Mclaren2016 Geplaatst 3 Juli, 2016 Geplaatst 3 Juli, 2016 Hallo ik heb een vraag, ik zit zo die foto's te kijken voor het inbouwen maar hoe zit het met de ene groene draad die overblijft als je de zwarte al op de blauwe soldeert en is het nog eventueel mogelijk dat als je de deuren van slot af haal met afstandsbediening dat ze dat ook open klappen, is er nog een duidelijke beschrijving van. Bvd Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 3 Juli, 2016 Heb geen schema bij de hand maar het is het een of het ander als je de groene draad niet aansluit dan gaan de spiegels wel dicht met de afstands bediening maar alleen open als je het contact aan zet Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Mclaren2016 Geplaatst 3 Juli, 2016 Geplaatst 3 Juli, 2016 Maar kan ik ze ook laten open klappen als ik de deuren van het slot af haal Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2016 Ja zeker kan dat Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2016 Als het goed is is daar die groene draad voor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2016 Ik weet ook niet exact wel setje jij hebt gekocht het verschild per setje wel een beetje Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2016 Ons vul je profiel even compleet in dan weten er ook waar je vandaan komt als je in de buurt woont kan ik je altijd er mee helpen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Mclaren2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Ik heb geen setje gekocht, ik heb nou zo kabelset er in zitten van kia voor de spiegels maar die weigert vaak, nou wil ik het ombouwen met die 2 relais tussen Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2016 Oké dat met die relais dat doen we al heel erg lang niet meer ik koop nu een kastje waar dit allemaal al in zit is minder werk en het werkt perfect Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
theomonika Geplaatst 4 Juli, 2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Op ebay http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=Intelligent+Auto+Side+Rear+View+Mirror+Folding+System&rt=nc&LH_BIN=1 Of gewoon bij de pimpmasters Quote
Mclaren2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Maar als ik die relais volgens foto's aansluit dan werkt het ook wel gewoon goed Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2016 Dat wel maar dan alleen over het contact Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Martijn sportage Geplaatst 4 Juli, 2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Is gaaf zeg. Het enige waar ik mee zit is dat als mijn spiegels op de auto zitten voor de caravan mijn spiegels absoluut niet kunnen inklappen. Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2016 Daar hebben we ook wat op bedacht en dat noemen we de winter stand We plaatsen een extra schakelaar uit het zicht die het systeem kan uitschakelen en de spiegels ten alle tijden uitgeklapt blijven staan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Mclaren2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Oke een dat groene draadje blijft zeker over Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2016 Uit de stekker blijft een groendraadje met een zwarte streep over Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Martijn sportage Geplaatst 4 Juli, 2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Daar hebben we ook wat op bedacht en dat noemen we de winter stand We plaatsen een extra schakelaar uit het zicht die het systeem kan uitschakelen en de spiegels ten alle tijden uitgeklapt blijven staan Nice!! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Mclaren2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Maar de orginele knopje van de spiegels, werkt die wel gewoon of vervalt deze als ik die relais tussen plaatst Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2016 Deze vervalt in zo verre dat je je spiegels met de knop ingeklapt kan laten staan of inklappen om ergens tussen door te rijden zo als de wasstraat Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Mclaren2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Maar welk kastje moet ik dan hebben want er staan wel meer op ebay, en is er nog een aansluitschema voor de rio Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2016 Die kastjes zijn standaard zit alleen een aansluit schema met welke aansluiting waar voor is dus die moet je zelf op de auto opzoeken Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2016 En het goedkoopste kastje voldoet al prima Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Mclaren2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Geplaatst 4 Juli, 2016 Okee maar dr zit al een levertijd op van eind juli Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.