PerryP Geplaatst 30 Augustus, 2012 Geplaatst 30 Augustus, 2012 Hallo Kia rijders. Mijn naam is Perry, 19 jaar oud. Ik Rij NOG geen kia. Ik ben een beetje aan het rond kijken. Maar me ogen vielen al heel snel op een Kia Picanto. Mooie auto lekker sportief. Ik heb al een auto (een mini cooper). Deze wil ik dan ook ingaan ruilen. de kosten van een mini zijn absurt. ben alleen al meer als 2000 € kwijt aan onderhoud. sinds nov 2011. en dan nog niet eens getankt. want 1/10 is al zuinig rijden... Dus wil ik een overstap gaan maken naar een Kia Picanto. Het wordt naar alle waarschijnlijkheid een Kia Picanto 1.2 CVVT Super Pack ISG Als jullie nog tips hebben over de pakket keuze wat wel en niet. Hoor ik dit natuurlijk graag Quote
Specialmade Geplaatst 30 Augustus, 2012 Geplaatst 30 Augustus, 2012 @PerryP, Welkom op dit gezellige en leerzame forum. Denk dat je een goede keuze maakt met de Picanto 1.2 Super pack + ISG. Ik zou zeggen, gauw inruilen die Mini voor een Kia Picanto. Als je tot aanschaf van de Picanto overgaat horen wij dat graag en zien we natuurlijk een aantal mooie foto's graag verschijnen. Grtz. Specialmade Quote
PerryP Geplaatst 3 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 September, 2012 De mini is getaxeert. en de Daihatsu materia ook. De inruil prijs beviel ons. Naar alle waarschijnlijkheid wordt het een witte. Dit is nog niet helemaal zeker Het pakket zijn we al wel uit een super pack de duurste dus. Nu vroeg ik me alleen af de extrieur behandeling van 200€ is die het waard? de lakverzegeling. en ESC is dit aan te bevelen? Quote
Wimis on Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 Hallo Kia rijders. Mijn naam is Perry, 19 jaar oud. Ik Rij NOG geen kia. Ik ben een beetje aan het rond kijken. Maar me ogen vielen al heel snel op een Kia Picanto. Mooie auto lekker sportief. Ik heb al een auto (een mini cooper). Deze wil ik dan ook ingaan ruilen. de kosten van een mini zijn absurt. ben alleen al meer als 2000 € kwijt aan onderhoud. sinds nov 2011. en dan nog niet eens getankt. want 1/10 is al zuinig rijden... Dus wil ik een overstap gaan maken naar een Kia Picanto. Het wordt naar alle waarschijnlijkheid een Kia Picanto 1.2 CVVT Super Pack ISG Als jullie nog tips hebben over de pakket keuze wat wel en niet. Hoor ik dit natuurlijk graag Welkom Perry, en knap dat je sinds nov 2011 niet meer getankt hebt 1 Quote
Specialmade Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 Nu vroeg ik me alleen af de extrieur behandeling van 200€ is die het waard? de lakverzegeling. en ESC is dit aan te bevelen? Lakverzegeling: Lees in dit forum maar eens e.e.a. door, dan heb je meteen antwoord op je vraag. ESC is echter wel aan te bevelen. (veiligheid) Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 We zijn de beroerdste niet.. http://www.kiaclub.nl/topic/9946-wax-oil-wax-oyl-waxoyl-doen-of-laten/ 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.