jvoord Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 Hey Kia rijders Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb besloten ook maar eens lid te worden! ik ben Joshua, 23 jaar uit Capelle aan den IJssel. Ik heb twee maanden geleden een witte Kia Rio plus pack besteld, deze wordt over ongeveer 2 weken afgeleverd. Helaas heb ik wel mijn Toyota Celica in moeten ruilen, na veel auto's te hebben bekeken vond ik de Kia Rio toch wel de leukste in zijn klasse en kreeg hier ook de beste inruilprijs terug voor mn Celica. Dus de keuze was niet zo moeilijk! Quote
Specialmade Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 @jvoord, Hartelijk welkom op dit gezellige en leerzame forum. En natuurlijk gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe RIO. Absoluut een goede keuze welke je vorige auto (Celica) snel zal vergeten. Nog twee weekjes wachten.... had langer kunnen zijn. Alvast veel plezier met je nieuwe bolide en veel veilige kilometers. Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 Joshua welkom hier op het forum En van harte met de aanschaf van je rio En ik denk dat je er geen spijt van zal krijgen het is een heerlijke auto Met een heerlijk hoog pimp gehalte zo als je denk ik wel al op dit forum heb gezien Quote
200PKminder Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 Goede keuze, de Rio. Ik heb ook een witte met Superpack en ben dik tevreden. Motorvermogen zou iets meer mogen zijn maar ach, ik rij nu heeeeel relax. Quote
jvoord Posted August 28, 2012 Author Posted August 28, 2012 Thanks voor 't welkom Ja het vermogen is inderdaad iets waar ik goed op inlever, van 200 pk naar 85pk. Maar ach, ik ga ook van 1 op 7 naar 1 op 20. Dat is weer heel fijn voor de portemonnee. Dus spijt zal ik er niet van krijgen, ook qua looks niet. De Rio vind ik er erg goed uit zien en idd een goede pimpfactor, al ga ik me eerst richten op de audio. Dat is iets waar ik toch wel erg veeleisend in ben. Quote
bigwade Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 Op KIA CLUB( POETSDEMO) & SUMMERMEETING 18-08-2012 te ZUNDERT ism CARDETAILS.NL zag ik de Rio van RioTom. Prachtig mooi Carbon (folie) dakje, zou ook zeker eens naar kijken. Staat een witte heel goed... Kunnen ze bij autoschade Sloot ook verzorgen, begreep ik, voor lagere prijzen dan gangbaar. Suc6! Quote
200PKminder Posted September 2, 2012 Posted September 2, 2012 @jvoord : wat had je hiervoor dan (die met 200PK) ? Ik had een Focus ST 2.5 20V 5 cilinder turbo met een Dreamscience stage 1 tuning kit (280PK / 440Nm) Verbruik gemiddeld 1:8,4 1 Quote
Recommended Posts