Nieuwe leden / evenementen
-
- 4 antwoorden
- 780 weergaven
Hallo, Ik heb me net aangemeld. Sinds 2,5 maand heb ik een nieuwe Picanto 1.2. Ik had vandaag al meegelezen op het Picanto topic alleen kon niet zo snel vinden wat ik zocht. Ik open daar een nieuw topic. Verder leuk om te lezen hoe anderen hun Kia ervaren. Groet, Kia1.2
Laatste antwoord door Wimis on, -
- 1 antwoord
- 706 weergaven
Hallo, Sinds ruim één 1 week ben ik bezitter van een 'bijna nieuwe' Rio - na een overstap vanaf een Fiat Bravo - en dat bevalt tot nu toe uitstekend ondanks een teruggang in motorvermogen. Inmiddels volg ik de 'Hillstart-problematiek' met grote belangstelling. Belangstellenden naar mijn (onze) Kia kunnen een kijkje nemen op mijn URL: http://members.chello.nl/dstroomb/ Groet! Don56
Laatste antwoord door Specialmade, -
Even voorstellen
door Marsjel- 2 antwoorden
- 820 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben 25 jaar en sinds 26 september in het bezit van een Kia Rio 1.2 Comfort, Zwart. Ben toevallig dit forum tegengekomen bij het googlen naar informatie, maar ben er een stuk wijzer door geworden
Laatste antwoord door Jim Brouns, -
Hallo allemaal.
door Rene72- 2 antwoorden
- 727 weergaven
Hallo allemaal, zal me even voorstellen. Ik ben René, ben 39 jaar en sinds september vorige jaar ben ik in bezit van een Kia Ceed SW. Ik hoop dat ik hier nog meer mensen zullen tegenkomen waar ik misschien wat ervaringen kan uitwisselen! Tot ziens maar dan!
- 11 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Even voorstellen: Ik ben Dennis, 25 jaar, uit Rotterdam. 15 september jl. een witte Kia Rio super pack 1.2 CVVT 5 deurs besteld bij de dealer. Met een beetje geluk komt hij deze maand en anders in oktober binnen. Deze komt ter vervanging van een Toyota Aygo. Na 5 jaar is het tijd voor wat meer luxe. Kan niet wachten tot hij er is. Gr. Dennis
Laatste antwoord door Delangsteman, -
Even voorstellen
door Santtu- 3 antwoorden
- 699 weergaven
Hallo allemaal! Sinds twee weken eigenaar van Kia Rio EcoDynamics. We hebben de auto tweedehands gekocht met 12.000 Km op de teller. In vergelijking met onze vorige auto, Toyota Corolla uit 2000, is de Kia veel stiller en zuiniger. We hebben nou zo'n 1000 Km zelf gereden en we waren benieuwd naar het ISG systeem (bedankt @Warmentuuter) en zo zijn we op dit forum terecht gekomen. Ons enige "probleem" is dus het ISG omdat het volgens ons niet werkt... Toen we bij de dealer wegreden, brandde het oranje lampje (onder het stuur). Dit was volgens de dealer omdat het systeem nog niet opgeladen was. Het lampje is nu uit maar tijdens het stoppen schakelt het ISG niet in (we s…
Laatste antwoord door xtra40, -
- 2 antwoorden
- 740 weergaven
Ik ben Michiel uit Eindhoven. Ik krijg als het goed is de sleutels van mijn Kia Cee'd sportswagon half oktober uitgereikt. Als ik informatie heb of nodig heb, dan zal ik mij hier melden. Groeten, Michiel.
Ff voorstellen
door Joencis- 3 antwoorden
- 926 weergaven
Hallo Kia rijders! Over twee weken hopen wij onze witte Kia Rio 1.2 Super Pack met 17" Phantoms de showroom uit te rijden! Als accessoires hebben we wat chroom strips in het in en exterieur. Het uitlaatsierstuk vonden we wat prijzig dus als iemand nog een mooi aftermarket alternatief weet? Greetz, Jo en Cis
- 4 antwoorden
- 843 weergaven
In afwachting van mijn bestelde Kia Rio Design edition was ik me wat aan het inlezen op internet en kwam op dit leuk forum terecht met veel info. Me dus meteen aangemeld. Levering zal ergens in November zijn, kan me dus nog voldoende inlezen Gr. Marcel
- 2 antwoorden
- 707 weergaven
Mijn naam is Martin. Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe picanto 1.2.
- 7 antwoorden
- 1k weergaven
Hey,ik ben Mike (49) uit België en sinds begin juli 2012 voor het eerst een Kia-driver. Samen met het vrouwtje hebben we ons een splinternieuwe spierwitte Sportage III i-touch aangekocht. Krachtbron 1.7 crdi 115 pk. heel toffe wagen met (bijna)alles erop en eraan,rijd zeer soepel. Enige modificaties die er zeker aan veranderd moesten worden...heb er velgen van AEZ type Phoenix silver laten ondersteken wat een fraai zicht oplevert,nog stoerder en sportiever,wel 17" want ik wou het comfort behouden. En natuurlijk de "mieptoeter" vervangen door Stibel Magnumhorns....,prachtgeluid.... See you in the topics! mike
Laatste antwoord door Specialmade, -
Hallo, Ik ben Marsaz en ik ben sinds twee weken in het bezit van een Sportage 2.0 crdi uit juni 2005. Ik hoop hier van jullie ervaringen met de sportage veel te leren;-) Groet, Marcel
Basos Kia rio 2012
door basos- 4 antwoorden
- 898 weergaven
Beste leden, Ik ben Bas 28 jaar uit Enschede. As zaterdag ga ik mijn Kia rio ophalen.. er zit een kleine schade aan en daarom ben ik opzoek naar: scherm rechtsvoor bumper motorkap koplamp rechts Het is een rio uit 2012 super plus pack Groeten Bas
Picanto rijder
door JDK- 3 antwoorden
- 756 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben John, sinds kort een 38 jarige Picanto rijder. Witte 2011 1.2 Picanto met Style en Comfortpack. Dit is mijn eerste Kia en ik probeer mij altijd meer te verdiepen in de auto's die ik rijd. Daarom vind ik het handig om lid te zijn van het forum om zo wijzer te worden en ook mijn ervaringen te kunnen delen.
Hi!
door Skodarijder- 1 antwoord
- 751 weergaven
Even kort voorstellen, wel netjes Ik was een tevreden Hyundai IX20 rijder, WAS want hij is al weer ingeruild. We hadden naast de IX20 een 4x4 voor de wintersport maar ook hier moest de broekriem worden aangehaald. Één auto minder maar wel liefst een 4x4 overhouden.. Na lang gewik, geweeg en onderhandelen zijn we bij Skoda uitgekomen. Een prachtige Octavia Scout. Niets ten nadele van IX35 / Sportage of Santa Fé maar die waren gewoon te duur.. Nu heb ik van de IX20 nog de originele velgen liggen mét nieuwe winterbanden (Vredestein Snowtrac 3) Die wil ik hier graag aanbieden, zie mijn eerdere bericht in de betreffende rubriek . En hierbij ook een plaatje van de nieuwe a…
Nieuwe Rio Fan
door woodrose- 2 antwoorden
- 721 weergaven
Hallo, sinds begin juli rijd ik een nieuwe KIA Rio met Pluspack. Na een leven lang allerlei leasebakken gereden te hebben (en kort even prive een SsangYong Rexton) nu dus een Rio. Ben tot nu toe (3000 km op de teller) heel enthousiast over de auto en hoop er lang plezier van te hebben. Groeten
- 11 antwoorden
- 1,5k weergaven
Ben sinds een maand een Optima rijder en het is een fantastische auto. Het grappige is dat deze auto weinig voorkomt en niemand eigenlijk weet wat voor auto het is. Maar het meest verassende was voor mij de manier waarop de auto rijd en voelt en zit etc. Deze auto doet niet onder voor passat, mondeo etc. Na een maand rijden ben ik alleen maar enthousiaster geworden en hij blijft mooi. Prachtige lijnen ... Ben wel benieuwd naar ervaringen van andere KIA rijders met de Carkit die er in zit in combinatie met een iPhone ... De kwaliteit van de gesprekken met name ..
Laatste antwoord door The Wizard, -
- 2 antwoorden
- 693 weergaven
Heyhey iedereen; Heb gisteren mijn Venga Hedgren edition 1.4 Benzine 90pk gekocht en op 3 oktober mag ik hem ophalen. Het betreft een tweedehandswagentje full-option met 20 000km op de teller. Model van december 2010. Ik heb hier al redelijk wat zitten rondlezen en heb gemerkt dat er een betere ondersteuning is in Nederland als het over Kia gaat. (Ben zelf Vlaming, daarmee ) Hopelijk vind ik hier wat Venga-genoten die mij kunnen op de hoogte brengen van alle nieuwtjes/updates/... die er te krijgen zijn via mijnkia.nl aangezien we dit niet hebben in BE PS: mijn avatar ben ik niet
Laatste antwoord door Smart, -
- 2 antwoorden
- 603 weergaven
Hallo, Ik heb 4 weken geleden mijn Rio 1,1 CRDI comfort pack opgehaald. Tot nu toe bevalt hij uitstekend. Hiervoor heb ik van alles gereden Ik kom nu uit een Alfa en rijd ook in de Rio stevig door. Toch zit mijn verbruik beneden de 5 l/100 km wat mij meevalt omdat het dieseltje bij mij af en toe echt wel hard moet werken.
Hallo Allemaal, Ik volg dit forum sinds februari 2012, heb nu toch the knoop doorgehakt en lid geworden. Ik bezit een Kia Rio Electric Blue, plus pack. Daarmee heb ik al 28k km gereden een ben dik tevreden. Over paar dagen krijg ik mijn Kia Sportage 1.7D Black pearl met plus pack binnen. De Rio gaat dan natuurlijk weg. Ik er een navi set Witson en een achteruitrijkamera inbouwen. Een foto van de nieuwe Kia komt einde van de week RF_Wizard
- 4 antwoorden
- 899 weergaven
Hoi, ik heb 31-08-2012 mijn KIA Picanto 1.2 CVVT wit met Superpack bij de dealer opgehaald. Tot nu toe bevalt deze prima. Groetjes aan alle KIA rijders. heijn268
Laatste antwoord door PerryP, -
Hoi zoals jullie zien ben ik enrique en nieuw lid , maar ik ben een oud lid en kon op geen enkele manier nog inloggen op mijn vorige naam. Die was duske Hoe dit kan is voor mij onbegrijpelijk en heb zelfs een mail gestuurd naar een van modurators maar die kon ook geen antwoord geven Dan maar zo Groet Enrique
- 9 antwoorden
- 1,1k weergaven
Ik zal me even voorstellen, ik ben Maaike, woon in Amsterdam en ben sinds kort de trotse eigenaaresse van een prachtige witte Kia. Ik heb deze kia met korting kunnen kopen omdat er een "vlekje"op zit. Ik dacht dat krijg ik er wel vanaf, het lijkt wel alsof de lak er daar vanaf is..... Ik heb nu geen flauw idee, hoe ik dat plekje weg zou kunnen werken. De dealer, zegt dat natuurlijk niet onder de garatie valt, maar ik wil dat vlekje wel graag weg hebben. Iemand een idee....???? Groetjes Maaike
- 14 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik ben een nieuwe Kia Cee'd rijder. Kia Cee'd 1.6 GDI Plus Pack, 17 inch Galgary. Dark Gun Metal (Grijs) Levertijd was maar 3 weken, nu ruim 2 weken in bezit en tot nu toe tevreden. Op 1 ding na maar dat vertel ik in een andere topic. (Foto's zal ik wel een keer neerzetten)
Laatste antwoord door The Wizard, -
Hallo allemaal.
door tok88- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hoi goedendag, mijn naam is mark en ik kom uit de regio `t gooi ik rij in een zwarte pro ceed die ik stukje bij beetje aan pas aan mijn wensen plaatje bij het praatje Ondertussen is die alweer iets veranderd maar niet ingrijpend lees: andere lampen gemonteerd, koplampen en kentekenplaatverlichting en andere wielmoeren wat nog op de planning staat instaplijsten me knipperlichten vervangen voor philips silvervision met chrome coating dubbele pijp achter, aan alle bij de kanten 1tje en nog een paar dingetjes
Laatste antwoord door xtra40,