Gast pbwinter Geplaatst 9 Juli, 2012 Geplaatst 9 Juli, 2012 Beste forum leden, Ik ben sinds kort in het bezit van een Kia Rio uit 2005 en nu heb ik met mijn stomme kop geprobeert om de dakantenne er af te halen,die kan je volgens het boekje er zo afdraaien. Heb ik geprobeerd maar zat muur vast,met een tang voorzichtig geprobeerd en ja hoor hij brak af. Nu is mijn vraag waar kan je zo,n antenne kopen. Groetjes Quote
bigmac Geplaatst 9 Juli, 2012 Geplaatst 9 Juli, 2012 Ik heb gehoord dat bij de Peugeot-garage zo'n kleine antenne iets minder dan 10 euro kost; die past in elk geval op de nieuwere modellen Kia. Quote
Gast pbwinter Geplaatst 9 Juli, 2012 Geplaatst 9 Juli, 2012 Bedankt,ga ik morgen even informeren Quote
Specialmade Geplaatst 9 Juli, 2012 Geplaatst 9 Juli, 2012 Bedankt,ga ik morgen even informeren Je kan in principe elke antenne gebruiken. Wel even de maat van de schroefdraad opmeten. Er worden ook antennes geleverd met één of twee verschillende maten schroefdraad, zodat je het altijd passend kan krijgen. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.