Jump to content

hgrootnl

Leden
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Algemeen

  • Auto
    Kia Niro Hybride DynamicLine (levering sept 2020)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

hgrootnl's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Reacting Well
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Ik denk dat dit soort problemen verklaart waarom KIA aan de linkerzijde van het stuur een schakelaar heeft aangebracht om alsnog op de hybride accu te kunnen starten.
  2. Misverstand bij mij. Sorry. Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
  3. Ik heb de Niro HEV 2020 en zie, met de nieuwe navigatie software, de kaart over de volle breedte. In tegenstelling tot een aantal Niro rijders ben ik zeer tevreden over de nieuwste versie van de software. Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
  4. Wellicht is dat bij de Executive anders. Bij mijn HEV (oktober 2020) kan je de snelheid digitaal, met hele grote cijfers, tussen beide klokken weergeven. Gebruik ik overigens nooit. Laat de snelheid wel als extra in de linker bovenhoek van de navigatie weergeven. Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
  5. Dat is niet zozeer afhankelijk van de stand als wel van de vertraging die je oproept. Ik heb zowl op stand 2 als 3 de lampen zien branden, maar niet automatisch na het flipperen. Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
  6. Ik heb destijds het advies gekregen om een vaste trekhaak te plaatsen. Argument: de kogel zit iets lager dan bij de afneembare. Scheelt dus tilhoogte. Verder zullen alle goedgekeurde trekhaken een kogeldruk van 100kg aan moeten kunnen. Mvg, Hans Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
  7. Van mij mag het. Ziet er goed uit. Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
  8. hgrootnl

    niro en fietsendrager

    Dat advies heb ik gekregen van de leasemaatschappij. Wilde afneembaar exemplaar. Ze vroegen waarvoor ik hem vooral zou gebruiken (fietsdrager) en adviseerde de vaste versie ivm hoogte van de kogel. En ja, ik kan gerust een aanhanger trekken, geen probleem. Dat ik in eerste instantie voor afneembaar wilde gaan, was alleen ter bescherming van voetgangers (mn hun schenen). Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
  9. hgrootnl

    niro en fietsendrager

    Advies: alleen fietsdrager: lage knop. Aanhanger: hoge knop. Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
  10. hgrootnl

    niro en fietsendrager

    13 polig Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
  11. hgrootnl

    niro en fietsendrager

    1e polige aansluiting kiezen. Zou de parkeersensoren automatisch moeten uitschakelen (zo is het mij verkocht; nog niet getest). Deel twee van het advies: neem trekhaak met vaste knop. Afneembaar zou hoger zitten. Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
  12. hgrootnl

    Sygic

    Inmiddels zelf wat uitgezocht. Hoel Sygic klaar is voor Android Auto weigert Google de ondersteuning. De macht van een monopolist. Overigens ben ik blij verrast door de kwaliteit van het standaard navigatiesysteem in mijn Kia Niro HEV. Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
  13. hgrootnl

    Navigatie vraag

    Live verkeersinfo van TomTom Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
  14. Ik heb nog geen ervaring met de Kia Niro (levering volgende week vrijdag), maar wel jaren ervaring met Sygic. Absolute aanrader en met alle gevraagde opties. Diverse opties wel tegen aanvullende kosten. Zelfs zaken als dashcam, headup display, er cetera.
  15. hgrootnl

    Sygic

    Hallo, Ik ben al jaren fervent Sygic gebruiker. Volgens mij is die EV uitbreiding met name gericht op vermelding van oplaadpunten. Hebben jullie al ervaring met de Sygic koppeling aan Android Auto? Ik wacht nog op mijn Kia; de huidige auto heeft geen Android Auto aan boord. Mvg, Hans
×
×
  • Create New...