Remko .me Posted June 18, 2012 Posted June 18, 2012 Summer Detail Day 2012 Carclean.nl Summer Detail Day 2012 Summer Detail Day 2012 - Introductie Op onze Facebookpagina en op ons forum schreven we al over de Summer Detail Day 2012 op zaterdag 7 juli 2012. Inmiddels heeft de invulling van de dag meer vorm gekregen en in deze mailing kun je de details lezen. Naast het officiële programma, is het doel van de dag vooral gezelligheid onder elkaar. Gedurende de dag kun je bijpraten met andere liefhebbers, producten uittesten en demonstraties bijwonen. De dag start om 11.00u en zal tot ongeveer 21.00u duren. 'Deelname' is gratis en je kunt komen en gaan wanneer jij dat wilt. Inschrijven is wel noodzakelijk, zo kunnen we goed zien hoeveel mensen we mogen verwachten. Giveaways Net als vorig jaar, sponsort een aantal fabrikanten de dag met giveaways. Dit jaar zijn de giveaways als volgt: Meguiar's tas met brochure, detail guide, Gold Class Quik Wax 473ml en Gold Class Carnauba Plus Sample. Uitgifte vanaf 12.00u (200 sets) Monello Wash Mitt. Uitgifte vanaf 13.00u (200 stuks) Gliptone Liquid Leather Air Fresheners. Uitgifte vanaf 13.00u (50 stuks) Dodo Juice panel pots. Uitgifte vanaf 14.00u (72 stuks) Autoglym geeft de gehele dag bij haar stand sachets weg van Super Resin Polish, Bodywork Conditioner Shampoo en Ultra Deep Shine Wax. Let op! Giveaways worden weggegeven bij een aankoop van € 20,- of meer. OP = OP dus wees er snel bij. De giveaways worden bij de afhaallocatie uitgegeven! Entertainment We hebben de dag dit jaar uitgebreid met entertainment! Zo maken we de dag nog leuker en gezelliger! Van 14.00u tot 17.00u wordt door de band 'Never the Same' live muziek gespeeld. Met een uitgebreid repertoire speelt de band de beste covers! Hoewel we dit jaar ons best gaan doen om de wachttijden te beperken, is het waarschijnlijk dat er toch wachtrijen zullen ontstaan. Ferry "Cum Fraude" Gerats zal jullie vermaken met vingervlugge table magic. Als je denkt dat je niet te foppen bent, heb je Ferry nog niet eerder aan het werk gezien! Summer Detail Day 2012 - Snacks Wij verzorgen gratis vanuit Carclean.nl kleine hapjes zoals kaas, worst en nootjes. Ook verzorgen wij koffie en thee. Voor de grotere trek zal er een snackwagen van Snackcar aanwezig zijn! Voor een puntzak friet, een broodje frikandel of kroket betaal je € 2,50. Voor losse snacks wordt er € 2,- gevraagd. Blikjes fris à € 1,50. De snackwagen is aanwezig vanaf 11.00u tot 17.00u en staat direct bij ons op het terrein. Niemand hoeft dus bang te zijn om tijdens de SDD honger te hebben! Summer Detail Day 2012 - Uitdeuken zonder spuiten Net als vorig jaar zal DSH Repair aanwezig zijn om hun uitdeukdiensten aan te bieden! Dit jaar komt DSH met twee man, dus ze kunnen nog meer deuken aanpakken! Ter indicatie, een normaal parkeerdeukje kan al verwijderd worden voor maar € 25,-! Gedurende de dag kunnen totaal ongeveer 55 deukjes verwijderd worden. Inschrijven kan nu nog hier (het aantal beschikbare plaatsen is zeer beperkt). Summer Detail Day 2012 - Barbecue Vind je het gezellig en lekker om samen een hapje te eten? Schrijf je dan naast de SDD ook in voor onze barbecue, verzorgd door Gilde Poelier Leon van den Berg. De barbecue biedt verschillende soorten vlees, waaronder: kipsaté, hamburgers, kipdrumsticks, shaslicks, BBQ worstjes, speklappen en spareribs. Natuurlijk aangevuld met verschillende soorten salades, sauzen en stokbrood. Frisdrank is inbegrepen. De barbecue is van hoge kwaliteit en bieden we aan voor € 17,50 p.p., inschrijven kan hier. Summer Detail Day 2012 - Polish Battle Wie mag zich straks de winnaar noemen van de Polish Battle 2012? De bedoeling van de Polish Battle is om in een beperkte tijd een zo goed mogelijk resultaat te behalen. Ons team zal een paneel met de nodige swirls, krassen en andere imperfecties klaarzetten en elke deelnemer krijgt de vrije keuze uit polijstmiddelen, machines en pads (je mag uiteraard ook je eigen producten meenemen). Diegene die tijdens deze knock out het beste polijstresultaat heeft weten te behalen wint de Polish Battle Beker en een Car Care Coupon ter waarde van € 50,-! Je kunt je via onze site opgeven voor deze battle, deelname is uiteraard gratis! Summer Detail Day 2012 - Best of Shine Tijdens deze dag mag een Best of Shine wedstrijd niet ontbreken! Welke auto's staan er het mooist bij? Wie heeft zijn auto tot in het detail behandeld en verzorgd? Voor de Best of Shine hebben we een eerste, tweede en derde plaats. De drie winnaars gaan niet alleen met een leuke beker naar huis, maar winnen ook een Car Care Coupon ter waarde van resp. € 100,- € 50,- en € 25,- ! Ook voor de Best of Shine wedstrijd kun je je inschrijven, deelname is wederom gratis. Op de dag zelf krijgen de deelnemers natuurlijk de tijd om zijn of haar auto nog even de finishing touch te geven. Let op! Het gaat om de verzorging en staat van je auto, we kijken niet naar optische tuning! Summer Detail Day 2012 - Programma De planning van de dag is als volgt: 11.00u - Start Summer Detail Day 2012 - Koffie en thee staat klaar 12.00u - 13.00u Beginnersdemonstratie - kleien - cleanen - voeden - beschermen 13.00u - 14.00u Demonstratie Polishing Power polijstmachines 12.00u - 16.00u Table Magic - Goochelaar Ferry "Cum Fraude" Gerats 14.00u - 17.00u Live muziek - coverband "Never The Same" 15.00u - 16.00u Polish Battle 16.30u - 17.30u Best of Shine contest 18.30u - Start Barbecue 21.00u - Einde Summer Detail Day 2012 De gehele dag zijn Autoglym en Dodo Juice (pj) aanwezig om doorlopend demonstraties te geven en vragen te beantwoorden. Summer Detail Day 2012 - De Aanbiedingen! Gedurende de dag hebben we verschillende aanbiedingen: aanbiedingen die de hele dag gelden, maar ook aanbiedingen die alleen twee uren geldig zijn! Dodo Juice 30% korting op de gehele Supernatural-lijn In samenwerking met Dodo Juice bieden we gedurende de dag alle producten uit de Supernatural-lijn aan met maar liefst 30% korting! Polishing Power DAP900 V2 Kit met ruim 25% voordeel Durf je na het zien van onze demonstraties het aan om met deze veilige machine te gaan werken, of stond de DAP900 V2 al langer op je wensenlijst? Dan kun je, net als vorig jaar tijdens de SDD profiteren van maar liefst 25% voordeel op deze kit. De kit bevat een DAP900 V2, Monello Mezzo en Finale polijstmiddelen (500ml), en twee Monello 5.5" pads (polishing en finishing). Prijs € 155,- (normaal € 209,-). Monello Ibrido Edizione Limitata met 40% korting De Monello Ibrido is een handgemaakte hybride wax uit het premium segment. Bovendien is het ook nog eens de mooiste met een handgedraaide aluminium pot en het beukenhouten kistje! We hebben nog enkele Edizione Limitata Ibrido's voorradig en deze kun je tijdens de SDD aanschaffen met maar liefst 40% korting . Ibrido Edizione Limitata van € 175,- vóór € 105,- Ibrido Edizione Limitata Lucidare van € 190,- vóór € 114,- Peluche Bianco Trio met ruim 30% voordeel Ook de Peluche Bianco Trio is de gehele dag tegen een aantrekkelijke prijs aan te schaffen. En wel voor de prijs van een Peluche Verde Trio, € 12,99 dus! Auto Finesse Crystal Glass Cleaner 500ml en Hide Leather Conditioner 250ml met 35% voordeel Van Auto Finesse hebben we de gehele dag de praktische glasreiniger (van € 13,49 voor € 8,75)en de leerconditioner (van 10,98 voor € 7,15) in de aanbieding. Hour Mega Deals Gedurende de dag zetten we steeds één of twee merken voor twee uren met maar liefst 20% korting in de aanbieding. Deze korting is alleen ter plaatse geldig en dus niet in onze webshop. Tussen 11.00u en 13.00u - 20% korting op het gehele Meguiar's en Monello assortiment Tussen 12.00u en 14.00u - 20% korting op het gehele Poorboy's World assortiment Tussen 13.00u en 15.00u - 20% korting op het gehele Mothers Wax en Auto Finesse assortiment Tussen 14.00u en 16.00u - 20% korting op het gehele Dodo Juice assortiment Tussen 15.00u en 17.00u - 20% korting op het gehele Polishing Power en Autoglym assortiment Kassasysteem en wachttijden Vorig jaar werden wij verrast door de populariteit van onze aanbiedingen, hierdoor liep de wachttijd flink op en dat willen we dit jaar verbeteren. Dit jaar plaats en betaal je je bestelling aan de kassa (vanaf 11.00u) waarna je een afhaalcode krijgt, bij ons magazijn maken we een afhaallocatie met een LCD scherm waarop staat of je order gereed is om op te halen. Je mag zelf weten wanneer je de order ophaalt (tot 18.00u), dus ook geen onnodig gesleep met producten. Let op! Ook de giveaways worden bij de afhaallocatie uitgegeven! Maximaal één giveaway per merk per klant! Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname. Aanbiedingen en kortingen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of voordeelbundels. Quote
RioTom Posted June 18, 2012 Posted June 18, 2012 Hmmm.....Dat zou wel eens een mooie eerste dag van mijn vakantie kunnen worden Quote
Alex VB Posted June 18, 2012 Posted June 18, 2012 @Remko, Vind je niet dat je hiermee onze eigen poetsdemo dag op 18-08-2012 schade toebrengt? Quote
Remko .me Posted June 18, 2012 Author Posted June 18, 2012 @Remko, Vind je niet dat je hiermee onze eigen poetsdemo dag op 18-08-2012 schade toebrengt? Nee, wij zijn veel cooler. Ik denk dat wij veel meer leden van het forum bereiken. Ik dacht voor de geïnteresseerden dit bericht te plaatsen Quote
bigwade Posted June 18, 2012 Posted June 18, 2012 @Remko, Vind je niet dat je hiermee onze eigen poetsdemo dag op 18-08-2012 schade toebrengt? De eigen poetsdag is een Kia poetsdag vanuit dit forum. Die van Remko is een overall merken poetsdag. (Golfjes, Alfa's, wrede polo's en vooral petjes gok ik) Ik zie het probleem niet. De eigen poetsdag lijkt me w.b. merkbeleving en forummensen ontmoeten leuker dan zo'n algemeen festijn. AVB, ik zou me geen zorgen maken Quote
Remko .me Posted June 18, 2012 Author Posted June 18, 2012 .. Ik dacht je trouwens te hebben gezien vandaag, in je rode Fiat.. precies jou, maar die meneer was kleiner dus niet aan gewaagd om te zwaaien. Was op de snelweg net voorbij Nieuwegein. Quote
bigwade Posted June 18, 2012 Posted June 18, 2012 rond 16.00 ? Zat ik weer niet in de goede houding ? Dank voor de correctie ! Quote
Smart Posted June 18, 2012 Posted June 18, 2012 Die puntzak met friet en spareribs kan ik alleen niet uit mijn hoofd krijgen.... Quote
RB- Posted June 18, 2012 Posted June 18, 2012 ik wil hier wel naartoe! remko jij ook? zijn we in iedergeval me ze 2e Quote
Rio 41 Posted June 18, 2012 Posted June 18, 2012 Hoi Remco en RB, Ik heb me vorige maand al aangemeld en ben aanwezig Rio 41 Quote
Ferry82 Posted June 18, 2012 Posted June 18, 2012 Ik ga denk maar even de DAP halen die dag en een puntzak haha. Quote
Remko .me Posted June 18, 2012 Author Posted June 18, 2012 rond 16.00 ? Zat ik weer niet in de goede houding ? Dank voor de correctie ! Dus je was het wel? Rond 15:30 denk ik eerder, maar je moet wel rechtop zitten dan.. ik wil hier wel naartoe! remko jij ook? zijn we in iedergeval me ze 2e Nog niet 100% zeker! Quote
bigwade Posted June 18, 2012 Posted June 18, 2012 Dus je was het wel? Rond 15:30 denk ik eerder, maar je moet wel rechtop zitten dan.. Je hebt waarschijnlijk 1 van de andere 2401 eigenaren getroffen. Quote
MrBubbels Posted June 23, 2012 Posted June 23, 2012 OP DE TOPIC VAN REMCO STAAT DAT JE GIVE AWAYS KAN KRIJGEN NA EEN AANKOOP VAN 20 €, OP DE SITE VAN CARCLEAN STAAT DIT NIET!!??? RARARARAAR???? Quote
Smart Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 OP DE TOPIC VAN REMCO STAAT DAT JE GIVE AWAYS KAN KRIJGEN NA EEN AANKOOP VAN 20 €, OP DE SITE VAN CARCLEAN STAAT DIT NIET!!??? RARARARAAR???? Wil meneer op de 1e rij zitten.....? Quote
MrBubbels Posted June 26, 2012 Posted June 26, 2012 Wil meneer op de 1e rij zitten.....? Ja en dat doe ik al !!!!!! volgens Tim Quote
Ferry82 Posted July 6, 2012 Posted July 6, 2012 Wie gaan er morgen uiteindelijk allemaal? Ik ben erbij Quote
MrBubbels Posted July 11, 2012 Posted July 11, 2012 Ik was er !!!! en om 14.00 uur bestelling opgehaald inc. dodo's, top gereld allemaal, geinige goochelaar ook. Bubbels Quote
Ferry82 Posted July 12, 2012 Posted July 12, 2012 Ik was er ook moest alleen opeens weg 14:00 door overlijden van een kennis jammer want het was erg leuk! Die goochelaar was echt goed! Hapjes en koffie was prima in orde! En mooie aankopen gedaan! alles met 20% korting Monello - Wheel Woolie - Large Lake Country - Foam on a Stick Poorboys World - Natural Look Dressing - 473ml Poorboys World - Bug Squash - 946ml Poorboys World - Mesh Microfiber Bug Towel - 39x39cm Poorboys World - White Diamond - 946ml Polishing Power - DAP900 SDD 2012 Kit Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad GRATIS : Monello - Wash Mitt Meguiars - Gold Class Carnauba Plus Premium Quik Wax - 473ml Gliptone - Liquid Leather -Ledergeur Quote
Recommended Posts