V6power Posted February 28, 2014 Posted February 28, 2014 In het begin kon je goed zien dat het erop zat, toen lagen er van die mooie druppels op de motorkap van mijn Sportage, maar na een maand of drie kon ik het effect al niet meer zien. Ik hoorde ook dat je er niet overheen mag poetsen? Wat gebeurt er dan? Valt de lak er dan af of zo. lijtk me echt onzin. Quote
Ki'aad Posted February 28, 2014 Author Posted February 28, 2014 Ik bied r n flessie wijn voor...... Nah? Aangenome??? Quote
Smart Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 ........Ik hoorde ook dat je er niet overheen mag poetsen? Wat gebeurt er dan? Valt de lak er dan af of zo. lijtk me echt onzin. Nee, maar je poetst de Waxoyl er dan vanaf. En weg is je (duur)zame aankoop......! Quote
bigwade Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 Ik bied r n flessie wijn voor...... Volgens mij staat er dat hij er niets voor hoeft te hebben. Zo'n "flessie" is natuurlijk wel een mooi gebaar. Quote
Smart Posted March 21, 2014 Posted March 21, 2014 @Moderator, hoort dit topic niet thuis bij Car Cleaning? Quote
xtra40 Posted March 21, 2014 Posted March 21, 2014 Ja en nee waxoil is geen schoonmaak artikel ??? Maar als je er goed over na denkt denk ik dat het daar wel meer op zijn plaats is Quote
Guest Warmentuuter Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Gaat om bescherming van de laklaag. Nou, bescherming............ Quote
Creative Name Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Ik bied r n flessie wijn voor...... Welnee joh ik heb hem zelf ook maar gekregen en ik vind wijn niet te zuipen P.m. me ff je adres en hij gaat dinsdag op de post. 2 Quote
Jack_z Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Ki'aad een litertje benzine zou beter op zijn plaatst zijn Quote
Ki'aad Posted March 24, 2014 Author Posted March 24, 2014 Ki'aad een litertje benzine zou beter op zijn plaatst zijn Dat vintie vast ook niet te zuipe ... 2 Quote
Marco01 Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Waxoyl doet kleine krasjes camoufleren gebruiken ze ook bij poetsbedrijven, Wil je echt blijvend resultaat zul je moeten polijsten. En waxoyl is met een paar was beurten weg. Quote
bigwade Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Bij de Niro rekent de dealer daar 198 euro voor. 198 keiharde echte eurootjes... Denk daar maar eens over na. Quote
Guest Stief Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Ze zetten het helaas standaard op de offerte vaak. Zo ook bij mojn schoonpa die zich aan het orienteren is op een Niro. Sommige verkopers beweren zelfs dat je geen lakgarantie hebt als je het niet laat doen. Er zijn overigens door detailers genoeg vergelijkingstests gedaan. Conclusie best goed spul maar niet voor die prijs. Bij de dealer wordt er namelijk een spons gebruikt met Waxoil erin. Alleen is de dosering genoeg voor wel 5x gebruik (afhankelijk van model auto). Ook wordt het door de dealer vask niet op de juiste manier aangebracht. Dat sponsje kost overigens net geen 30 euro, wat overigens ookal te duur is hiervoor. Quote
bigwade Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Ze zetten het helaas standaard op de offerte vaak. Zo ook bij mojn schoonpa die zich aan het orienteren is op een Niro. Sommige verkopers beweren zelfs dat je geen lakgarantie hebt als je het niet laat doen. Schande ! Quote
Smart Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Nog steeds, werkelijk waar? Dat hebben wij al eens eerder aangekaart bij KMNL. Dit zou niet mogen voorkomen. Hiertegen mag je reclameren. Lakgarantie staat hier inderdaad echt los van. 1 Quote
Recommended Posts