Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

spiegels automatisch laten inklappen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat ik er uit opmaak zijn het 3 verschillende controllers. De ramen kost 89000 won (ongeveer 63 euro). De spiegels kosten 29000 won (ongeveer 21 euro) en van het panoramadak staat geen link.

Geplaatst

Als er Smart voor staat is het altijd goed....haha!

Maaruh, leuk spul!

Geplaatst

Heb nog een filmplje gevonden van de spiegels, echt cool. Als mijn koreaans wat beter zou zijn, zou zou ik zo bestellen voor die 21 eurie's, (misschien 42 voor links en rechts)

• 2 weken later...
Geplaatst

Iemand al besteld, ben namelijk erg benieuwd naar de modules en of deze echt op onze Rio werkt.

Geplaatst

Bij Nissan zijn ze eindelijk zover dat de automatisch inklapbare spiegels als accessoire op de lijst staan.

Dit is ontwikkeld door ECS in Breda die bij ons de systemen testen.

Ditzelfde bedrijf is nu bezig geweest voor de Rio en de Sportage dus op korte termijn wordt dit een officiele KIA Accessoire !

Hoi Peter,

Het setje voor de Rio is af en de eerste demo zit in mijn auto. We hebben vorige week ook een set in een voertuig van Kia NL ingebouwd. Ook de set voor de Sportage is klaar en zal snel op de markt komen.

Gr René

Geplaatst

Hoi Peter,

Het setje voor de Rio is af en de eerste demo zit in mijn auto. We hebben vorige week ook een set in een voertuig van Kia NL ingebouwd. Ook de set voor de Sportage is klaar en zal snel op de markt komen.

Gr René

Kijk aan, dat zijn berichten. Heb je al meer informatie? Wat kost het, en waar te bestellen?

Geplaatst

het moet wel goedkoper zijn dat het setje waar coolman mee aan kwam anders heeft het weinig zin

en ik twijfel of het zelfs beter werkt als mijn eigen modificatie

dus graag filmpje :wink: ;-) en prijsjes graag

Geplaatst

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

en als je alles dan goed heb aan gesloten en je spiegels werken achterste voren dus klappen in als je het contact aan doet en uit als je het contact uit doet dan moet je nog even de orginele draden naar de spiegels toe van relai wisselen

en als je dan klaar bent zou het zo als in het filmpje moeten werken

th_MOV01706.jpg

ziet er super uit maar ik heb me laten vertellen door de dealer dat het bewust is gemaakt om het met de hand te bedienen vooral in de wintermaanden met een beetje strenge forst en je laat je spiegels zonder eerst de buitenspiegelverwarming te gebruiken kan hij gewoon afbreken of in ieder geval schade aan de motor van de spiegels aanbrengen nogmaals helemaal geen comentaar op je uitvinding want dat ziet er gelikt uit maar puur een verhaal van mijn dealer

groetjes gvdw

Geplaatst

hoe zwaar moeten de wintermaanden zijn dan in nederland

want alfgelopen winter hebben we af en toe min 15 gehad

maar mijn spiegels gingen gewoon open dus dan zal het met dit super systeem wel niet zo vaart lopen dat het vast gaat zitten

maar het mooie is dat de dealer dus gaat zeggen dat je het beter niet kan doen maar KIA.NL is hier zelf ook mee bezig

Geplaatst

ziet er super uit maar ik heb me laten vertellen door de dealer dat het bewust is gemaakt om het met de hand te bedienen vooral in de wintermaanden met een beetje strenge forst en je laat je spiegels zonder eerst de buitenspiegelverwarming te gebruiken kan hij gewoon afbreken of in ieder geval schade aan de motor van de spiegels aanbrengen nogmaals helemaal geen comentaar op je uitvinding want dat ziet er gelikt uit maar puur een verhaal van mijn dealer

groetjes gvdw

Waarom alles met foto's quoten? Één foto was toch voldoende geweest?

Geplaatst

groetjes gvdw

Dat is vaak het probleem DE DEALER als je spiegels staan uitgeklapt klap ze dan eens met de hand in ?

Wat denk je breekt het af is je motor meteen beschadicht ??

Nee hoor zit mooi op een veer Waarom ?. Om je motor en zo te beschermen

Zo dat als het onder andere het vast vriezen geen schade oplevert

Omdat ik zelf bij een dealer werk en ik dus een gruwelijke hekel heb aan broodje aap verhalen

Heb ik het dus lekker wel gedaan en het bevalt mij heerlijk en samen met mij nog een paar

En als de rust hier straks weer een beetje is terug gekeert gaat er wel een modificatie komen

Maar voorlopig werk het prima en maak ik me over vast vriezen geen enkele zorgen hoor

Miscien als het na een regen bui meteen gaat vriezen dat er wat vast komt te zitten maar ik denk het niet

O ja en je kunt je spiegel verwarming wel aanzetten zo als je DEALER zegt maar die verwarmt aleen je glas

En niet de rest van je spiegel dus hup weer een broodje aap vehaal zou ik zeggen

• Like 1
  • 9 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...