Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

spiegels automatisch laten inklappen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als je de open draad niet op de cv aansluit gaat hij pas open als je je contact aanzet

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ik heb door de dealer bij aflevering de originele erop laten zetten.

Bij afsluiten via de AB gaan de spiegels inklappen en als je hem op contact zet gaan ze weer naar buiten.

Ben zeer tevreden over deze manier..

Geplaatst

Weet iemand hoe dit exact werkt met een Smartkey icm originele module?

Ik hoorde:

- dat je dan de spiegels kan laten inklappen met het knopje handvat.

- wanneer je de auto afsluit met de sleutel de spiegels niet inklappen.

Dan druk je in de winter de auto op slot met de sleutel ipv de handvat zodat ze uitgeklapt blijven staan??

Geplaatst

Als de cv in werking gaat en dat doet hij ook als je de deur met een sleutel open en dicht doet dus dan gaan je spiegels gewoon dicht

Maar dit is simpel op te lossen door een kleine verborgen schakelaar (ik maak deze altijd in de handgreep binnen )

Die schakelaar zet je simpel tussen de voeding of de sluit draad van de module en op die manier blijven de spiegels uitgeklapt

Maar ik heb de spiegels nog nooit uitgeklapt moeten laten nog nooit vastgevroren

Geplaatst

wat je zegt die een signaal geeft bij het sluiten doe je aan de sluit draad van de kast 

en als je de oen draad ook op het kastje aansluit werkt alles op de afstand bediening 

en sluit je de draad die een signaal geeft als je de deur open doen niet aansluit gaan de spiegels pas open als je het contact aan doet 

kind kan de was doen niets moeilijks aan kwestie van even nadenken

Geplaatst

Dan heb je een ander kastje besteld als wat wij hebben aangegeven of je hebt niet goed op het schema gekeken want die wij altijd gebruiken hebben dat echt wel

Geplaatst

Dat zeg ik dan heb je en de beschrijving en het schema niet goed gelezen

Er staat zelfs dat als je de groene draad niet aansluit de smart funktie in werking treed en de spiegels pas openen als het contact aan word gedaan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...