Jump to content
Onderdelenshop24.com

Wax Oil, Wax Oyl, Waxoyl, DOEN OF LATEN

Recommended Posts

• 4 weeks later...
Posted

In het begin kon je goed zien dat het erop zat, toen lagen er van die mooie druppels op de motorkap van mijn Sportage, maar na een maand of drie kon ik het effect al niet meer zien. Ik hoorde ook dat je er niet overheen mag poetsen? Wat gebeurt er dan? Valt de lak er dan af of zo. lijtk me echt onzin.

Posted

........Ik hoorde ook dat je er niet overheen mag poetsen? Wat gebeurt er dan? Valt de lak er dan af of zo. lijtk me echt onzin.

Nee, maar je poetst de Waxoyl er dan vanaf. En weg is je (duur)zame aankoop......!

Posted

Ik bied r n flessie wijn voor...... :santa:

Volgens mij staat er dat hij er niets voor hoeft te hebben.

Zo'n "flessie" is natuurlijk wel een mooi gebaar.

• 3 weeks later...
Posted

@Moderator, hoort dit topic niet thuis bij Car Cleaning?

Posted

Ja en nee waxoil is geen schoonmaak artikel ???

Maar als je er goed over na denkt denk ik dat het daar wel meer op zijn plaats is

Guest Warmentuuter
Posted

Gaat om bescherming van de laklaag.

Nou, bescherming............  :-)

Posted

Hahaha....ik had het niet over de kwaliteit!

Posted

Ik bied r n flessie wijn voor...... :santa:

Welnee joh ik heb hem zelf ook maar gekregen en ik vind wijn niet te zuipen  :-)  P.m. me ff je adres en hij gaat dinsdag op de post. 

• Like 2
Posted

Ki'aad een litertje benzine zou beter op zijn plaatst zijn ;)

Dat vintie vast ook niet te zuipe ...  post-13373-0-16122500-1395664246.jpg

• Like 2
  • 2 years later...
Posted

Waxoyl doet kleine krasjes camoufleren gebruiken ze ook bij poetsbedrijven,

Wil je echt blijvend resultaat zul je moeten polijsten.

En waxoyl is met een paar was beurten weg.

Posted

Bij de Niro rekent de dealer daar 198 euro voor.

198 keiharde echte eurootjes...

Denk daar maar eens over na.

Posted

Ze zetten het helaas standaard op de offerte vaak. Zo ook bij mojn schoonpa die zich aan het orienteren is op een Niro.

Sommige verkopers beweren zelfs dat je geen lakgarantie hebt als je het niet laat doen.

Er zijn overigens door detailers genoeg vergelijkingstests gedaan. Conclusie best goed spul maar niet voor die prijs.

Bij de dealer wordt er namelijk een spons gebruikt met Waxoil erin. Alleen is de dosering genoeg voor wel 5x gebruik (afhankelijk van model auto). Ook wordt het door de dealer vask niet op de juiste manier aangebracht.

Dat sponsje kost overigens net geen 30 euro, wat overigens ookal te duur is hiervoor.

Posted

Ze zetten het helaas standaard op de offerte vaak. Zo ook bij mojn schoonpa die zich aan het orienteren is op een Niro.

Sommige verkopers beweren zelfs dat je geen lakgarantie hebt als je het niet laat doen.

Schande !

Posted

Nog steeds, werkelijk waar? Dat hebben wij al eens eerder aangekaart bij KMNL. Dit zou niet mogen voorkomen. Hiertegen mag je reclameren. Lakgarantie staat hier inderdaad echt los van.

• Like 1