Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

spiegels automatisch laten inklappen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo ik heb een vraag, ik zit zo die foto's te kijken voor het inbouwen maar hoe zit het met de ene groene draad die overblijft als je de zwarte al op de blauwe soldeert en is het nog eventueel mogelijk dat als je de deuren van slot af haal met afstandsbediening dat ze dat ook open klappen, is er nog een duidelijke beschrijving van. Bvd

Geplaatst

Heb geen schema bij de hand maar het is het een of het ander als je de groene draad niet aansluit dan gaan de spiegels wel dicht met de afstands bediening maar alleen open als je het contact aan zet

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ik weet ook niet exact wel setje jij hebt gekocht het verschild per setje wel een beetje

Geplaatst

Ons vul je profiel even compleet in dan weten er ook waar je vandaan komt als je in de buurt woont kan ik je altijd er mee helpen

Geplaatst

Ik heb geen setje gekocht, ik heb nou zo kabelset er in zitten van kia voor de spiegels maar die weigert vaak, nou wil ik het ombouwen met die 2 relais tussen

Geplaatst

Oké dat met die relais dat doen we al heel erg lang niet meer ik koop nu een kastje waar dit allemaal al in zit is minder werk en het werkt perfect

Geplaatst

Daar hebben we ook wat op bedacht en dat noemen we de winter stand

We plaatsen een extra schakelaar uit het zicht die het systeem kan uitschakelen en de spiegels ten alle tijden uitgeklapt blijven staan

Geplaatst

Daar hebben we ook wat op bedacht en dat noemen we de winter stand

We plaatsen een extra schakelaar uit het zicht die het systeem kan uitschakelen en de spiegels ten alle tijden uitgeklapt blijven staan

Nice!!

Geplaatst

Deze vervalt in zo verre dat je je spiegels met de knop ingeklapt kan laten staan of inklappen om ergens tussen door te rijden zo als de wasstraat

Geplaatst

Die kastjes zijn standaard zit alleen een aansluit schema met welke aansluiting waar voor is dus die moet je zelf op de auto opzoeken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...