Jump to content

marcel112

Leden
  • Posts

    95
  • Joined

  • Last visited

Algemeen

  • Auto
    Peugeot 308SW
    Next :Kia Niro EV Dynamic Plus
    Harman Kardon

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

marcel112's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Conversation Starter
  • One Month Later
  • Collaborator
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Recent Badges

15

Reputation

1

Community Answers

  1. Dank voor je reactie en openheid. Mag ik vragen wat je nu hebt gekocht en rijdt?
  2. Je moet wel de sleutel bij je hebben anders gebeurd er niks
  3. Wij hebben ook in mei besteld. Toen was hk en hud geen optie. Hk was standaard op de DPL en Executive... HUD was alleen leverbaar op de Executive.. heb toen een poging gedaan om hud en elec stoelen als optie bij te betalen. Dit was NIET mogelijk. HUD werd al snel in juni aangeboden als vervanger van HK. Voor zover ik weet heb je bij elke prijsstijging een optie aanpassing de mogelijkheid gehad om kosteloos te annuleren binnen 14 dagen.. daarna is het denk ik helaas pindakaas... Hoop dat je hem er iets aan hebt
  4. Hallo, Ik heb mijn auto sinds 16 september in mijn bezit, momenteel staat er 4200km op de klok. Toch besluit ik de auto te verkopen. De reden is dat Tesla een enorme prijsdaling heeft gedaan. Vandaar dat onze mooie auto in de verkoop gaat. De auto hoeft niet weg want als er te weinig op geboden wordt dan blijven we gewoon in de Niro EV rijden . Mocht er iemand serieus geïnteresseerd zijn dan hoor ik het van je. Momenteel is deze auto te koop voor €48.090 met 12 maanden wachttijd. Foto kan ik via de app niet plaatsen maar morgen kan ik die via de laptop toevoegen . Marcel112
  5. Even ter info.... Mijn dealer in ,wolle had me dit wel 'vermeld' en adviseerde om dit eventjes niet te gebruiken maar van de zotte dat het nog steeds niet is opgelost natuurlijk
  6. Ik was oa een melder van dit probleem .. wat je kan doen? Zorgen dat je ruim van te voren dit aanzet. Als je eenmaal in zombie zit kan je niks doen, behalve wachten... Deze functie werkt wel, maar niet gaan rijden als het niet afgerond is! Dat is de 'quickfix'. Heb vorige week al gemaild naar de dealer of er al eens een update hiervoor is. Bij afleveren kreeg ik ',december' als geplande software update...
  7. In mijn app is het ook veel rooskleuriger als andere data.
  8. Knap, das dan wel 100% vol denk ik maar dan nog... Zeker met deze lage temp [emoji106]
  9. Zou er iemand overwegen om een auto over te nemen van iemand die hem recentelijk pas heeft ontvangen, ipv wachten tot je een ons weegt?
  10. Onze ervaring is... Als je de app gebruikt om op te warmen enz... Als deze cyclus niet af is dan krijg je een bug die niet weg is totdat het verwarmen is afgerond .. kort gezegd... Op tijd aanzetten
  11. Ik heb hetzelfde mee gemaakt... Na afleveren van extra documenten (5) een paar weken niks vernomen ..dacht stuk of 3 a 4.. maar wel gekregen
  12. Ik snap dat je dit zo ziet, ik zal mijn menig even proberen uit te leggen. Ik bedoel voor mijzelf de Tesla Y, dus niet de 3 of s. Ik ben een SUV man. Dat zijn de niro en Y beide. Je hebt gelijk dat interieur anders , maar je kan zowel een futorischisch interieur als een bekend interieur mooi vinden, compleet anders maar toch. Ik heb idd niet gereden in een tesal, maarja.... had jij wel in de niro '22/23 gereden voordat je hem bestelde? ik in een vorig model hybride... en achteraf is dat een compleet andere auto, dus ja.. zeg het maar. En we kunnen allebei gelijk hebben he.. zoveel mensen zoveel menigen
  13. Vreemde is eigenlijk... Er zou in /rond december al een update komen, dit kreeg ik bij ophalen auto te horen. Zeker om de Ghost mode te verhelpen... De workaround werkt wel maar is slordig en je moet er bij nadenken, ipv ontzorgen
  14. Ik deel de mening van menige... Als Tesla een jaar eerder deze prijsdaling had gedaan en ik had geweten over de Niro en alle beslommeringen... Ondanks dat ik het een fijne auto vindt misschien toch wel geswitched
×
×
  • Create New...