, rijdt in een Kia Rio (2011). Momenteel zijn we dus een happy Kia family. Groet, Wim
Laatste antwoord door dewpro, -
- 14 antwoorden
- 2,7k weergaven
Dag allen! Momenteel is de Corsa van mijn vrouw echt op... en gisteren stond er dus een bezoek aan de Kia dealer op de agenda, morgen gevolgd door een proefrit. We willen gaan voor een Picanto 5 drs 1.0 comfortpack. Heb al gelezen dat ik de Waxoyl van de offerte ga laten halen Kleur is nog even discussie; we kunnen gaan voor signal red, black of cafe mocha. Zelf voorkeur voor zwart... wat zouden jullie doen?? Al deze kleuren binnen 2 weken leverbaar... En volgend jaar gaat de V70 de deur uit en wordt vervangen door hopelijk een mooie gebruikte sportage x-clusive uit 2010... maar dat zien we dan wel weer
-
Hallo allemaal
door Rembo- 1 antwoord
- 778 weergaven
Even voorstellen, ik ben Remco en ben de trotse bezitter van een Kia Sportage Executive uitvoering uit maart 2011. Ik hoop op dit forum het een en ander op te kunnen steken over het pimpen en onderhouden van mijn Kia. Zo te zien ben ik op de juiste plek aangekomen! Wie weet kan ik in de toekomst ook nog wat (nuttigs) toevoegen. Groet, Remco
Laatste antwoord door The Wizard, -
- 2 antwoorden
- 900 weergaven
Beste Kiarijders !, Sinds vorige week ben ik in het bezit van een zwarte Kia Rio(plus pack) uit 2012. Zeer tevreden tot nu toe, wat een fijn autootje is dat. Had hiervoor een Ford Mondeo 2.0 liter, tis iets inleveren, maar heb het er graag voor over ! Groeten joljoska
Laatste antwoord door xtra40, -
- 12 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Michel en heb afgelopen maandag een Kia Cee'd 1.6 GDI Super Pack besteld (zwart). Deze wordt over 2 weken geleverd (uit de voorraad van de importeur). Wijzigingen: * Verwijderen Eco dynamisch logo (wat een lelijk ding...) * Luxe kentekenplaten (blijkt standaard te zijn vanaf de Rio?) Momenteel heb ik een Toyota Auris Hybride en daarvoor alleen maar Honda gereden, dus dit wordt mijn eerste Koreaan . Tot zover, wanneer ik de auto heb zal ik foto's posten.
-
Soul kopen
door Ibba- 6 antwoorden
- 912 weergaven
Hallo, Wij zijn een echtpaar uit Arnhem,met grote kinderen, en een stel kleine honden die de overstap van Zafira naar de Soul overweegt, we zijn namelijk erg gevallen voor de auto terwijl we eigenlijk gingen kijken naar een andere... . Vandaar dat we ons op dit forum melden. We gaan rondkijken voor een occaison.
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Gisteren heb ik mij aangemeld, hoewel ik (nog) geen KIA rijder ben. Woonachtig in Noord-Holland bezitten mijn vrouw en ik samen 2 Volvo's V70 waarvan 1 diesel d5 van 2005, de andere is een benzine uitvoering van 2003. Allebei puntgave en heerlijke auto 's waar niets aan mankeert. We zijn allebei al een eindje in de 60, officieel ben ik na een werkzaam leven van ruim 40 jaar Vutter maar ik werk nog steeds - nu als freelancer, mijn vrouw werkt op dit moment nog fulltime maar dat zal ook niet al te lang meer duren. Kort en goed, we rijden nu al een stuk minder dan vroeger dat wordt nog ' erger' en hebben daarom besloten dat de diesel v70 moet wijken. Dat is met pijn in het…
Laatste antwoord door bigwade, -
FF voorstellen, mijn naam is Steven en heb een (bijna) twee jaar oude ceed aangeschaft, nog maar 19000 km gelopen en met lederen bekleding. Mijn vrouw zal er voornamelijk in rijden en ik 1x per jaar op vakantie .
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo, mijn naam is Marcel, binnenkort kan ik mijn nieuwe kia cee'd met plus pack ophalen. Het is voor mij de eerste kia die ik ga rijden, ik heb nu nog een Seat Altea. Ik hoop dat de kia mij gaat bevallen. Groetjes en tot ziens op dit forum.
Laatste antwoord door Marcel64, -
Hallo, mijn naam is Rick en over paar weken ontvang ik mijn nieuwe Rio. Al een maand lees ik met veel plezier de topics van de leden hier en voornamelijk van de Rio. Binnenkort volgen foto's van mijn nieuwe Rio (ik weet dat jullie dol zijn op foto's ). Hier alvast mijn top 5 wens lijst: 1. Sportpedalen done 2. 17 inch velgen done 3. Chromen instaplijsten done 4. Xenon-look lampen 5. Klasse 4/5 Alarm 6. 7 inch Navigatiesysteem + nieuwe speakers
-
- 20 antwoorden
- 7,5k weergaven
het leek mij leuk om een meet en greet te organiseren in bijvoorbeeld heerenveen bij de carpool plaats tegen over de mac als er genoeg intresse is kunnen we wel iets plannen laat het maar horen
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo! Ik ben Dennis en samen Met mijn vriendin hebben we onlangs 2 nieuwe picanto's gekocht! Ik heb een zwarte picanto 1.2 comfort pack 5drs en mijn vriendin een 3 drs mocca uitvoering hiervan. zijn al heel erg tevreden met de wagentjes dus op heel veel leuke en goeie kilometers. verder willen we kleine dingetjes aan de auto doen zodat ie wel zo standaard mogelijk blijft. Xenon bijv en leuke lm velgen eronder en misschien nog even kijken voor 2 mooie strepen erop. ik heb alveel topics gelezen en al veel opgestoken van dit leuke forum. ik hoop nog veel van dit forum te leren en op te steken. met vriendelijke groeten en tot sprekens.
-
Weer een Picanto
door miles- 1 antwoord
- 853 weergaven
Hallo, Gisteren hebben we onze oude trouwe Suzuki Swift uit 2002 na 175.000 km ingeruild op een metallic zwarte Kia Picanto uit 2008. De eerste indrukken van het autootje zijn zeer positief. De auto zal voor 90% van de tijd door mijn vrouw worden gebruikt. We hopen via dit forum een stukje wijzer te worden over dit merk c.q. dit model.
-
FF voorstellen
door Akkie- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo ..... ik ben Leo en heb mijn Hyundai Trajet 2i verruild voor een Kia Sportage 2.7 aut 4 wd, vooral de positieve gebruikers ervaringen met deze auto in combinatie met een caravan hebben mij mede doen besluiten over te gaan op deze leuke wagen. Ik hoop er veel plezier van te hebben en van jullie e.v.t support / chat.
Laatste antwoord door Akkie,