Guest pbwinter Posted July 9, 2012 Posted July 9, 2012 Beste forum leden, Ik ben sinds kort in het bezit van een Kia Rio uit 2005 en nu heb ik met mijn stomme kop geprobeert om de dakantenne er af te halen,die kan je volgens het boekje er zo afdraaien. Heb ik geprobeerd maar zat muur vast,met een tang voorzichtig geprobeerd en ja hoor hij brak af. Nu is mijn vraag waar kan je zo,n antenne kopen. Groetjes Quote
bigmac Posted July 9, 2012 Posted July 9, 2012 Ik heb gehoord dat bij de Peugeot-garage zo'n kleine antenne iets minder dan 10 euro kost; die past in elk geval op de nieuwere modellen Kia. Quote
Specialmade Posted July 9, 2012 Posted July 9, 2012 Bedankt,ga ik morgen even informeren Je kan in principe elke antenne gebruiken. Wel even de maat van de schroefdraad opmeten. Er worden ook antennes geleverd met één of twee verschillende maten schroefdraad, zodat je het altijd passend kan krijgen. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts