Jump to content

King Niro

Leden
  • Content Count

    276
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

King Niro last won the day on July 16

King Niro had the most liked content!

Community Reputation

57 Excellent

About King Niro

  • Rank
    Lid

Algemeen

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Nieuw-Vennep
  • Werk
    zelfstandig
  • Auto
    E-Niro, black, limited MV edition / VW Tiguan 2.0 TSI R 4-motion

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mijn nieuwe motor/vervangende onderdelen zijn binnen bij de dealer (sneller dan verwacht). 2e week december wordt alles vervangen, Spannend......................
  2. zeker net na start; kachel aan, blower aan, stoelverwarming etc. terwijl je nog stilstaat................ Gelukkig loopt hij hierna terug
  3. Goed idee. Blijft jammer. Bij onze VW's zit de camera of onder het logo, droog en beschermt tegen vuil, of er zit een sproeiertje (!) op om hem schoon te maken. Kleine gemiste kans van Kia............
  4. Ik heb de verdikking van het scharnier, grenzend aan de klep zelf, bovenop en onderop ingevet / gesmeerd. Volgens mij ligt het probleem daar.
  5. Helaas deed ie dat niet........................uitgezet en opnieuw aangezet. Ga alleen niet opnieuw testen of het werkt...............
  6. Goed bezig. Wel opletten dat de koplampen goed staan afgesteld., omdat de spiegels niet zijn berekend op de afwijkende lichtbron en lichtopbrengst.
  7. In het menu via stuurwiel; Hulpaccu laadfunctie. Deze dacht ik in ieder geval dat je bedoelde. Mijn 12V was leeg en rijbereik 100%, laadkabel niet aangesloten. Ik heb de boekjes er niet op nagelezen, maar de rij-accu heeft niet mijn 12V op piel gehouden. Bedoelde jij wat anders ?
  8. heb het even gechecked; bedoel je de hulpaccu laadfunctie ? Deze staat dus aan bij mij; helpt dus alleen maar als de laadkabel erin zit. Mij 12V was leeg en mijn rijbereik 100%....................
  9. ok, zal ik eens checken. 12V wordt dan bijgeladen ten koste van een paar KM's.................dat zou dit inderdaad voorkomen kunnen hebben. THX
  10. klopt, sleutel maakt deur open, maar laadkabel erin krijgen lukt (volgens mij) niet omdat laadklep vergrendeld is. Als motor kap open is kun je uiteraard de accu opladen (en laadklep ontgrendelen ). Maar wat jij omschtijft is dat de 12V wordt opgeladen door laadkabel, maar deze zat er niet in.............dus mijn 12V was sowieso leeggelopen.............
  11. Je bedoeld het niet automatisch genoeg openen (na indrukken ontgrendeld de klep wel maar niet genoeg om hem handmatig verder te openen) ? Heb ik ook last sinds de kou. WD40 hielp even, maar nu ook niet meer.
  12. denk ik niet helemaal haalbaar; het verbruik van de auto is correct. De laadverliezen kun je (dus kennelijk) beperken, en het zal ook afhankelijk zijn van het type laden (paal / laadkabel / stopcontact). Net zoals de prijs per KwH per huishouden verschilt; verbruik en/of prijs per KwH. Ook met het ontvangen van energie uit zonnepanelen is er een verlies. Je moet maar zo denken; in de file verdien je het weer terug
  13. Klinkt logisch. Dit zie je inderdaad ook duidelijk in zijn schema; hoe meer bijgeladen, hoe minder het procentuele "verlies"
  14. klopt, heb ik overigens niet aanstaan. Maar als de stekker er niet in zit (zal je net zien) moet je eerst ontgrendelen om de stekker erin te krijgen...........maar dat deed hij ook niet meer. Wel bedankt voor de tip
×
×
  • Create New...