Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

rvan

Leden
  • Aantal Items

    68
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    2

Alles dat geplaatst werd door rvan

  1. En toen was het stil...............dood stil
  2. Hallo, Achter het lampje het binnenscherm los maken,zit vast met plastic kwartslag bootjes,3 dus. Dan zwatplastic binnen scherm er uit pulken. Dan kan je er bij. Maar niet makelijk. Ronald. Wel canbus led plaatsen anders doet ie et niet.
  3. Hallo. Ik heb dat bij mijn vorige auto gehad. Was de brandveiligheids impregnatie. Toen niets aan te doen,werd een aantal keren gereinigd door de dealer. Heb er maar hoesjes over gedaan. Vond IK mooier. Ronald
  4. Hoera,Hoera, Vandaag 3e keer getankt. 1 op 20 !!!!!!! 1.0 picanto / snelweg en stad max. 120kp/p u gereden. Gaat de goeie kant op Ronald
  5. Fietsen op trekhaak?
  6. rvan

    ECO on/off

    [Als ik met mijn BASIC Picanto op eco druk verschijnt ECO en alle ander (trip meters)verdwijnen. Schakel indicatie werkt bij : normale "weergave. Ronald
  7. rvan

    ECO on/off

    [Als ik met mijn BASIC Picanto op eco druk verschijnt ECO en alle ander (trip meters)verdwijnen. Schakel indicatie werkt bij : normale "weergave. Ronald
  8. Foto staan NU in mijn grage.
  9. Foto,s staan in www.mijnbestand. En op facebook R van Rookhuizen. En ik wil ze wel mailen? Goed zo?
  10. [ Helaas ik heb een LINUX PC Ronald quote name=Specialmade' timestamp='1313320564' post='66042]
  11. rvan

    ECO on/off

    [ Ik krijg dat lampje ook niet brandend,zelfs niet met een ei onder mijn voet. Ronald quote name=wahoo' timestamp='1313277116' post='66017] Ik heb nu 1200 km gereden met mijn Picanto van een paar weken oud. Onderdeel van de trip computer (boordcomputer) is een groen ECO-lampje in het dashboard, dat aan zou moeten gaan als je zuinig rijdt. Je kunt de werking ervan aan- of uitschakelen met de ECO on/off schakelaar in de trip computer. Ik heb dat altijd aan staan, maar de groene ECO-aanduiding heb ik nog nooit zien verschijnen. Ook niet als ik er speciaal op let en echt heel zuinig rijd. In de handleiding vind ik wel de uitleg van de werking. Maar in de specificaties van de Picanto en de verschillende Packs kom ik het hele ECO-ding niet tegen. Inmiddels geloof ik niet meer dat dit ECO-lampje op mijn Picanto is geinstalleerd. Kan zijn dat het een optie is, maar dan had ik het verwacht als specificatie bij één van de Packs. Dat het ECO on/off schakelaartje wel in de trip computer aanwezig is brengt mij in verwarring. Weet iemand hoe dit zit? Anders ga ik het wel eens bij de dealer vragen.
  12. Bumper hoeft niet dedemonteerd, stroom achter werkt op achteruitrijlicht. Voor eigen voeding maken (zit zat daar) Foto kan niet upgeload te groot bestand krijg ik op Info 0649976340 Ronald
  13. Hallo, Ik heb vorige week een set gemonteerd. Gekocht op marktplaats van SPY. Prima kwaliteit voor redelijke prijs. Draadloos verbonden zijn de kijkers in de bumber met het klapscherm voor. Ga je achteruit gaat het schermpje omhoog en begint bij 1,5 meter te piepen en geeft tot nul in centimeters aan. Zelfs ik kan het. Zet kost in luxe uitvoering 70 euro. Zijn er al voor 20. centraledeurvergrendeling heb ik ook zelf gedaan met klapsleutel voor 40 euro Foto kan niet upgeload te groot bestand krijg ik op Info 0649976340 Ronald
  14. rvan

    Thuiskomer

    Heb me naar gezocht en eindelijk heb ik er een,Net te laat helaas. Ronald
  15. rvan

    vering new picanto

    Onze buurt barst ook van de drempels. Ik heb nog geen verschil gemerkt met mijn oude auto. Rijd ik dan nog rustiger?? Ronald
  16. Ik heb bedankt voor de WAXOIL maar bij afleveren zat ḧet"er toch op.Dus voor mij "gratis". Maar wat heb ik er aan? Heb de picanto toch lekker zelf in de WAS gezet,glimpt hij pas echt. Ronald
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...