Nieuwe leden / evenementen
-
- 0 antwoorden
- 635 weergaven
Hallo benv, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. benv is lid geworden op 1 december 2012 - 21:30. Bekijk benv's Profiel
Laatste antwoord door Jheroen, -
- 0 antwoorden
- 554 weergaven
Hallo monneke, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. monneke is lid geworden op 1 december 2012 - 17:19. Bekijk monneke's Profiel
- 0 antwoorden
- 553 weergaven
Hallo T E O, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. T E O is lid geworden op 1 december 2012 - 18:22. Bekijk T E O's Profiel
- 1 antwoord
- 694 weergaven
Hallo kia shuma 2003, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. kia shuma 2003 is lid geworden op 1 december 2012 - 15:25. Bekijk kia shuma 2003's Profiel
Laatste antwoord door kia shuma 2003, -
- 0 antwoorden
- 548 weergaven
Hallo kia shuma, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. kia shuma is lid geworden op 1 december 2012 - 15:23. Bekijk kia shuma's Profiel
hallo allemaal.
door nummer1dj- 3 antwoorden
- 719 weergaven
hallo kia rijders, ik ben geen kia rijder maar een echte vw passat freak. ik ben hier omdat mn meisie volgende week haar nieuwe picantje in ontvangst mag nemen,het is dan ook helemaal niet verkeert om je zo af en toe te begeven tussen mensen die verstand van dat model autos hebben waar ik nog 0,0 van af weet. zo ben ik zelf ook wijzer en handig geworden bij mn eigen auto en motors,en doe ik bijna alles zelf. het is supper dat mn vriendin volgende week haar nieuwe auto kan ophalen en haar oude peugeot 307sw kan inruilen. het nadeel is wel dat de winter op de loer ligt en haar oude velgen verkocht kunnen worden en ik nu nieuwe velgen en ook winterbanden moet kopen. ik…
Laatste antwoord door Presiozo, -
- 0 antwoorden
- 566 weergaven
Hallo georgekoijen, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. georgekoijen is lid geworden op 1 december 2012 - 08:53. Bekijk georgekoijen's Profiel
- 0 antwoorden
- 518 weergaven
Hallo nummer1dj, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. nummer1dj is lid geworden op 30 november 2012 - 22:53. Bekijk nummer1dj's Profiel
- 1 antwoord
- 619 weergaven
Hallo koen1, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. koen1 is lid geworden op 30 november 2012 - 19:04. Bekijk koen1's Profiel
Laatste antwoord door koen1, -
- 0 antwoorden
- 502 weergaven
Hallo HiceAcifuct, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. HiceAcifuct is lid geworden op 30 november 2012 - 22:15. Bekijk HiceAcifuct's Profiel
- 0 antwoorden
- 609 weergaven
Hallo LiainoHoxorry, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. LiainoHoxorry is lid geworden op 30 november 2012 - 20:47. Bekijk LiainoHoxorry's Profiel
- 0 antwoorden
- 558 weergaven
Hallo Molier, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Molier is lid geworden op 30 november 2012 - 19:13. Bekijk Molier's Profiel
- 0 antwoorden
- 538 weergaven
Hallo Exxsupermoto, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Exxsupermoto is lid geworden op 30 november 2012 - 15:59. Bekijk Exxsupermoto's Profiel
- 0 antwoorden
- 515 weergaven
Hallo bombaci, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. bombaci is lid geworden op 30 november 2012 - 14:43. Bekijk bombaci's Profiel
- 0 antwoorden
- 675 weergaven
Hallo vineza, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. vineza is lid geworden op 30 november 2012 - 13:28. Bekijk vineza's Profiel
- 0 antwoorden
- 577 weergaven
Hallo Proortwex, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Proortwex is lid geworden op 30 november 2012 - 06:52. Bekijk Proortwex's Profiel
- 0 antwoorden
- 509 weergaven
Hallo abercrombzex, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. abercrombzex is lid geworden op 30 november 2012 - 05:20. Bekijk abercrombzex's Profiel
- 0 antwoorden
- 554 weergaven
Hallo spoogeveics, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. spoogeveics is lid geworden op 30 november 2012 - 04:57. Bekijk spoogeveics's Profiel
- 2 antwoorden
- 747 weergaven
Hallo allemaal! Vandaag mijn handtekening gezet voor een nieuwe Sportage. Mijn keuze is gevallen op een 1.6GDI Plus Pack in de kleur Phoenix Silver. Slechts drie weken wachten en dan staat ie voor de deur! Ik heb al aardig wat tijd op het forum doorgebracht en jullie bijdragen hebben mij mede overtuigd deze keuze te maken. Foto's komen er uiteraard aan en ik hoop een positieve bijdrage aan dit informatieve forum te mogen leveren. Greets, Millgate
Laatste antwoord door bigwade, -
- 2 antwoorden
- 621 weergaven
Hallo topdown, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. topdown is lid geworden op 29 november 2012 - 20:17. Bekijk topdown's Profiel
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 0 antwoorden
- 631 weergaven
Hallo famjaspersen@gmail.com, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. famjaspersen@gmail.com is lid geworden op 29 november 2012 - 21:58. Bekijk famjaspersen@gmail.com's Profiel
- 0 antwoorden
- 549 weergaven
Hallo monclerjassenEZ, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. monclerjassenEZ is lid geworden op 29 november 2012 - 21:13. Bekijk monclerjassenEZ's Profiel
- 0 antwoorden
- 589 weergaven
Hallo Nadsinsally, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Nadsinsally is lid geworden op 29 november 2012 - 19:02. Bekijk Nadsinsally's Profiel
- 0 antwoorden
- 548 weergaven
Hallo Anna.maria, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Anna.maria is lid geworden op 29 november 2012 - 17:45. Bekijk Anna.maria's Profiel
- 0 antwoorden
- 532 weergaven
Hallo schiedammer, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. schiedammer is lid geworden op 29 november 2012 - 13:43. Bekijk schiedammer's Profiel
Laatste antwoord door Jheroen,